Gość Adamdh Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Witam Po krótce opiszę co boli moje szanowne autko. Na wolnych obrotach turbinka śwista aż miło, ruszam, auto do 1500 o/m nie ciągnie przy około 2000 o/m dostaje małego kopa aż do 2300 -2400 o/m potem koniec ciągu,bieg drugi auto znowu do 2000 o/m muł , potem chwilowy kop a po 2500 o/m znowu mół choć obroty wzrastają auto niema ciągu, i tak dalej na każdym biegu. Ogólnie po przekroczeniu 2500 o/m auto traci ciąg jak by mu odcinano turbo, a gdy przy około 120km/h chcę nadal przyspieszać to zapala się check i błąd P1125 wtedy to już totalny muł. Następna zauważona rzecz,gdy jadę dłużej z jednostajną prędkością i chcę przyspieszyć zwykle zero reakcji na pedał gazu,dopiero gdy puszczę gaz i ponownie go nacisnę to auto przyspiesza w miarę przyzwoicie az do tych wcześniejszych 2500 o/m. W aucie zrobiłem czyszczenie EGR, wymienione dwa elektrozawory do EGR i TURBO,vaku daje cisnienie 0,9 , cienkie wężyki od vaku do zaworów do EGR i do sterowania TURBO wymienione. Według op-coma mam cały czas niższe ciśnienie doładowanie od żdanego o około 20kPa, w ASO stwierdzili że za małe ciśnienie doładowania i polecili wyczyścić kolektor ssący. Panowie proszę o jakiś sugestie lub polecenie dobrego specjalisty od tych silników w rejonie Kakowa lub okolic   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38371-astra-g-17-dti-p1125-brak-mocy-i-przyspieszeniacheck/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Według op-coma mam cały czas niższe ciśnienie doładowanie od żdanego o około 20kPa, w ASO stwierdzili że za małe ciśnienie doładowania i polecili wyczyścić kolektor ssący. Stawiam w tym przypadku na wyszczerbione lopatki wirnika w turbinie. Mialem juz cos takiego w łapach. Wszytsko dzialalo i niby sprawne a dolodowanie bylo nizsze jak zadane. Po wyciagnieciu suszarki okazalo sie ze turbo uszkodzone.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38371-astra-g-17-dti-p1125-brak-mocy-i-przyspieszeniacheck/#findComment-5013 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Adamdh, może ten temat pomoże w rozwiązaniu problemu; http://forum.opel24.com/blad-1125-astra-17-dti-vt50461.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38371-astra-g-17-dti-p1125-brak-mocy-i-przyspieszeniacheck/#findComment-5011 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adamdh Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Według op-coma mam cały czas niższe ciśnienie doładowanie od żdanego o około 20kPa, w ASO stwierdzili że za małe ciśnienie doładowania i polecili wyczyścić kolektor ssący. Stawiam w tym przypadku na wyszczerbione lopatki wirnika w turbinie. Mialem juz cos takiego w łapach. Wszytsko dzialalo i niby sprawne a dolodowanie bylo nizsze jak zadane. Po wyciagnieciu suszarki okazalo sie ze turbo uszkodzone. A jakie objawy występowały w aucie z takim stanem turbiny?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38371-astra-g-17-dti-p1125-brak-mocy-i-przyspieszeniacheck/#findComment-4713 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adamdh Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Według op-coma mam cały czas niższe ciśnienie doładowanie od żdanego o około 20kPa, w ASO stwierdzili że za małe ciśnienie doładowania i polecili wyczyścić kolektor ssący. Stawiam w tym przypadku na wyszczerbione lopatki wirnika w turbinie. Mialem juz cos takiego w łapach. Wszytsko dzialalo i niby sprawne a dolodowanie bylo nizsze jak zadane. Po wyciagnieciu suszarki okazalo sie ze turbo uszkodzone. Zmieniałem ostatnio zawór TCV bo lał ropą niemilosiernie,i zdjąłem przy okazji rurę dolotową do turbo i na mój gust łopatki są całe, z resztą zobaczcie sami Luz na boki niewielki a osiowy niewyczówalny . Zawór upustowy na turbinie po zasterowaniu ustami poruszal się więc chyba jest dobry.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38371-astra-g-17-dti-p1125-brak-mocy-i-przyspieszeniacheck/#findComment-993 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adamdh Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Stawiam w tym przypadku na wyszczerbione lopatki wirnika w turbinie. Mialem juz cos takiego w łapach. Wszytsko dzialalo i niby sprawne a dolodowanie bylo nizsze jak zadane. Po wyciagnieciu suszarki okazalo sie ze turbo uszkodzone. Miałeś nosa, łopatki od strony spalin czymś oberwałuy i na całym obwodzie były prawie ścięte ,po regeneracji turbiny,auto odzyskało wszystko czego wcześniej brakowało,przy około 2000obr/min wciska w fotel i trzyma ciśnienie wzorowo, błąd zniknął.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38371-astra-g-17-dti-p1125-brak-mocy-i-przyspieszeniacheck/#findComment-390566 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.