Skocz do zawartości

cieknie olej OPEL SINTRA 2.2 Benz- LPG


Gość wisniajacek52

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! Dokładnie,jak piszą koledzy-sprawdź gdzie te ubytki-przy dużych wyciekach musisz mieć plamy pod samochodem.Sprawdź cały silnik pod tym kątem. Jeśli jest spalany- będzie dymił.Zresztą silniki Opla charakteryzują się dużym,dopuszczalnym spalaniem oleju-w książce dot.Vectry (też EcoTec)stało,że jest to 1 litr/1000 km ! :szok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Cześć! Dokładnie,jak piszą koledzy-sprawdź gdzie te ubytki-przy dużych wyciekach musisz mieć plamy pod samochodem.Sprawdź cały silnik pod tym kątem. Jeśli jest spalany- będzie dymił.Zresztą silniki Opla charakteryzują się dużym,dopuszczalnym spalaniem oleju-w książce dot.Vectry (też EcoTec)stało,że jest to 1 litr/1000 km ! :szok:

hmmm ja juz sinterka walnolem od listopada 20000tys..i wlalem lekko liczac jakies 15 litrow oleju..ale mam 3 powazne wycieki..i myslalem ze to dlatego a tu masz :(

Rzeczywiscie tak jest ze tyle oleju lejecie nawet do porzadnie uszczelnionych silnikow??? :dontgetit:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sorka że post po poście ale no cóż...

Jak mnie coś nie trafi to będzie dobrze

znów problem

tym razem olej mi znika...

Wymienione (prawie) wszystkie uszczelki na silniku od głowicy w górę...

Podejrzewam że pierścionki no bo chyba tylko to mi zostaje.(i znów do diabła demontaż głowicy)

Poprawcie mnie jeżeli się mylę...

Witam ja mam silnik rozebrany na częsci. (znowu po raz 2 go od listopada niezle nie :()

Za wszytkie uszczelki ..wyciagniecie zlozenie mechanik rząda odemnie 3,5tys :(

Az mnie zamurowalo..bo silnik po kapie kupilem za 2900zł..w przyszlą sobote odbieram samochód

..Opisze co on tam narobil dokladnie i ile kosztowalo..

Tobie zrobiono za 1,5tys..pisalem darmo ci zrobili..:(

Pozdro

Edytowane przez Ghost39

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez kicha

Olej pali jak palił..(dolałem teraz 1L semi Valvolnie 10w/40 do motula 6100+ i teraz dopiero czuć olej - znaczy motul lepiej chyba silnik uszczelniał - a póki nie zrobię silnika będę jeździł na dolewkach mineralki z Lidla...)

Mechanik mi powiedział, że albo pierścienie albo już tylko szlif ratuje

I teraz pojawia się pytanie co zrobić, na chwilę obecną nie mam kasy żeby kapitalke robić, chyba zostaje mi zaryzykować wymianę pierścieni po wcześniejszym sprawdzeniu ciśnienia na garach. Jak się poprawi powinno być lepiej a jak nie to dolewki i zbieranie kasy na kapitalke albo kupno innego silnika...

 

Byłbym zapomniał istnieje jakaś możliwość wymiany pierścieni bez demontażu silnika (np od dołu) czy tylko zadałem debilne pytanie? :zawstydzony:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie jak każde inne. Według mnie można.

Od góry zdjęcie głowicy itp to oczywiste. A od spodu zdjęcie sanek i rury od tłumika aby odkręcić miskę.

Wtedy już chyba będzie z górki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wał nie będzie kolidował przy wyjęciu tłoków?

 

I jeszcze jedno jakie pierścionki wsadzić?

Standard czy może nad wymiarowe +0,50mm (czy to już do szlifu pierścienie)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Wymiar pierścieni musisz dobrać do cylindra. Jednak nie zawsze to się udaje-cylinder "wyrabia" się często w owal-tu same pierścienie nie pomogą.Podobnie jak masz duży rant w cylindrze. Ale to wszystko do zweryfikowania po rozbiórce silnika... Co do oleju-kiedyś już pisałem-od kiedy przeszedłem na olej GM (półsyntetyk)dolewam jakieś 0,5 l na 10 tys. (silnik ma "oficjalnie" ok.269 tys km).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłbym zapomniał istnieje jakaś możliwość wymiany pierścieni bez demontażu silnika (np od dołu) czy tylko zadałem debilne pytanie? :zawstydzony:

Niema możliwości wyjęcia tłoków inaczej niż górą, i to w cale nie przez wał, a przez podpory wału, które są integralną częścią bloku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności