Skocz do zawartości

cieknie olej OPEL SINTRA 2.2 Benz- LPG


Gość wisniajacek52

Rekomendowane odpowiedzi

Dostałem telefon od mechanika z prośbą abym pokazał się w warsztacie...

Niestety wszystkie uszczelki i 3/4 węży mam do wymiany, jakieś simmeringi i oringi chyba tez...

Poprzedni właściciel zaniedbał to auto albo mechanik go w konia zrobił...

Chwała bogu że rozrząd choć zrobili i z tym nie kombinowali...

Uszczelki powypalane, na kolektorze (teraz już nie wiem czy ssącym czy wydechowym) brakowało pół uszczelki...

Jak to zobaczyłem byłem w szoku jak można tak zrobić no ale cóż...

Tak więc problem ogrzewania powinien się sam rozwiązać...

No cóż nowe auta są w salonach - takie życie...

Dobrze że miałem czuja i pojechałem z sinterką do doktora ;]

Cena...

trochę mnie to zaboli ale co zrobić...

1100-1200 - w cenie wszystko robocizna, części, planowanie i sprawdzenie szczelności głowicy...

A teraz na kolana i idę się modlić żeby więcej chorób nie wyszło...

Pozdrawiam

 

Jakby coś się zmieniło dam znać ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Za free ci to prawie robi ..tani mechanik..oby byl tez dobry ja sam szukam kogoś na śląsku do naprawy wycieków w sintrze..ale nie potrafię znaleźć nikogo zaufanego..

Edytowane przez Kacper
zbędny cytat

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ZlyWilk

Trochę się jednak zmieniło...

Małe poprawki do mojego tekstu powyżej.

Robota przy głowicy nie była w cenie - 280 zeta mnie to kosztowało z tym że głowica nie była ruszana od nowości.

Do tego coś tam jeszcze doszło i impreza wyszła 1500...

Tak bywa jak poprzedni właściciel nic przy niej nie robił...

Teraz przynajmniej mam pewność że wszystko ok.(mechanik ok założył wszystkie uszczelki od reinza - a z tego co wiem to jeden z lepszych producentów zaminników)

 

BTW czy 1500zł to dużo/mało za całość bo szczerze nie wiem co o tym myśleć - i czy do niego ewentualnie kiedyś wracać???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę się jednak zmieniło...

Małe poprawki do mojego tekstu powyżej.

Robota przy głowicy nie była w cenie - 280 zeta mnie to kosztowało z tym że głowica nie była ruszana od nowości.

Do tego coś tam jeszcze doszło i impreza wyszła 1500...

Tak bywa jak poprzedni właściciel nic przy niej nie robił...

Teraz przynajmniej mam pewność że wszystko ok.(mechanik ok założył wszystkie uszczelki od reinza - a z tego co wiem to jeden z lepszych producentów zaminników)

 

BTW czy 1500zł to dużo/mało za całość bo szczerze nie wiem co o tym myśleć - i czy do niego ewentualnie kiedyś wracać???

w/g mnie nie wziol drogo kurcze jakbym byl w rzeszowie dalbym mu chetnie wymiane uszczelek..wszystkich u mnie ..tez mam dwa-trzy wycieki ..ile mu to zajelo czasu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni auto stało u niego, ale mnie się też nie spieszyło.

Części zamawiał jak auto już miał na warsztacie.

W jeden dzień tego nie obskoczysz - kwestia planowania głowicy...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ZlyWilk - jeżeli możesz podeślij mi kontakt do tego mechanika. Mam również wycieki i może by mi je zlokalizował co nie trzyma oleju.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZlyWilk - jeżeli możesz podeślij mi kontakt do tego mechanika. Mam również wycieki i może by mi je zlokalizował co nie trzyma oleju.

 

Maxx Auto serwis na ul. Sikorskiego (Po drugiej stronie Plazy/Leclerca)

Robią dobrze są bezproblemowi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorka że post po poście ale no cóż...

Jak mnie coś nie trafi to będzie dobrze

znów problem

tym razem olej mi znika...

Wymienione (prawie) wszystkie uszczelki na silniku od głowicy w górę...

Podejrzewam że pierścionki no bo chyba tylko to mi zostaje.(i znów do diabła demontaż głowicy)

Poprawcie mnie jeżeli się mylę...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tym razem olej mi znika...

Wymienione (prawie) wszystkie uszczelki na silniku od głowicy w górę...

Podejrzewam że pierścionki no bo chyba tylko to mi zostaje.(i znów do diabła demontaż głowicy)

Poprawcie mnie jeżeli się mylę...

 

Witam.:papa:

Zły Wilku, ja bym tak od razu głowicy nie ściągał, najpierw wykluczył bym chłodnicę oleju, filtr i uszczelki pod nim, sprawdził czy nie ma innych wycieków np: pod pokrywą zaworów, a jak przy okazji wymieniałeś olej przy wcześniejszej robocie, uzupełnił bym olej niewiele powyżej dolnego stanu i kontrolował ten stan (tak jak sugeruje Kacper). Pierścienie tłokowe to najczęściej szaro-czarny śmierdzący dym za autem. Myślę że dobry mechanik, z samej ciekawości, sprawdził by zużycie silnika mając zdjętą głowice. Pozdrawiam RG :spoko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności