Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż moja asterka ma właśnie tę przypadłość opisywaną w temacie. Rano gdy odpalam silnik i w powietrzu jest wilgoć silnik strzela po wrzuceniu biegu i szybkim dodaniu gazu. Gdy samochód stoi na luzie można dodawać normalnie gaz i silnik nie strzela. Podejrzewałem, że dzieje się to przez kable zostały one wymienione tak samo ze świecami. Gdy nie ma wilgoci i silnik jest ciepły ale nie rozgrzany chodzi jak marzenie nic się nie dzieje, jednak gdy silnik się już rozgrzeje nastaje problem z "łupaniem"(żabkowaniem) przy puszczeniu sprzęgła. Lubi sobie również zgasnąć przy dojechaniu do świateł gdy wcisnę sprzęgło. Krokowca czyściłem i powiedział bym, że jest troszkę lepiej ale nadal nie jest tak jak ma być. W tygodniu chcę zabrać się za czyszczenie EGR mam nadzieję, że to coś pomoże. Poradźcie mi o co chodzi bo mi już powoli zaczyna brakować pomysłów. Pozdrawiam i czekam na wasze sugestie.

 

W czasie jazdy gdy wciskasz sprzęgło i samochód gaśnie zazwyczaj jest to wina czujnika prędkości samochodu który jest w liczniku jak linka się urwie od prędkościomierza zawsze się tak działo u mnie w oplu.

 

W czasie jazdy gdy wciskasz sprzęgło i samochód gaśnie zazwyczaj jest to wina czujnika prędkości samochodu który jest w liczniku jak linka się urwie od prędkościomierza zawsze się tak działo u mnie w oplu.

 

No ale wtedy by mi chyba prędkości licznik nie wskazywał.

 

a ja bym obstawił sprzęgło, na początek odpowietrz wysprzęglik i pomkę przy pedale sprzęgła, ale podejżewam że to jedna sprężynka na tarczy sprzęgła się wysypała ale to da się sprawdzić tylko wymontowywując tarczę

 

Dzisiaj miałem akurat chwilkę wolnego czasu więc włączyłem silnik i zacząłem zraszać leciutko wodą cały układ elektryczny i ku moim oczom ukazała się dyskoteka w okolicach cewki. Silnik zaczął nierówno pracować jak to ma miejsce rano. Czy po wymianie cewki wszystko to co opisałem w pierwszym poście może ustać ?

 

I jak wie ktoś czy to wszystko może być winą cewki ? Na pewno poranne strzelanie jest przez to bo już to sprawdziłem ale chodzi mi o samo późniejsze chodzenie silnika i nie robienie przez niego żabek na wolnych obrotach.

 

I jak wie ktoś czy to wszystko może być winą cewki ?

 

Zakładając , że kable WN masz ok , to trza wymienić cewkę i obserwować . Od oglądania jeszcze nic się nie naprawiło. ;)

 

Kable funkiel nówki nie śmiagane mają jakieś 3 tygodnie góra to samo tyczy się świec. Mam nadzieję, że cewka padnie jako ostateczna część bo jak to nie będzie to to już nie będę miał pomysłów więcej ;D

 

Teraz zerknąłem na foto cewki , której szukasz i trochę się zdziwiłem , bo astra I , a cewka jakby do nowszych modeli. Poszukaj w innych markach ( daewo , kia ), silniki mają GM , a części tańsze. U mnie na przykład jest dis sagema - nie wiem ... renówki, cytryny , czy innego pędzikota i działa bezstresowo.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności