Skocz do zawartości

obroty i czujnik połozenia przepustnicy


Gość Kowal902202

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kowal902202

witam mam taki problem dotyczący obrotów w oplu astrze 1.4 8V c14nz szaleją obroty spadają podczas jazdy są czasem za wysokie za niskie żądnych błędów gdy byłem u gazownika na regulacji powiedział mi ze mam gdzieś przerwę w obwodzie połączenia czujnika położenia przepustnicy wiec posprawdzałem sobie to miernikiem zasilanie na pinie A i B jest okolo 5V wiec chyba dobrze natomiast podczas połączenia miernika do pinu C czyli tego sygnału czerwona końcówką i czarna do masy podczas zamkniętej przepustnicy jest około 0.4v i wzrasta przy dodawaniu gazu do około 5V wiec chyba dobrze moie pytanie brzmi gdy podczas zerwania tego niebieskiego kabła sygnałowego będzie wzrastac normalnie napiecie podczas pomiaru i dodawania gazu i czy bład powienien sie wyswietlic przy przerwie niebieskiego kabła czy tylko gdy przerwa była by na zasilaniu ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

Problem jaki opisałeś wynika że występuje podczas jazdy na paliwie LPG bo byłeś z problemem u gazownika a na benzynie jak się silnik zachowuje?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności