Skocz do zawartości

Corsa C 1.7 dti 55kw 2001 problem przyspieszaniem


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich.

otóż mam problem z corsą c 1.7 dti.

Nie wiem co się dzieje ale corsa słabo przyspiesza:(

i nie zawsze się tak dzieje....

przykładowo jedn dzień jest wszystko ok... aż się chce jechać a później dwa dni jakiegoś muła łapie....

jak jest wszystko ok to czuć dużo lepsze przyspieszenie jak turbina się załaczy.. a jak ma gorszy dzień to jest to nie odczuwalne aż tak... co to takiego może być?

czy podpięcie pod komputer by pomogło? na desce rozdzielczej nie pokazują mi się żdne błędy....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

byc moze zwykle podpiecie nic nie pokaze, ale dobry diagnosta zaproponuje przejazdzke z fejsem zeby posprawdzac czujniki, tzw odczyt live. jesli to zwiazane jest z praca jakiegos czujnika to powinien diagnosta znalezc, ale jesli to mechanika to juz ciezko.

sprawdz hamulce, czy nie sa zapieczone...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina pracuje od momentu uruchomienia silnika i nie ma czegoś takiego, że się załącza.

 

Jakie błędy na desce rozdzielczej mają się pojawiać?

Musisz to sprawdzić albo podpinając auto pod komputer albo metodą "gaz hamulec" opisaną na forum.

 

Jak odczytasz błąd będzie wiadomo co się dzieje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem u mechanika i umówiłęm się na czwartek.... mówił,że możliwe że coś z turbiną może byc nie tak przez to ,że ona pracuje cały czas w spalinach i że możliwym jest że na łopatkach czy gdzieś indziej może osadzać się nagar i blokować coś. apóźniej jak to odpadnie to wraca do normy i ak w kółko.... ale nie wiem ile w tym prawdy....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak mi podpowiedziano sprawdziłem błędy mętodą "gaz hamulec" . Zliczyłem migniecia kontrolki i dało mi to w efekcie takie cos... 10 1 10 10

co to oznacza?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd P0100 czyli błąd przepływomierza. Na przyszłość pamiętaj, że wybłyskana 10 razy kontrolka to cyfra 0.

 

Aha - co do pytania o turbo, to mechanik powinien wiedzieć, że DTI ma turbinę bez zmiennej geometrii i łopatki się nie zapiekają.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności