Gość Passatowiec Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Witam. W Astrze brata padła pompa. Nagle, bez zadnych kontrolek itd. Przeszukujac forum i szykujac pieniadze na nowa pompe trafilem na temat o padnietym tranzystorze ktory blokuje (?) tłoczek. Takze prosilbym o wytlumaczenie: - jaki tranzystor. - ktory tloczek. Orazpodpowiedz o ktory tranzystor chodzi, chce eliminowac a nie wydawac pieniadze. Prosilbym o zdjęcia ktory to jest, oraz jakies oznaczenia do niego. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 a moze by tak opis, co za auto sinik i wogole cos wiecej? poza tym pytanie - czytales dokladnie ten temat? czy to jest o vp44? czy tak przeleciales na szybkiego?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Jeżeli chodzi o Y17DT to tranzystor nie wchodzi w grę tylko sterownik pompy wtryskowej Jeżeli zaś chodzi o silnik Y20DT to pod tym linkiem znajdziesz wszystkie interesujące Cię informacje: http://forum.opel24.com/topic/16993-tranzystor-vp44/page__p__202186__hl__tranzystor__fromsearch__1#entry202186   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Jeżeli chodzi o Y17DT to tranzystor nie wchodzi w grę tylko sterownik pompy wtryskowej W wiekszosi przypadkow udaje sie taki sterownik naprawic.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.