Gość sintra 98 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 (edytowane) Na zewnątrz to zapewne masz na myśli obudowę termostatu. Mogłeś kupić tylko sam wkład i wymienić. Jak masz wątpliwości co do sprawności to "ugotuj" go aby sprawdzić czy otwiera się. Sprawdź też czy wkład dobrze przylega. tak głodny to nie jestem a poważnie normalnie do gara i przy wrzątku ma membrana sie zamknąć Edytowane 5 Grudnia 2013 przez sintra 98   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Membrana ma otworzyć przepływ. Na tym polega praca termostatu aby otworzył duży obieg gdy mu gorąco. :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sintra 98 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Membrana ma otworzyć przepływ. Na tym polega praca termostatu aby otworzył duży obieg gdy mu gorąco. :-) ok pokręciło mi się,byłem teraz na dole i włączyłem autko co zaobserwowałem temperatura holowała do 72 i w tedy otworzył sie II obieg spadła do 62 i znowu do 70 ,ani razu sie nie włączył wiatrak , co wychodzi ze termostat ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 ,ani razu sie nie włączył wiatrak , co wychodzi ze termostat ? Witam. Na to wygląda że jest OK. Nie pamiętam zakresu temperatur, ale m/w tak ma działać, wentylatory załączają się dość późno i silnik na wolnych obrotach nawet w lecie musi trochę pochodzić. Jak miałeś termostat na wierzchu to mogłeś sprawdzić jego gniazdo robocze, dość często trafiają się wżery na gnieździe nawet w nowych, leżących na półkach (ja z 4 sztuk znalazłem 1 dobry ).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Trzeba tez pamiętać że wskaźnik jest tylko orientacyjny i nie pokazuje dokładnej temperatury. U mnie teraz oscyluje w okolicach grubej kreski pomiędzy 40 a 100. Przed wymiana temperatura "jeździła" między kreską 40 a tą wspomnianą wcześniej. Najbardziej było to widoczne w trasie gdzie temperatura spadało do 40 a jak zwolniłem to rosła.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skrajny Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 (edytowane) U mnie teraz oscyluje w okolicach grubej kreski pomiędzy 40 a 100. Przed wymiana temperatura "jeździła" między kreską 40 a tą wspomnianą wcześniej. Najbardziej było to widoczne w trasie gdzie temperatura spadało do 40 a jak zwolniłem to rosła. u mnie teraz jest dokładnie to samo, tylko że wskazówka idzie max do 40st i ni huhu dalej przez co leci jedynie letnie powietrze z nawiewów szukam termostatku edit: @sintra98 uzupełnij profil Edytowane 5 Grudnia 2013 przez niemniem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 2.2 i 3.0 maja chyba takie same wkłady więc nie powinno być problemu. W wielu opelkach są takie same montowane.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skrajny Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 no właśnie znaczy od Vectry też normalnie podejdzie no nie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zajrzyj do tego katalogu http://www.termot.com.pl/files/2010_Katalog_OPEL.xls Te same wkłady są w silnikach 1.8 -3.0 (oczywiście w autach z tego okresu co była robiona Sintra)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sintra 98 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Witam co sadzicie o takim objawie ,temperatura rano + 5 autko wrzuca na gaz po przejechaniu 1.4-1-6 km a kiedy indziej przy tej samej temperaturze na zewnątrz przejedzie 0.8-1.2 km ,termostat wariuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.