kicaj Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Jeśli dobrze pamiętam to z19dtl i z19dt co 120kkm a z19dth co 150kkm   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil1986 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Podłącze to pod temat DPF nie wiem czy słusznie ale od kilku dni przy odpalaniu mojego opla Signum było czuć wydobywająca się spalenizne tak jakby spaliny z wydechu po kilkunastu sekundach ten zapach się neutralizował co może być tego przyczyną być może przypchany DPF Dodam że było to czuc w kabinie auta przez nawiewy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 JA sądzę że masz po prostu nieszczelny układ wydechowy przed dpf. Mama na myśli giętkie połączenie tzw. plecionkę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szekir Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Co do rozrządu, to jeżeli poprzedni właściciel ma jakiś paragon/fakturę na zakup gratów, to bym może i uwierzył na Twoim miejscu, jeżeli takowych nie posiada, lepiej zmień. Co do nieprzyjemnego zapachu, sprawdź na kanale, czy nie masz nieszczelności w układzie wydechowym, ale i sprawdź u kogoś, kto ma techa lub opcoma, jakie jest nasycenie dpf, możliwe że próbował się wypalać i wyłączyłeś w trakcie, dlatego przy kolejnym odpaleniu auta mogłeś czuć nieprzyjemny zapach spalenizny, tak czy siak nie bagatelizuj tego.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil1986 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Byłem w kanale faktycznie plecionka jest uszkodzona, Panowie dzięki,swoimi radami i podpowiedziami duzo naprawde pomagacie. Dodam że dzisiaj podczs dluzszej trasy najprawdopodobniej wypalił mi się DPF auto przez jakieś 12 km głosniej pracowało i dużo więcej paliło po dotarciu na miejsce końcowy wydech był bardzo gorący...,sprawdziłem stan oleju jest w normie, stan się nie zwiększył.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szekir Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Jest to efekt rzeczywiście "wypalania" się DPF, pamiętaj tylko, żeby w trakcie nie wyłączać silnika, a najlepiej jechać sobie dalej, aż DPF dopali się   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil1986 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Tak tez zrobilem po dotarciu na miejsce zostawiłem auto na kilka minut na wolnych obrotac profilaktycznie , mam nadzieje ze teraz troche pojezdze zanim DPF wypali sie ponownie im więcej zrobie km to będę wiedział że jest wszystko ok tak przynajmniej przreczytałem....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szekir Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Aby "wypalić" DPF przy pomocy interfejsu diagnostycznego, wprowadza on silnik w określone warunki pracy, między innymi wysokie obroty, dlatego pozostawianie samochodu na wolnych obrotach po wypalaniu niczemu nie służy. Jeżeli DPF wypalił się w czasie jazdy i po zatrzymaniu - najprościej- widzisz, że spalanie spadło do około 0, 5 l/h to możesz wyłączyć silnik, zamknąć samochód i wypić jakieś dobre piwko   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.