Gość JaroIno Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Nabiłem sobie ostatnio klimę i zauważyłem, że puszcza mi zaworek, który jest na sprężaniu. Ewidentnie tam bąbluje. Do tego w tych okolicach słychać syczenie, a po jeździe 20-25 minut po mieście z włączoną klimą wszystkie rurki i puszka metalowa pod filtrem powietrza są oszronione. Tak powinno być? No i mam taką przypadłość, że to jak mocno chłodzi w dużej mierze zależy od prędkości jazdy. Podczas postoju w korku ewidentnie chłodzi coraz słabiej. Wystarczy ruszyć i po kilku sekundach czuć wyraźną zmianę. Oba wentylatory pracują po załączeniu klimy. Gdzie można szukać przyczyny?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Zawór do wymiany za 10 - 15zł, Dla mnie Mag w Łodzi kupował. Cóż fizyka - większe obroty silnika i kompresora, zwiększa przepływ czynnika przez przewody i chłodniczkę, a pęd powietrza dodatkowo zwiększa jego ilość zasysaną przez wentylator nadmuchu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.