Skocz do zawartości

Czyżby DIS ? (szarpie gdy ciepły) 1.4 16v


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bartosz333

No prosze Cie... Jak nie mozna zaufac mechanikom z ASO to komu? Musze teraz przewartosciowac caly moj system wartosci. :wink: Sluchajcie, przeprowadzilem eksperyment i stwierdzam, ze na ssaniu jadac na drugim biegu tez szarpie. Moj casus wciaz nierozwiazany - szarpie, gdy sie manipuluje gazem niezaleznie od tego czy sie jedzie czy stoi, nie szarpie na biegu jalowym (na ssaniu) gdy sie nie jedzie i szarpie jak sie jedzie. I to wyłącznie w zakresie obrotów 1500 - 1700.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

itam wszystkich fanów motoryzacji oraz kłopotów z nią związanych!!! Też kiedyś napisałem o podobnym problemie z moja astrą G 1,4 16V nie zgazowanej ale tematu nie podejmowałem z braku czasu poza wymianą świec i filtra ale szczerze powiedziawszy jeżdżąc codziennie do pracy i z powrotem zaczynam mieć dość tego szarpania w korkach.U mnie objawy są takie rano kiedy silnik jest zimny odpala normalnie rosną obroty jak to na ssaniu ale po jakiejś minucie spadają na ok.800( to chyba normalne?)Potem kiedy już ruszę i jadę z reguły w korkach i trzeba ruszać hamować i tak na okrągło zaczyna się gehenna gaz ciężko a czasem nie da się wyczuć i następuje efekt żaby odczuwalny nawet kiedy hamuje się silnikiem.Najbardziej mnie dziwi(choć podejrzewam DISa) , że kiedy dodaje się gazu ruszając i potem wyrzuca bieg na luz jak to bywa w korkach to obroty zamiast spadać bo zdjąłem nogę z pedału rosną tak jakby działał z opóźnieniem powodując lekkie wycie i nieopisaną złość we mnie.Zauważyłem także ,że czasem nie zawsze, kiedy silnik się zagrzeje i włącza się wentylator chłodnicy to skaczą na moment obroty o jakieś kilkaset :wino: .

PROSZĘ O POMOC I PORADY CZEGO TO MOŻE BYĆ WINA BO NIE CHCĘ WYLECIEĆ Z PARU ZŁOTYCH BEZSENSU GDYŻ MAM TERAZ CIEKAWSZY WYDATEK ZWIĄZANY ZE ZMIANĄ STANU CYWILNEGO!!!

Z GÓRY DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM WSZYSTKICH MOTOMANIAKÓW!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Niedługo ktoś napisze na ten temat pracę doktorską.

Mam też podobne objawy w swojej Aśce.

Przeczytałem wszystkie posty na ten temat, nie tylko na tym forum i jedyne rady to czyszczenie i wymienianie wszystkiego co się da.

Zrobiłem kilka własnych testów i przekonałem się, że takie objawy+wypadanie zapłonów związane są ze spadkiem mocy.

Przypuszczam, że to jest główny powód, a nie konkretna usterka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam kolego!!!Ja także przeczytałem wszystkie chyba fora i posty na ten temat pewnie teraz mógłbym doradzać mechanikowi gdzie ma szukać przyczyny :wino: także miałem mytą przepustnicę o czym zapomniałem napisać ale przestaję wierzyć ,że ktoś wie o co chodzi.Zauważyłem ,że masz silnik z14xe ja x14xe ale nie wiem jaka to różnica.Zostaje nam tylko czekanie na cud!:wino:

 

[ Dodano: Pią Maj 22, 2009 21:53 ]

I co do mocy też mam wrażenie , że jej braknie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wiesz ja myślałem o cudzie w przenośni, że znajdzie się ktoś kto wreszcie będzie wiedział czego to może być przyczyna ale swoją drogą to przecież to marka z wielką tradycją : :wino:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

miarka się przebrała .. za tydzień oddaję auto do wymiany pierścieni, uszczelniaczy na zaworach i uszczelek łącznie z planowaniem głowicy, szlifem prowadnic itp itd ....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bartosz333

No to zycze zdrowia... :wino: Ale nie chcialbym byc w Twoim poblizu kiedy by sie okazalo, ze te wszystkie zabiegi... nie pomogly. Czego Ci oczywiscie nie zycze! Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

odświeżam dobry temat

panowie moje pytanie jakie problemy w samochodzie będzie sprawiał niesprawny DIS ?

jak ktos wie prosił bym o odpowiedz bo cos podejrzewam ze właśnie u mnie zaczynają sie z nim problemy :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę temat ponownie, bo walka z moim silnikiem już mnie wykończyła. Szarpanie przy ruszaniu i mulenie, szczególnie przy wciśnięciu gazu w podłogę. Co do tej pory zrobiłem?

Lista:

- wymiana filtrów (paliwa nie wymieniany),

- mały remont silnika, nie jestem mechanikiem więc nie do końca wiem co mi tam kumpel porobił ale jakieś panewki, uszczelniacze, zawory, coś z tłokiem, uszczelka pod głowicą i kilka innych pierdół, w każdym razie silnik mechanicznie zostawił w dobrym stanie,

- krokowy wymieniony,

- EGR wymieniony,

- DIS dzisiaj wziąłem z innego podmieniłem, żadnej zmiany,

- wtrysk czyszczony,

- masy czyszczone,

- szczelność i drożność przewodów sprawdzona na tyle na ile umiałem.

W pracy silnika niewiele się zmieniło, mniej szapie po wymianie EGR i jakby trochę lepiej się zbiera, ale dalej miewa muła, i nierówno chodzi rozgrzany na jałowym. Także życzę powodzenia wszystkim borykającym się z problemem, chyba pojadę do ASO w przyszłym tygodniu... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności