mati11294 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Mruga kontrolka swiec zarowych Do wypalania jest potrzebna wysoka temperatura fitra dpf To tez silnik musi miec temperature robocza   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol_c Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 A jak mi ppo przejechaniu ponad 5 tyś. km ani razu nie mrugała ta kontrolka to co wtedy to oznacza?? I co należy rozumieć pod pojęciem "temeratura roboacza"??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Normalna temperatura pracy silnika 80-90 st Jestes pewien ze masz pdf Nie zostal usuniety   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol_c Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Powiem szczeże że nie mam pojęcia, auto posiadam od dwóch miesięcy, ściągane z niemeic, sprzedający twierdził że ten filtr jest, mechanik w aso przy sprawdzaniu też tak mówił.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 5 Tys w dwa miesiace nie zle Chyba sie nie mial z czego wypalac przy takich trasach Ale to niech sie uzytkownicy vc wypowiedza   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 jedynie w autach z pierwszego roku produkcji (mniej wiecej) może migać kontrolka świec żarowych... może ale nie musi, bo często ta funkcja była wyłączana później w serwisie. o sposobach rozpoznawania wypalania dpfu w aucie juz napisano wiele na forum - polecm lekturę... mam silnik Z19DTH u mnie temperatura robocza to od 80 do 90st C choć w silniku 1.7 CDTI to bylo 90-100C (sprawdzone) co do wypalania - ponieważ jest to filtr bez dodatkow wymagana jest wyzsza temp spalin by zainicjowac i ew. pozniej podtrzymac proces spalania - ale, nie piszcie bzdur, temperatura spalin nie jest jednoznaczna z temp silnika... auto nie musi byc zagrzane zeby spalanie sie zaczelo - wiele razy z tym sie spotkalem!!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 (edytowane) a gdzie jest napisane ze .., temperatura spalin jest jednoznaczna z temp silnika... ?? raczej kazdy wie ze ta sa temperatury rzedu 700-800 st Edytowane 13 Kwietnia 2013 przez mati11294   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Do wypalania jest potrzebna wysoka temperatura fitra dpf To tez silnik musi miec temperature robocza choćby tutaj... ale chyba nie będziesz się o to sprzeczał?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 zachowam spokuj   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 uff <beer> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.