Skocz do zawartości

brak mocy , niskie obroty


Gość kondi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów . Wpadam po dłuższej przerwie na forum (wiadomo jak trwoga to do ...)

 

Tak jak już w temacie napisałem problem z mocą na niskich obrotach (uczucie dławienia się , przypomina mi to dławieniem się fiata 126p jak jakiś farfocel dostawał się do filtra benzyny :) )

 

Przy przegazowaniu (około 2500) moc powraca chociaż strasznie dziwny dźwięk słychać z pod maski (trudny do opisania , najbliżej przypomina mi to jęczenie)

 

Sprawdzałem czy są jakiekolwiek błędy , niestety nic nie pokazuje...to samo z lampką od świec która wskazywała by na DPF , niestety też milczy.

Wróciłem ostatnio z podróży 1200km więc DPF powinien być troszkę wypalony.

 

Jest jeszcze jedna rzecz którą zauważyłem , ale nie mam pojęcia czy jest powiązana , przy dodaniu mocy wąż od chłodnicy strasznie się rozszerza ?!

 

Czy ktoś mógłby chociaż naprowadzić co to może być , EGR czy jednak ten DPF ?

Od czego zacząć?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to masz 120KM, wiec teraz sprawdz czy to silnik DT czy DTJ, tzn czy to 8V czy 16V...

88KW CDTI

a to w tej jednostce badz w koniach mech. wpisz do profilu, prosze.

na slupku pasazera jaka masz cyfre w kwadracie, na naklejce?

bledy probowales zczytac samemu? co wyszlo?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z19DT

uu widze ze praca domowa odrobiona :):):lol:

tak z ciekawosci - skad wiesz ze to 8V?

 

wiec klapy wirowe odpadaja, jezdzisz na klimie- probowales bez klimy?

przy dodaniu mocy wąż od chłodnicy strasznie się rozszerza ?!

na zimnym czy rozgrzanym?

problem z mocą na niskich obrotach

na zimnym czy cieplym? a moze zawsze?

i od razu pytanie jakie masz napiecie ladowania?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z19DT

uu widze ze praca domowa odrobiona :):):)

tak z ciekawosci - skad wiesz ze to 8V?

znalazłem w : OPEL Serviceheft taka wizytówka z vinem itd :lol:

 

wiec klapy wirowe odpadaja, jezdzisz na klimie- probowales bez klimy?

jezdze bez klimy , włączam sporadycznie dla przeczyszczenia (była sprawdzana w listopadzie w aso niby ok :D )

 

i od razu pytanie jakie masz napiecie ladowania?

nie mam pojęcia

 

a co do spadku mocy najbardziej odczuwalny na zimnym

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie przypadki sa najciezsze, zwlaszcza ze nie ma zadnych bledow...

i ciezko cos doradzic bo raczej wszystko po omacku... metoda prob i bledow.

 

napiecie powinienes w test mode sprawdzic.

a wlaczasz nadmuch na przednia szybe rano? jaki przebieg?

zeby dpf sprawdzic trzebaby podpiac pod komp i sprawdzic parametry czujnikow

z egr - wymontowac i ogladnac, sprawdzic no i od razu przeczyscic.

moze tez zaczyna szwankowac pompa paliwa, kompresja, czujnik temperatury badz jakis inny czujnik... czyli prawie wszystko :)

a i jeszcze jedno sprawdz czy nie masz zapieczonych zaciskow hamulcowych - ja tak mialem... tylko ze mi jeszcze popiskiwalo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za rady dobry człowieku , w czwartek jestem umówiony z kolegą który bardziej ogarnia te sprawy , może mu coś podpowiem.

 

przebieg 110000 i włączam nadmuch zawsze na przednią szybę:) (czy to jakaś wskazówka? )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności