Gość emen83 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 (edytowane) dzieki, bede kombinowal witam ponownie. podaje w zalacznikach logi z wtryskow, a niby byly kalibrowane i co? dajcie znac co myslicie. na rozgrzanym silniku. myslicie ze to moze byc dalej ten problem z kopceniem jak postoi troche, jak juz wspomnialem kopci na bialo z niecale 10s a potem jest juz ok, troche silnikiem potrzesie rowniez, nie ma zadnych bledow Edytowane 22 Marca 2012 przez zbyszek670   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radmax Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Z tego co wyczytałem to dawki powinny być na poziomie +/- 0,65.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 coś pierwszy wtrysk leje... i trzeci chyba trochę też. próbowałeś czyścic jakimiś dodatkami do paliwa? BTW skąd takie niskie ładowanie? jeśli kopci na biało to zapewne para wodna skondensowana w wydechu jeśli na niebiesko to może trawersy przy wtryskach... i to mogłoby powodować szybsze zapychanie się dpf'u, tak samo jak lejące wtryski (czyt, wzbogacona dawka paliwa)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emen83 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 wszystkie byly wyslane do naprawy i niby dwa byly do regeneracji ale nie wierze zeby to zrobili bo jest gorzej niz przed ich wyslaniem. kase wzieli i tyle, raz kupilem plyn do czyszczenia wtryskow wynn's. kopci tak na bialo niebiesko, dpfa nie mam i dodaje ze troche potrzasa silnikiem, kupilem nowy wtrysk i teraz czy jak wymienie ten pierwszy tam trzeba w op comie zmienic numery wtrysku, czy potrzebuje do teg security code ecu czy jak to sie zwie. wymienie a ten oddam do reklamacji, i tak bede robil po kolei,az je porzadnie naprawia. i jeszcze jednio mnie dreczy, chce sie wybrac w podroz ok 2000km czy jak beda dalej wtryski lały to cos moze byc nie tak w czasie jazdy albo i po, albo i przed, heheh? jezeli nie zdaze przed majem to bede musial go w polsce naprawic jak sie da. bo tutaj w uk nikt nic nie wie, nawet w servisie nie maja pojecia czemu kopci, banda idiotow!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 wszystkie byly wyslane do naprawy i niby dwa byly do regeneracji ale nie wierze zeby to zrobili bo jest gorzej niz przed ich wyslaniem. a zamontowane we wlasnych gniazdach czy nie pilnowales kolejnosci? w op comie zmienic numery wtrysku, czy potrzebuje do teg security code ecu czy jak to sie zwie. IMHO tak, ale to niech napisze ktos kto ma i zna sie na opcomie i jeszcze jednio mnie dreczy, chce sie wybrac w podroz ok 2000km czy jak beda dalej wtryski lały to cos moze byc nie tak w czasie jazdy albo i po, albo i przed, heheh? bedzie wiecej kopcil, wiecej palil...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emen83 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 wtryski wyciagali i wkladali w aso takze kolejnosc powinna byc ta sama, wlasnie przyszedl wtrysk tez bosch ale inny numer i troche inaczej wyglada, wejscie na kostke jest pod skosem a ja mam poziomo. juz wiem zly wtrysk, ten jest do 120km a ja mam 150km, takze sie wpakowalem.trudno moze jest ktos chetny co che taki wtrysk, jest nowy. prawie. teraz tylko pytanie ile mnie skasuja za pozadna regeneracje wtryskow w polsce? jak dojade,   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andru_krk Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 tylko pytanie ile mnie skasuja za pozadna regeneracje wtryskow w polsce? Witam. Regenerowalem wtryski w Krakowie w Bosch Gladysek. Nie mialem zadnych problemow i nadal jest idealnie (regenerowalem w sierpniu 2011). Daja roczna gwarancje na regeneracje wtryskow. Za 4 wtryski zaplacilem 2800,-. Jest mozliwosc naprawienia np. 2 zepsutych, ale z tego co pamietam to mowili, ze czasem jest gorzej niz przed regeneracja. W googlach znajdziesz strone www. Polecam ich jestem zadowolony. Moze ktos z forum tez regenerowal u nich wtryski?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Za 4 wtryski zaplacilem 2800,- troche duzo... no chyba ze podniesli ceny...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emen83 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 w przybowce gosciu robi za 500zl jeden, i to myslalem ze duzo, ufff co to za auto a i dzis mi znowu jakis blad wyskoczyl p0500-71, co to znowu jest? kicaj co to sa te trawersy , bo mi wlasnie tak kopci na niebieskawo i zauwazylem wibracje na pedale gazu. dzieki a tu sa dzisiejsze dawki przy temp 93st, gorzej bylo jak wlaczylem klime ,na pierwszym wtrysku ponad 2.0 az wskoczyl w tryb awaryjny-auto z kluczykiem,   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 poszukaj na forum, jest nawet opis jak tanio a dobrze samemu to zrobic - trawersy to, jak sie nie myle, łączenia wtrysków z przewodem paliwowym http://forum.opel24.com/topic/18110-Zafira-A-silnik-X20DTL-trawersy/page__view__findpost__p__191158 a ja myślałem że to jakas uszczelka pod... próbowałeś dolać jakiś środków czyszczących wtryski do paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.