Skocz do zawartości

Gość mariusz1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam vectrę kombi 2.0 DTI z 2001 r. Samochód zaprowadziłem do warsztatu, gdyż zapaliła mi się kontrolka ABS oraz błędu silnika. Mechanik wymienił przegub z uszkodzonym pierścieniem ABS, ale nie mógł zgasić kontrolki błędu silnika. W międzyczasie ustalił, że spaliła się jedna ze świec żarowych. Nigdzie jej nie dostał, więc ponownie wkręcił uszkodzoną. W międzyczasie wymienił filtr paliwa - zgodnie z procedurą najpierw zalał go ropą i dopiero przykręcił. Samochód po odpaleniu nie wchodzi na obroty i strasznie dymi w kolorze bardziej białym niż niebieskim. Podłączony komputer wskazuje błąd p1220. Samochód pali za każdym razem bez problemu. Czy to problem z pompą, bo tak zdiagnozował mechanik. Proszę o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie szarpało. Podczas dodawania gazu - bez jazdy w warsztacie - nie wchodziło na obroty i tak jak określiłeś "dławiło". Myślisz, że faktycznie pompa?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam vectrę kombi 2.0 DTI z 2001 r. Samochód zaprowadziłem do warsztatu, gdyż zapaliła mi się kontrolka ABS oraz błędu silnika. Mechanik wymienił przegub z uszkodzonym pierścieniem ABS, ale nie mógł zgasić kontrolki błędu silnika. W międzyczasie ustalił, że spaliła się jedna ze świec żarowych. Nigdzie jej nie dostał, więc ponownie wkręcił uszkodzoną. W międzyczasie wymienił filtr paliwa - zgodnie z procedurą najpierw zalał go ropą i dopiero przykręcił. Samochód po odpaleniu nie wchodzi na obroty i strasznie dymi w kolorze bardziej białym niż niebieskim. Podłączony komputer wskazuje błąd p1220. Samochód pali za każdym razem bez problemu. Czy to problem z pompą, bo tak zdiagnozował mechanik. Proszę o pomoc.

 

 

P1220 to wartość rzeczywistego startu wtrysku poza wymaganym zakresem.

po pierwsze odpowietrz układ paliwowy pompy wtryskowej.

P1220 może oznaczać awarię sterownika pompy chociaż wcale nie musi.

pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

"Układ paliwowy jest bardzo wrażliwy. Prace należy wykonywać z zachowaniem dużej czystości i ostrożności. Powietrze w układzie paliwowym może spowodować uszkodzenia pompy paliwowej. Z tego powodu nie wolno dopuścić do całkowitego opróżnienia zbiornika paliwa.

 

Sprawdź czy nie ma przecieków w odnośnym systemie

Sprawdź podłączone przewody i rurki pod kątem przełamań, uszkodzeń, itd.

Punkty pęknięcia / ślady przetarcia na przewodach paliwowych lub wtryskowych

Kontrola zmniejszającego się ciśnienia w odcinku wysokiego ciśnienia.

(przeciek, zablokowanie)"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamilwsp

Nie szarpało. Podczas dodawania gazu - bez jazdy w warsztacie - nie wchodziło na obroty i tak jak określiłeś "dławiło". Myślisz, że faktycznie pompa?

 

mysle ze skoro wczesniej zaczela swiecic kontrolka wiec przes wymiana filtra byl juz ten problem. na poczatek banka z ropą i wykluczysz zapowietrzenie. ja i tak stawiam na uszkodzenie pompy a dokladnie tlok przestawiacza kata wtrysku opisywany juz chyba w kilku miejscach. do regeneracji. zaplacisz z 2 tys z kawalkiem i auto bedzie latac jak nowe :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności