Skocz do zawartości

wtryski


Gość emen83

Rekomendowane odpowiedzi

witam

czy ktos sie orientuje jaka powinna byc mniej wiecej dawka wtryskow? wszystki powinny miec taka sama wartosc czy rozna? u mnie to sie wacha, czasami sa wartosci ujemne, takze nie wiem. a dodam ze byly wszystkie cztery regulowane. tylko nie wiem czy to w oplu zle ustawili czy zle wyregulowane

dzieki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Rafał_79

Norma w wartości dawek korekcyjnych wynosi -0,6 do 0,6 ale przyjmuje się że jak przekracza -2 i 2 to jest źle. Oczywiście sprawdzamy tylko na rozgrzanym silniku.

Edytowane przez Rafał_79

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rafał_79

Wszystko w normie. Z tego co mi się wydaje to w twoim silniku jest problem z żółtą wtyczką 3 wtrysku -0,77. Trzeba chyba ją przelutować. Poczytaj sporo jest o tym w necie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

czy ktos sie orientuje jaka powinna byc mniej wiecej dawka wtryskow? wszystki powinny miec taka sama wartosc czy rozna? u mnie to sie wacha, czasami sa wartosci ujemne, takze nie wiem. a dodam ze byly wszystkie cztery regulowane. tylko nie wiem czy to w oplu zle ustawili czy zle wyregulowane

dzieki

nie jest zle z tymi dawkami.

a rozgrzany silnik znaczy ok. 90'C na wskaznikach, poniewaz niektorzy mysla ze rozgzrany silnik jest po krotkiej rundce albo jeszcze lepiej gdy termostat nadaje sie do wymiany.

na Twoim miejscu kupilbym cos do czyszczenia wtryskow i calego ukl. paliw. jako dodatek do paliwa i zrobilbym na tym ze 2 zbiorniki.

 

Jeszcze jedno pytanie, co oni ci tam ustawiali w tym serwisie co robili z wtryskami?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyciagneli je i dwa byly do wymiany ,to we wszystkich powymieniali koncowki i z kalibrowali. najlepsze to ze w serwisie vauxhall nie mieli sprzetu zeby wtryski wyciagnac, powiedzieli ze nigdy czegos takiego nie robili i do tego silnika wogole nie maja pojecia jak to zrobic. banda idiotow, mialo zajac 1h 30min ale zajelo im to ponad tydzien. takze jak juz je wyciagli to wyslalem do bosch w uk i tam niby to cos robili, tak jak napisalem. no, sprawdzalem na rozgrzanym 87stopni, termostat mam nowy bo stary wogole nie dzialal. tak jak mowisz wolf80 zeby zalac czyms do czyszczenia , na forum koledzy pisali o Wynn's Injector Cleaner For Diesel Engines . najgorsze to ze dpfa mam zapchanego w 100% i juz mam jego dosyc, na piatek mam wizyte o jego usuniecie mam nadzieje ze to juz bedzie na tyle... a wlasnie o co chodzi z ta wtyczka z zoltej na niebieska, macie jakies foto?

Edytowane przez emen83

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyciagneli je i dwa byly do wymiany ,to we wszystkich powymieniali koncowki i z kalibrowali. najlepsze to ze w serwisie vauxhall nie mieli sprzetu zeby wtryski wyciagnac, powiedzieli ze nigdy czegos takiego nie robili i do tego silnika wogole nie maja pojecia jak to zrobic. banda idiotow, mialo zajac 1h 30min ale zajelo im to ponad tydzien. takze jak juz je wyciagli to wyslalem do bosch w uk i tam niby to cos robili, tak jak napisalem. no, sprawdzalem na rozgrzanym 87stopni, termostat mam nowy bo stary wogole nie dzialal. tak jak mowisz wolf80 zeby zalac czyms do czyszczenia , na forum koledzy pisali o Wynn's Injector Cleaner For Diesel Engines . najgorsze to ze dpfa mam zapchanego w 100% i juz mam jego dosyc, na piatek mam wizyte o jego usuniecie mam nadzieje ze to juz bedzie na tyle... a wlasnie o co chodzi z ta wtyczka z zoltej na niebieska, macie jakies foto?

http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/82398-19-cdti-kostka-trzeciego-wtryskiwacza/

tu masz wszytsko na ten temat. ostatnio kupowalem wtyczke X4 w vauxhall za ok. 11 funa/sztuka.tez byli zdziwieni co ten polak chce od nich:) nie pamietam numeru czesci ale w tym temacie znajdziesz wszystko, numer jest gdzies na pierwszych stronach tematu.

a co z tym dpf u ciebie, jakies bledy czujnikow ze masz problem z wypaleniem?

jak wymieniles termostat, to powinno pojsc latwo z wypaleniem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie czujniki mam sprawne od dpfa,poodlaczalem pojedynczo i pojawial sie inny blad. a ciagle mam ten sam p1901-75 i przejade gora 3km i wchodzi w tryba awaryjny,

nie chcial sie wypalic op comem, niby wypalenie zakonczone pozytywnie ale nie bylo postepu wypalania, takze sie wkurzylem i jednak go usune.

zajrzalem na wtyczki wtryskow sa niebieskie wszystkie cztery. a ty miales podobne problemy?

 

juz po usunieciu dpfa , auto zbiera sie lepiej, mniej pali, zadnych bledow , tylko jeszcze cos nie tak z tym kopceniem na zimnym silniku. kombinuje z tym wtryskiem nr 3, bo na nim jest inna dawka w porownianiu do reszty,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności