Gość Anonymous Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Witam. Mam problem z ładowaniem w astrze f 1.6 c16nz zmieniłem już regulator napięcia i dalej mam problem z ładowanie jest poniżej 14v,na światłach i żarzy mi kontrolka akumulatora http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif wyczyściłem już wszystkie połączenia między akumulatorem a alternatorem zabezpieczyłem klemy smarem miedziowym,dokręcone wszystko na 100% i nadal ładowanie poniżej 14v. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif Nie wiem co mam robić? wymienić alternator? Proszę o pomoc,zbliża się zima i nie chce zostać na lodzie bez prądu w akumulatorze na włączonych światłach spada nawet do 12.9-13.20v   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4984-alternator/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Jest jescze do przeczyszczenia przewód masowy silnik/buda. Jak to nie pomoże, to niestety elektryk, bo albo spalił się stojan, albo wirnik. Taniej może wyjść używka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4984-alternator/#findComment-314034 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Maral, ale ile on dokładnie Ci ładuje, bo jeśli np 13,8V to tak naprawdę nie ma się czym martwić http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/wink.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4984-alternator/#findComment-314024 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 No ale jak się żaży kontrolka, to raczej jest coś nie tak.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4984-alternator/#findComment-314022 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guniak Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 W Uno miałem sprawny alternator a jakis kabelek sie poluzował i tez takie cyrki wychodziły   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4984-alternator/#findComment-313990 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 szkoda że nie jesteś z warszawy bo tak bym ci sprawdził alternator na testerze w końcu zajmuje się profesjonalną regeneracją alternatorów, no jeszcze sprawdź przewody może na nich masz straty   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4984-alternator/#findComment-313238 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 siema ja całkiem niedawno tez miałem problem w swojej astrze 1,7 dtl. ja mam alternator delco remy są różne przyczyny tego złego ładowania. Sprawdź naciąg paska klinowego, albo stan koła pasowego na alternatorze może być tak że jest wytarte i pasek wpada do samego dołu i sie ślizga opd obciążeniem będzie się świecic ładowanie i spadnie prąd, albo masz spalona diodę wzbudzenia i też się będzie świecić ładowanie. ja miałem własnie spalona jedną diodę wzbudzenia i ładowanie było lux ale świeciła się lampka ładowania taka dioda ałaściwie cały mostek to koszt okm 10 zł ale do alternatora delco redy. siwma Lisek   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4984-alternator/#findComment-313159 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Miałem identyczną sytuacje jak u Ciebie.Elektryk wymienił regulator napięcia,szczotki w alternatorze,szczotkotrzymacze a mimo wszystko kontrolka ładowania nadal się żarzyła i miałem za niskie napięcie.Dopiero po wymianie diod wszystko wróciło do normy.Teraz kontrolka się nie żarzy i napięcie jest ok. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4984-alternator/#findComment-313142 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Mam taki sam problem jak ty tz.kontrolka się żaży i ładowanie jest w granicach 13v bez obciążenia natomiast kiedy po kolei włanczam swiatła dmuchawe i ogrzewanie tylnej szyby napięcie ładowania spada mi nawet do 11,8 v i kontrolka po włonczeniu koleinych urządzeń coraz mocniej świeci zrobiłem test na czterech sprawnych alternatorach i na karzdym jest to samo więc to nie jest wina alternatora przynajmniej w moim przypadku,bende szukał dalej może gdzieś w przewodach szlak mnie już trafia,aku ciągle niedoładowany pomagam mu prostownikiem od czsu do czasu może ktoś wie od czego zacząć poszukiwania.pozdro.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4984-alternator/#findComment-311947 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 mnie już trafia,aku ciągle niedoładowany pomagam mu prostownikiem od czsu do czasu może ktoś wie od czego zacząć poszukiwania. Tak to co piszesz ewidentnie wskazuje na zwarcie w całym układzie .Aby to sprawdzić czy tak jest to zacznij od tego co ci teraz radzę Zdejmujesz klemę minus -i między słupek akumulatora a klemę oczywiście obydwa minus wpinasz miernik jeżeli będzie zwarcie to na mierniku pokaże wartość może to być 2-3v i już wiesz że należy szukać bo nie powinno tam być napięcia .Czasami można to sprawdzić zwykłą próbówką na 12v , ale ona nie jest miarodajna bo gdy będzie małe napięcie to nie zaświeci . Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/4984-alternator/#findComment-311838 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.