Skocz do zawartości

Warto wymienić rozrząd?


Gość mrcin6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przedstawie szybko sytuacje. Corsa C Y17DTL. Samochód kupiłem z 135 000 przebiegu i wymieniłem rozrząd (cały zestaw). Teraz auto ma 188 000km i czeka mnie za 2 tygodnie kurs Poznań - Paryż - Poznań. Auto klekocze jak to Corsarz z dieselem wiec nie jestem w stanie wyczuć czy coś słychać. Moje pytanie wobec tego jest takie... wypada znowu wymienić cały zestaw rozrządu?

Tak na marginesie co innego wypadałoby zrobić jeszcze przed trasą? Historia moich operacji od kupna to alternator, rozrząd, aku, oleje z filtrami, hamulce. Tak na myśl przychodzą mi świece żeby wymienić.

Z góry dzięki za porady !!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma coś nawalić to i tak nawali, nie jesteś w stanie przewidzieć wszystkiego.

To do czego masz obawy lepiej zawsze wymienić.

Sam jechałem w trasę ponad 2 tyś. km i w dniu wyjazdu zaczęły szurać klocki z tyłu.

Wymieniłem po dojechaniu na miejsce razem z tarczami :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcel_kk

Teoretycznie powinieneś wymienić do 60 tyś.

czyli w okolicach 195 tyś.

Ja bym nie ryzykował, bo w razie spotkania

sie tłoków z zaworami częśći do silników Isuzu

nie należą do najtańszych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość speckom

podepne sie pod temat. w corsie b 1.7d kopci na czarno jak mocno dodam gazu na rozgrzanym silniku ,co to moze być ,wtryski leją ? ,dodam ,że dużo pali też bo jakieś 9 litrów ropy co normalnie to podobno pali 5-6l max , łatwo sie rozbiera w tym wtryski ? zeby wyregulowac cisnienie ? do tego jest slabe podcisnienie na egr i czasami działa troche czasami wogóle przez to but jest ale duzo pali , dolałem mu dodatku co czysci wtryski to jeszcze gorzej kopci na czarno,dodam ze posiada jeszcze katalizator ale mam zamiar wyciąć bo za taki daja ze 4 stówki może wiecej :) ,masakra 9 litrów to nawet mój stary AAZ tyle nie palił a miał 100km po pinie z 1.6td.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepne sie pod temat. w corsie b 1.7d kopci na czarno jak mocno dodam gazu na rozgrzanym silniku ,co to moze być ,wtryski leją ? ,dodam ,że dużo pali też bo jakieś 9 litrów ropy co normalnie to podobno pali 5-6l max , łatwo sie rozbiera w tym wtryski ? zeby wyregulowac cisnienie ? do tego jest slabe podcisnienie na egr i czasami działa troche czasami wogóle przez to but jest ale duzo pali , dolałem mu dodatku co czysci wtryski to jeszcze gorzej kopci na czarno,dodam ze posiada jeszcze katalizator ale mam zamiar wyciąć bo za taki daja ze 4 stówki może wiecej :) ,masakra 9 litrów to nawet mój stary AAZ tyle nie palił a miał 100km po pinie z 1.6td.

szok jaki masz tam diesel oplowski czy isuzu , z kąd wiesz że masz za słabe ciśnienie na egr (ja mam całkowicie zaślepiony eg

r) kopcenie na czarno oznacza lejące wtryski cena około 50 zł za wtrysk o ile fachowcowi przyniesiesz wyciągnięte też mam do wymiany od 5lat ale nie używam na codzięn tak wysokich obrotów żeby kopcił na czarno. 9litrów to jest szok!!!! 7 jeszcze nigdy nie osiągnąłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności