Skocz do zawartości

Temperatura


Gość AdamCK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,z góry przepraszam jeżeli już gdzieś to było,ale korzystałem z opcji szukania i niestety nic na mój przypadek nie znalazłem...otóż jadąc po trasie zauważyłem,że wskaźnik temperatury pokazuję max 82st przez większość trasy była nawet poniżej 80st,więc postanowiłem wymienić termostat...po wymianie co prawda szybciej "leci" ciepłe powietrze,ale wskaźnik temperatury na zegarach wogóle już jej nie pokazuje,czasem przy dłuższej trasi zbliży się do 75 st(ale to nie jest rzeczywista bo samochód normalnie się grzeje itp.),następnie wymieniłem,czujnik temp. płynu chłodzącego...po zmianie chłodnica chodziła przy niskiej temp (już gdzieś od 50 st.),silnik jakoś czasem dziwnie pracował,zapaliła się nawet kontrolka od emisji spalin,więc podmieniłem na stary ale oryginał i jest już ok,ale temperatury nadal nie pokazuje ;/,więc czy może mi ktoś pomóc,bo pan w serwisie za weryfikacje czy są dwa czujniki czy jeden na zegary,powiedział 100 zł ;/,dodam że czujnik który podmieniałem jest dwu-pinowy. Z góry wielkie dzięki!! Pozdrawiam

Edytowane przez AdamCK
reg. 3.1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam inny silnik ale ja mam 2 czujniki w obudowie termostatu i nawet nie wiem który do czego :confused:

 

 

 

 

 

a gdzie jest ten drugi czujnik bo szukam i szukam i znalezc nie moge?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie jest ten drugi czujnik bo szukam i szukam i znalezc nie moge?

a gdzie szukałeś ? w 1,7d czy w 1.7di16v ja podkreślałem że mam inny silnik widocznie nieskutecznie

Edytowane przez Seti

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcel_kk

Po oznaczeniu silnika Y17DTL wychodzi na to

ze masz silnik Isuzu montowany w Corsach C

w latach 2000-04.

Co do temperatury jak osiągałeś w trasie

temperature 82 stopnie w okresie jesiennym to

wszystko w normie. Te silniki tak maja, że po

przejechaniu 5 km wskazówka zaczyna dopiero

sie podnosić. Przyczyną jest umiejscowienie

czujnika i nie mała pojemność układu

chłodzącego 7,2 litra.

Według mnie to szkoda było tylko roboty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po oznaczeniu silnika Y17DTL wychodzi na to

ze masz silnik Isuzu montowany w Corsach C

w latach 2000-04.

Co do temperatury jak osiągałeś w trasie

temperature 82 stopnie w okresie jesiennym to

wszystko w normie. Te silniki tak maja, że po

przejechaniu 5 km wskazówka zaczyna dopiero

sie podnosić. Przyczyną jest umiejscowienie

czujnika i nie mała pojemność układu

chłodzącego 7,2 litra.

Według mnie to szkoda było tylko roboty.

 

 

 

tylko,że na trasie kielce-zakopane górki praktycznie nie małe i max 82 było a zazwyczaj przez 90% trasy poniżej 80 st.a wymiana termostatu ma jakiś związek z odczytaniem temp. na zegary? bo po wymianie już wogóle nie chce pokazywać no chyba ,że przez chwile i przy dłuższej jeździe do 75 st może się podniesie,dodam że termostat firmy gates więc raczej nie powinien,być zły a samochód bo 5 min rano już cieplejsze pow dmucha,więc to raczej nie jego wina z tymi zegarami,pomoże ktoś

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności