Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Pompa paliwowa nowa

 

 

Może to i głupie pytanie , ale słychać ją po włączeniu zapłonu jak zaciąga paliwo ? ( made in china?)

 

Ps. sorki , nie doczytałem o modułach.

Edytowane przez Gość

 

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Aparat ze szrotu używany jest lepszy niż ten mój stary z nowym czujnikiem halla

 

Wykręcałeś razem z tym co siedzi w silniku ?

 

Gość PAWLO336

moduły już dwa zostały sprawdzone to samo nic nie dały a pompkę słychać jak się podniesie siedzenie jest taki cichy szum jakby zasysała czy się załączała

 

Gość PAWLO336

Wykręcałeś razem z tym co siedzi w silniku ?

ale co miałem wykręcać jak czujnik hala to zamontowałem do mojego starego co siedział w silniku bo kupiłem na szrocie lepszy mój się już nie nadawał

 

pompkę słychać jak się podniesie siedzenie jest taki cichy szum

 

Moja ( oryginał ) przez ok sekundę wyła jak opętana ( prawie) - potem do odpalenia cisza. Tak bym kombinował skoro na lpg nie ma problemów ( jakaś używka ze szrotu do porównania). Pakować sie w nowe drogie części trochę strach i koszty ( z reguły niepotrzebne) . Pod koniec eksploatacji tego silnika po deszczu zdarzało się , że przerywał ( a nawet gasł) , ale nie tracił mocy ( wymiana kabli i świec nie pomogła ). Przyczyny upatrywałem w paliwie ( szemrane cepeeny ) , ale miałem problem z opróżnieniem zbiornika na maxa . Problem pojawiał się z reguły blisko rezerwy.

 

ale co miałem wykręcać

 

Ten badziew , który jest zamocowany wewnątrz sinika blachą ( w kształcie litery U )na jednej śrubie ( chyba , że pomotałem typy silników - ale raczej nie ). Tym się ustawia zapłon.

Edytowane przez Gość

 

Gość PAWLO336

to u mnie jest nie to jak jest ciepło to kiepsko chodzi ale tak jak dzisiaj było byłem trochę w szoku musiałem podjechac w kilka miejsca myślałem że nie będzie chciała zapalić bo jest ciepło powyżej 25 stopni i trochę parno a ona paliła z pierwszego i dało się jechać na benzynie miała siłę a zazwyczaj było że nici z jazdy w taka pogodę

 

Gość PAWLO336

Ten badziew , który jest zamocowany wewnątrz sinika blachą ( w kształcie litery U )na jednej śrubie ( chyba , że pomotałem typy silników - ale raczej nie ). Tym się ustawia zapłon.

nie wiem dokładnie o co chodzi może gdzie on się znajduje dokładnie albo jakieś charakterystyczne cechy tego

 

a ja sie zastanawiam - bo jesli na gazie chodzi a na benzynie nie to problem musi byc po stronie paliwa, badz ukladu ktorego nie uzywa gaz.

jesli to nie pompa, to - moje pytanie do specjalistow - ta instalacja uzywa sygnalow z sondy?

inna sprawa to tzw zimny lut - stad gdy sie nagrzeje nie kontaktuje cos...

takie moje gdybanie...

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności