Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość prestone_8

jasne wiem bo szukałem :grin: zaraz pójdę do asterixa i dam dzisiaj znać o efektach.

dodano

Zmierzone. Spoczynek 12,80V, a pod obciążeniem 14,90V. Wszystko wskazuje na to, że to regulator napięcia.

Edytowane przez daro
scaliłem posty

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41073-komputer-silnika/page/2/#findComment-382359
Udostępnij na innych stronach

Spoczynek 12,80V, a pod obciążeniem 14,90V

 

Nie wiem jakie są normy dla twojego autka , bo u mnie to jeszcze jest akceptowalne ( chociaż czasem przy przyspieszaniu czuć elektrolit).

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41073-komputer-silnika/page/2/#findComment-382371
Udostępnij na innych stronach

Gość prestone_8

Na jednej ze stron o oplu wyczytałem, że dla alternatora firmy Bosh wartość powyżej 14,1V pod obciążeniem to przyczyną jest uszkodzony regulator napięcia. A dla Delco powyżej 14,4V. A wiem, że mam tego Bosha. W przyszłym tygodniu odwiedzę chyba elektryka...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41073-komputer-silnika/page/2/#findComment-382473
Udostępnij na innych stronach

W przyszłym tygodniu odwiedzę chyba elektryka...

 

No jakby nie patrzył , to nie masz wyjścia . Idę zobaczyć swój i poczytam coś na ten temat , bo " uczył Marcin Marcina , a sam... :gwizd: "

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41073-komputer-silnika/page/2/#findComment-382486
Udostępnij na innych stronach

Gość prestone_8

Mógłbym to zrobić w zasadzie sam, ale znając moje szczęście to... :P wolę mimo wszystko powierzyć tę kwestię odpowiedniej osobie - wiem że finansowo się to wiąże, ale boje się, że po rozmontowaniu alternatora, nie złożę go poprawnie :]

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41073-komputer-silnika/page/2/#findComment-382527
Udostępnij na innych stronach

Gość prestone_8

Wczoraj dla upewnienia sam sczytałem kody błędów. Po 3-krotnym wyświetleniu kodu 12, znów się ciągle powtarzał. Na wyświetlaczu TID po wciśnięciu dwóch przycisków pojawiają mi się tylko F12, 85,86 i 171. Czy dla uwiarygodnienia powinienem podjechać na diagnostykę?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41073-komputer-silnika/page/2/#findComment-382639
Udostępnij na innych stronach

mi się tylko F12, 85,86 i 171.

 

Nooo jest wesoło , bo dla GM Multec kod 85 , to immobilaiser . Może napisz jaki masz sterownik ( komp), choć nie wiem , czy to coś zmieni.

Ps. Obadałem swój alternator i wyszło , że w pierwszej kolejności powinieneś się zająć nim

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41073-komputer-silnika/page/2/#findComment-382645
Udostępnij na innych stronach

Gość prestone_8

Musiałbym sprawdzić jaki komp bo nie spisałem jego parametrów :confused: Na 100% komp od skrzyni biegów ma symbol HA, ale nie o niego chodzi... A z symbolami kodów to ja mam chyba złe dane.Mój odnośnikna tej stronie piszą zupełnie co innego... kod 85 i pozostałe pokazują mi się przez wciśnięcie dwóch przycisków od TID-a. "i bądź tu mądry i pisz wiersze" :-|

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/41073-komputer-silnika/page/2/#findComment-382676
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności