Skocz do zawartości

Czyżby DIS ? (szarpie gdy ciepły) 1.4 16v


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Daj znac jak po tej konsultacji. Ja na dniach tez postaram sie podjechac do magikow i wypytam o opcje podlaczenia disa ze sprawnego auta. Spotkalem sie z opinia na forum ze usterke disa latwo zdiagnozowac poprzez ostre nacisniecie gazu na biegu jalowym i jesli wchodzi rowno na obroty i nie telepie silnikiem to dis sprawny - u mnie tak wlasnie jest co by wykluczalo disa ale z drugiej strony nie jestem pewien co do tej teorii??? Jak bedziesz dzisiaj u speca to zapytaj czy tak rzeczywiscie mozna zdiagnoznowac awarie disa? Jesli masz to samo co ja to szkoda kasy na podlaczanie kompa bo i tak nic nie wyjdzie, ja juz sie dogadalem z mechanikami ze jak nie znajda nic to kasy im nie dam za podlaczenie kompa - polecam Ci zrobic to samo. Powiem Ci ze szlak mnie juz trafia tez, bo to jedyna usterka jaka mi sie kiedykolwiek w astrze przydazyla (a mam juz druga) i... jezdze juz z nia ponad 30 tys. km! Inna sprawa to jakosc ASO Opla ktory nie zna w ogole problemu, podczas kiedy na tym forum co najmniej 15% tematow jest z nim zwiazanych!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ta ich ignorancja mnie nie napawa optymizmem,bo gdybym wiedzial ze sie teraz trzeba bujac i nikt nie pomoze to bym odpuscil to auto mimo wielu innych jego zalet. Obawiam sie tylko tego,ze wywale pare tysiaczkow na diagnozy,konsultacje a i tak zostane z tematem nierozwiazanym,bo np. okaze sie ze ten egzemplarz sie nie udal i taka jego uroda.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co sie poddawac! Kazde auto ma swoje przypadlosci (wczesniej jezdzilem renault i opel przy niej ma solidnosc czolgu). Na chlopski rozum...usterka musi byc zwiazana z zaplonem, determinowana temp. silnika. Po moich wymianach wiem na pewno ze nie jest to:

- wina paliwa

- wina oleju/smarowania

- wina swiec

- wina filtrow (powietrza, oleju, paliwa)

- wina nagarow i brudnej przepustnicy (jak u Ciebie, ja tez mialem czyszczona)

- egr'a

 

Dotychczas niewymienilem:

- dis'a

- przewodow

- ...samochodu ;)

 

Opcji zostaje zatem niewiele, ta trzecia z racji mocnej zl. coraz bardziej zas atrakcyjna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje,ale problem w tym ze niekiedy znalezienie drobnego ale dolegliwego feleru powoduje mocny bol glowy... z powodu kosztow. Moze byc jakis duperel,ktory daje objawy a wszystkie znaki na niebie i ziemi mowia ze usterki byc nie powinno. Ja jeszcze dopuszczam lewe powietrze gdzies w ukladzie,bo to zadlawienie moze z tym byc zwiazane,ale reszta objawow nie pasuje. Jestem sceptykiem,bo widze tylko na kazdym kroku jak "eksperci" sa pierwsi do oceny swoich poprzednikow i wyciagaja lapy po kase,a sami Cie dymaja zeby miec Cie z glowy. Lata takich doswiadczen powoduja ze czlowiek sie uprzedza:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po wymianie świec nie mieliście poprawy?.

ja jestem również tego samego zdania że coś nie tak z układem zapłonowym, i wydaje mi się że któraś cewka na dis-ie może pod jakimś wpływem (w tym wypadku gwałtownego zwiększenia obrotów) nie podawać odpowiedniego napięcia na świece. a czy ktoś pomyślał o końcówkach wystających z disa? przecież to rodzaj gumy z rdzeniem wewnątrz który równie dobrze może mieć pęknięcie, lub też osnowa gumowa może mieć przebicie na masę?. tam przecież występują wysokie temperatury!.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powinny wiedziec te matoly,ktore biora nasze pieniadze a nie my,szaraki ;) Jak zaczalem panu "specjaliscie" ds.serwisu mowic,co slyszalem o tej kwestii to popatrzyl z politowaniem i powiedzial ze sprawdzili wszystko co moze powodowac problemy:) Dzien swira!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie! Uslyszeles dokladnie ta odpowiedz ktora i ja juz niejednokrotnie...z takim poziomem serwisu jestesmy zdani wylacznie na siebie i ew. porady innych internautow - doszlo do kurizum kiedy to kierowca musi mowic mechanikowi co ma naprawic...

 

Wracajac do pytania kolegi powyzej; wymiana swiec pomogla na doslownie kilka dni - potem wszystko po staremu...co wiecej wyminione swiece nie nosily sladow uszkodzenia!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To robimy akcje zrzuta. Kto nam naprawi Astry dostaje kase :wesoly:

 

pewnie miałby roboty na parę lat patrząc po postach na kilka stanowisk, problem w tym że, objawy takie same a usterki różne i nie do końca pomagające wnioski i porady :wink: . Niektórzy nie tracą nadziei inni już nadzieję stracili że, uda im się pojeździć sprawnym autkiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę ze to standardowe objawy w astrach g ja mam astre 1.2 16v i to samo nawet wyczytałem ze przyczyna może być zapchany katalizator wiec mi bebechy z niego wydłubali i nic nowe świece tez nie pomogły co lepsze pracuje w auto komisie podmienił bym parę części ale nie ma wcale astry 1.2 i tak sobie wymieniam i trace pieniadze nowy krokowy przeplywomierz po ktorym sie troche polepszylo ale na troche moze z powodu ze to zamiennik i tak w bloto poszlo juz 1000zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności