Skocz do zawartości

NIe pali na czwarty cylinder


Gość pigar

Rekomendowane odpowiedzi

Po naprawie rozrządu i głowicy silnik nie pali na 4-ty cylinder. Na wszystkich cylindrach mam ciśnienie w granicy 12,5. Iskra występuję na każdym cylindrze. Po ściągnięciu kolektora ssącego okazało się ze na czwarty cylinder nie podaje paliwa ani LPG. Wymieniłem dodatkowo kable zapłonowe i kopułkę z palcem. Próbowałem również zatykać przewód serwo wspomagania hamulców. Proszę o radę z góry dziękuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mariusz23and

Jak to paliwo nie dochodzi na czwarty,a swiece mieniales iskra jes na tym czwartym cylindrze,a jak zawory robiles czy nie,ale jak planowales to wyciagales zawory. A paliwo na tamte dochodzi to i na ten powinno dojsc przeciez to jednopunktowy wtrysk chyba ze masz inny silnik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie mój samochód posiada jednopunktowy wtrysk i to jest niemożliwe ,żeby paliwo nie dochodziło na czwarty cylinder. A jednak tak się dzieje. Sprawdziliśmy to na dwa sposoby. Najpierw ustaliliśmy czy świece są mokre i tylko na czwartym cylindrze była sucha. Następnie zdemontowaliśmy kolektor i tutaj również czwarty wlot był suchy. Sprawdziliśmy czwarty wlot czy nie jest zatkany. Na czwartym wlocie jest przewód do serwo układu hamulcowego. Jednak po zdemontowaniu tego przewodu i zaślepieniu go. Silnik dalej nie palił na czwartym cylindrze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na jednopunkcie nie może byc takich jaj, iskra jest, kompresja jest, to albo wlot w kolektorze zatkany, albo zawór ssący się nie otwiera - może dźwigienka zaworu zleciała podczas nakładania obudowy z wałkiem -to oczywiście tylko teoria bo na razie nic mi innego do głowy nie przychodzi tym bardziej na kacu i nie chcę mi się myśleć co by było jakby taka dźwigienka podeszła po inną... hiii:)

 

ehh może trochę za ostro z tą dźwigienką, one są dosyć blisko siebie nie wiem czy dałaby radę spaść na bok...

Edytowane przez xflash

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny raport z naprawy. Tym razem sprwadzilismy czy pracuje nie działajacy (czwarty ) cylinder. Wbilismy strzykawke w przewód serwo( ktory jest ulokowany na czwartym wylocie kolektora) poniżej zaworu i cylinder prawidłowo zasysał paliwo. Wiec wszystko wskazuje na to, ze mamy doczynienia z awarią przepustnicy. Na gazie rowniez nie podaje na czwarty cylinder, wiec mozemy wykluczyc wtrysk. Czyli awaria dotyczy elementow ponizej plytki gazowej. Prosze o rade moze ktos miał podobny problem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Kolejny raport z naprawy - Teraz na wolnych obrotach nie pali na 1-wszym cylindrze a na gazie na trzecim. Jak dodam gazu to na gazie pali na wszystkich a na bezynie bez zmian. Wymieniłem przepustnice i płytke gazowa. Mam nowe świece i nowe kable zapłonowe.Pojazd sprawdzony komputerem -wszystko ok. Podmienilem rowniez cewke i dalej bez zmian. Cisnienie na tłokach ponownie sprawdziłem i dalej ok. Ma ktos jeszcze jakis pomysł co zrobic bo juz trace nadzieje!!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności