Gość Gawlak Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 komputerowa diagnostyka jest o kant kuli nie raz sie spotkalem ze pokazywalo zuzycie na nowych amorkach 50% a luzy w zawieszeniu sprawdza sie recznie i na szarpakach   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalo517 Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 (edytowane) komputerowa diagnostyka jest o kant kuli nie raz sie spotkalem ze pokazywalo zuzycie na nowych amorkach 50% a luzy w zawieszeniu sprawdza sie recznie i na szarpakach No okej. Ale ja ją mam gratis w zamian za clubcard więc nic mi nie szkodzi zrobić tego mi zaczęło stukać w przodzie coś. jednak felgi 18stki i nasze drogi robią swoje... Małe sprostowanie jednak nie wiem czy komputerowa na kuponie napisane jest tylko kontrola zawieszenia i układu kierowniczego. pzdr. Edytowane 11 Listopada 2012 przez rafalo517   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kriki Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Słuchaj a felgi to masz oryginalne? oplowskie czy inne może zwyczajnie może to wydaję się głupie ale jeśli masz inne i nie masz pierścieni centrujących to może stukać wydaje mi sie. plus sprawdź dokręcenie kół. Mi też zaczęło coś stukać ale to kwestia wyrobionego zawieszenie już. jutro diagnostyka komputerowa zawieszenie i się okaże co do wymiany. felgi mam R16 nie sa od opla ale pierscienie mam załozone bylem na diagnostyce i mowia ze wszystko jest ok inni mi doradzaja zebym wział szczykawke z igła i wstrzyknał olej w gumy tuleje tylko po kolei bo jak jest mokro to nic nie stuka nie skrzypi zobacze zaczne od gum stabilizatora choc juz dwa razy je wymienialem w ciagu 2 miesiecy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 inni mi doradzaja zebym wział szczykawke z igła i wstrzyknał olej w gumy tuleje W żadnym wypadku olej, jeśli już to smar silikonowy np. w sprayu, łatwo wtedy aplikować. A gumy założyłeś w rozmiarze takim jak miałeś oryginalnie czy mniejsze ? Ja rok temu najpierw wymieniłem na takie jak były w oryginale i dalej mi stukało, jak założyłem mniejsze to przeszło.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kriki Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 W żadnym wypadku olej, jeśli już to smar silikonowy np. w sprayu, łatwo wtedy aplikować. A gumy założyłeś w rozmiarze takim jak miałeś oryginalnie czy mniejsze ? Ja rok temu najpierw wymieniłem na takie jak były w oryginale i dalej mi stukało, jak założyłem mniejsze to przeszło. gumy takie jak orginalne wezme jeszcze raz zmienie te gumy na mniejsze   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 I jak, przestało stukać ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kriki Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 I jak, przestało stukać ? [/quote gumy wymieniłem i nic stuka dalej ale popsikalem srodkiem po amortyzatorach i nie stukało a wymieniłem calusienkie zawieszenie prócz amorów i sprezyn np od kilku dni nic nie slychac teraz to mi poprostu rece opadaja   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.