Skocz do zawartości

Astra G 1.7 DTI - P1125, brak mocy i przyspieszenia,CHECK !!


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Po krótce opiszę co boli moje szanowne autko.

 

Na wolnych obrotach turbinka śwista aż miło, ruszam, auto do 1500 o/m nie ciągnie przy około 2000 o/m dostaje małego kopa aż do 2300 -2400 o/m potem koniec ciągu,bieg drugi auto znowu do 2000 o/m muł , potem chwilowy kop a po 2500 o/m znowu mół choć obroty wzrastają auto niema ciągu, i tak dalej na każdym biegu.

Ogólnie po przekroczeniu 2500 o/m auto traci ciąg jak by mu odcinano turbo, a gdy przy około 120km/h chcę nadal przyspieszać to zapala się check i błąd P1125 wtedy to już totalny muł.

 

Następna zauważona rzecz,gdy jadę dłużej z jednostajną prędkością i chcę przyspieszyć zwykle zero reakcji na pedał gazu,dopiero gdy puszczę gaz i ponownie go nacisnę to auto przyspiesza w miarę przyzwoicie az do tych wcześniejszych 2500 o/m.

 

W aucie zrobiłem czyszczenie EGR, wymienione dwa elektrozawory do EGR i TURBO,vaku daje cisnienie 0,9 , cienkie wężyki od vaku do zaworów do EGR i do sterowania TURBO wymienione.

 

Według op-coma mam cały czas niższe ciśnienie doładowanie od żdanego o około 20kPa, w ASO stwierdzili że za małe ciśnienie doładowania i polecili wyczyścić kolektor ssący.

 

 

Panowie proszę o jakiś sugestie lub polecenie dobrego specjalisty od tych silników w rejonie Kakowa lub okolic

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38371-astra-g-17-dti-p1125-brak-mocy-i-przyspieszeniacheck/
Udostępnij na innych stronach

Według op-coma mam cały czas niższe ciśnienie doładowanie od żdanego o około 20kPa, w ASO stwierdzili że za małe ciśnienie doładowania i polecili wyczyścić kolektor ssący.

Stawiam w tym przypadku na wyszczerbione lopatki wirnika w turbinie. Mialem juz cos takiego w łapach. Wszytsko dzialalo i niby sprawne a dolodowanie bylo nizsze jak zadane. Po wyciagnieciu suszarki okazalo sie ze turbo uszkodzone.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38371-astra-g-17-dti-p1125-brak-mocy-i-przyspieszeniacheck/#findComment-5013
Udostępnij na innych stronach

Według op-coma mam cały czas niższe ciśnienie doładowanie od żdanego o około 20kPa, w ASO stwierdzili że za małe ciśnienie doładowania i polecili wyczyścić kolektor ssący.

Stawiam w tym przypadku na wyszczerbione lopatki wirnika w turbinie. Mialem juz cos takiego w łapach. Wszytsko dzialalo i niby sprawne a dolodowanie bylo nizsze jak zadane. Po wyciagnieciu suszarki okazalo sie ze turbo uszkodzone.

A jakie objawy występowały w aucie z takim stanem turbiny?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38371-astra-g-17-dti-p1125-brak-mocy-i-przyspieszeniacheck/#findComment-4713
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Według op-coma mam cały czas niższe ciśnienie doładowanie od żdanego o około 20kPa, w ASO stwierdzili że za małe ciśnienie doładowania i polecili wyczyścić kolektor ssący.

Stawiam w tym przypadku na wyszczerbione lopatki wirnika w turbinie. Mialem juz cos takiego w łapach. Wszytsko dzialalo i niby sprawne a dolodowanie bylo nizsze jak zadane. Po wyciagnieciu suszarki okazalo sie ze turbo uszkodzone.

 

 

Zmieniałem ostatnio zawór TCV bo lał ropą niemilosiernie,i zdjąłem przy okazji rurę dolotową do turbo i na mój gust łopatki są całe, z resztą zobaczcie sami

 

Dołączona grafika

 

 

Luz na boki niewielki a osiowy niewyczówalny .

Zawór upustowy na turbinie po zasterowaniu ustami poruszal się więc chyba jest dobry.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38371-astra-g-17-dti-p1125-brak-mocy-i-przyspieszeniacheck/#findComment-993
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Stawiam w tym przypadku na wyszczerbione lopatki wirnika w turbinie. Mialem juz cos takiego w łapach. Wszytsko dzialalo i niby sprawne a dolodowanie bylo nizsze jak zadane. Po wyciagnieciu suszarki okazalo sie ze turbo uszkodzone.

 

 

 

 

Miałeś nosa, łopatki od strony spalin czymś oberwałuy i na całym obwodzie były prawie ścięte ,po regeneracji turbiny,auto odzyskało wszystko czego wcześniej brakowało,przy około 2000obr/min wciska w fotel i trzyma ciśnienie wzorowo, błąd zniknął.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/38371-astra-g-17-dti-p1125-brak-mocy-i-przyspieszeniacheck/#findComment-390566
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności