Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niedawno w innym temacie pisałem o tym że nie rozpoczyna się procedura odczytu błędów, metoda gaz hamulec również nie działała posiadam złącze 16pin zaraz napisze o co mi chodzi. Ostatnio zaczęły się problemy z autkiem wyskoczył check podczas jazdy autko było dziwnie zmulone przy dodawaniu gazu i przy trzymaniu go w równym położeniu auto przerywało momentami jakby nie mogło zassać benzyny. W pracy autko dalej tak dziwnie przez jakiś czas jeździło (miałem prace gdzie poruszałem się swoim samochodem) z czasem kolejnych odpalań i jazd problem zmalał i w sumie było normalnie potem odzywał się tylko czasami głownie to czasem przerwało na ułamek sekundy już bez zmulenia z czasem coraz rzadziej to się zdarzało, wyskoczyły wtedy pierwsze checki w niedziele, w wczoraj zaślepiłem egr pare tyg wcześniej go czyściłem, teraz jednak zdecydowałem sie na zaślepienie myśląc że to on, w pon przeczyściłem przewody od świec i disa tam gdzie wchodzą przewody ale wszystko wyglądało bardzo ładnie dodatkowo popatrzyłem na czujnik wałków rozrządu ale był czyściutki lekko tylko dla zasady przeleciałem go szmatką(czytałem że może być zapaćkany olejem przez uszczelke pokrywy zaworów, pare miesiecy wcześniej własnie z pod tej uszczelki mi dość odbicie lał olej wiec myślałem że może to być to). Wracając wczoraj zaślepiłem tego egr dzisiaj rano po 8km wyskoczył błąd później wieczorem błąd wyskoczył dopiero po przejechaniu ok40km jechałem spokojnie tak 35km potem troszkę zdenerwowany to zacząłem gonić po 4.5tys dość dynamicznie i szybko przeleciałem tak w niezabudowany 4km po zwolnieniu w zabudowanym znowu check się pojawił. Wróciłem do domu wpiąłem ten kabel w wtyczkę o dziwo tym razem lampka zaczęła błyskać. Pierwszy miał byc kod 12 u mnie to wygląda tak 1,4 błyski czyli 14 potem 10,5 czyli 105 ale takiego nie ma, nie ma też 12 o rozpoczęciu procedury, 14 to czujnik temperatury, sprawdziłem jeden z czujników ten z 1 kablem owszem miał zapaćkana wtyczkę głownie olejem i brudem, przeczyściłem czujniki, wyciągałem wyczyściłem ekstrakcyjna i szmatka, lekko miały nalotu ale nic ponad normę, dodatkowo czujnik wału korbowodowego chyba (sprawdza on położenie zębatki pod kołem pasowym) wiec nie wiem czy to on poprawcie mnie jak coś.

 

Ehh wiem że tego dużo ale chce być dokładny i liczę na waszą pomoc, tutaj przesyłam link bo nagrałem te mrugnięcia nie mogąc zinterpretować błędów (przepraszam za radyjko jak komuś przeszkadza ale w czasie nagrywania ja czyściłem te czujki i sobie grało :) )

http://www.youtube.com/watch?v=7BtrENFBd_8

Generalnie na koniec, autko chodzi dobrze troszkę jakby minimalnie po zaślepieniu jest zmulone, wszystko by było ok dla mnie gdyby dalej te checki się nie pojawiały i fakt tego zmulenia lekkiego. Aha 1 check pojawił sie przed zaślepieniem, autko wtedy sie zmulilo o czym pisałem potem było normalnie i lekko minimalnie znowu zmuliło po zaślepieniu zaworu, tak to wyglada.

Filtr paliwa jest nowy niecały 1k km, przepustnica korkowiec niedawno czyszczone

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/39488-problem-z-odczytem-kod%C3%B3w-b%C5%82yskowych/
Udostępnij na innych stronach

potem 10,5 czyli 105

czyli nie czytales porady dokladnie

10 = 0

 

kody masz 4 cyfrowe a nie 2 cyfrowe

ich lista tez jest podana na forum

i wyjdzie kod 1405 z tego co napisales i z tego co na filmiku pokazane

powtarza 1405 wkolko

poszukaj tematow o tym bledzie i poczytaj

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/39488-problem-z-odczytem-kod%C3%B3w-b%C5%82yskowych/#findComment-371538
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie za odpowiedz i pomoc :). 1405 to EGR czyli wszystko już mniej więcej wiem. Możliwe że ten błąd wyświetla z powodu jego zaślepienia? Autko ogólnie chodzi dobrze nic już z nim sie nie dzieje tylko teraz podczas każdej jazdy wyskakuje ten check od EGR

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/39488-problem-z-odczytem-kod%C3%B3w-b%C5%82yskowych/#findComment-371552
Udostępnij na innych stronach

Tak czytałem o tym, problem w tym że on był raczej sprawny. Przeczyściłem go kontrolnie pojeździłem z 2 tygodnie wtedy te problemy się zaczęły. Przed 2h rozebrałem żeby sprawdzić co sie tam dzieje, wypchało sylikon z uszczelki i zalepiło nim grzybka przeczyściłem przejechałem się z 20km i błąd znowu wyskoczył tyle że z autem nic się nie dzieje w sumie to wróciło do stanu sprzed tego wszystkiego i goni dobrze, denerwuje tylko ta żółta kontrolka. Narazie kasują się w garażu błędy zobaczę co będzie

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/39488-problem-z-odczytem-kod%C3%B3w-b%C5%82yskowych/#findComment-371624
Udostępnij na innych stronach

Wyskoczyły dwa nowe błędy oprócz 1405 uszkodzony zawór EGR, 0110 Czujnik temperatury powietrza zasysanego oraz 0400 Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR z tym egr to chyba już nic nie zrobię więcej a co z tym czujnikiem temperatury gdzie on sie w ogóle znajduje?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/39488-problem-z-odczytem-kod%C3%B3w-b%C5%82yskowych/#findComment-372580
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności