Skocz do zawartości

Wzrastająca temperatura do 100C


Gość arul29

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

Mam taki problem, po przejechaniu około 1-2km temperatura wzrasta do 100 C po czym spada. Jak jade w korku podnosi sie ponad 100C po czym wlącza sie wiatrak, chlodzi do 98C i tak ciągle. W czym może być problem?

 

Jeszcze jednak rzecz ktora nie daje mi spokoju, chodzi o obroty. Ostatnio falowały ale nie tak jak teraz. Silnik az się przydusza na postoju. Wymieniłem miesiąc temu krokowy na nowy ale i tak falowały. Teraz jest juz coraz gorzej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź poziom oleju jeżeli będzie za mało lub już jest wypracowany rzadki to tak będzie może być walnięty termostat i sprawdź czujnik temperatury miernikiem

 

a co do krokowca to wywołaj błędy z kompa i go zeresetuj może siedzi robak jakiś :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He dziękuje za odp, sprawdze to. Co do tego oleju to tez miałem taką myśl z tego względu ze ost zalałem pół syntetyk , a okazało sie ze wcześniej jeżdził na mineralnym. Odłącze aku moze sie ustabilizują te obroty po rr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość r_milewski

He dziękuje za odp, sprawdze to. Co do tego oleju to tez miałem taką myśl z tego względu ze ost zalałem pół syntetyk , a okazało sie ze wcześniej jeżdził na mineralnym. Odłącze aku moze sie ustabilizują te obroty po rr.

 

a tego - poziom cieczy chłodzącej sprawdzałeś? :)

czasem warto uzupełnić (mi się zdarzało że moja astra "ulatniała" go na tyle, że trzeba było dolać...)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mam max. Brak pomysłów stało sie to po wymianie oleju. Przejade sie kawałek po miescie i dochodzi do 100.

Ciepło aż tak nie jest aktualnie wiec nie mam pojecia oco chodzi. Jutro zmienie olej. I zastanowie sie nad zakupem nowego termostatu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mały 25

Hey.

Sprawdź korek od zbiorniczka wyrównawczego. Po drugie, astry lubią ciepło, u mnie jest w korku tak samo 100 stopni, a na trasie 95 cały czas. Niestety termostat jest pod rozrządem, i musisz zdjąć pasek rozrządu, no i by pasowało potem kupić nowy pasek :wesoly:

Jak się nagrzeje, to odkręć korek, i zobacz czy ci płynu nie wywala UWAGA żeby nie poparzyć rąk-gorący płyn, jeśli wywala to termostat.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem czyli z wymianą bedzie troche zabawy. Postaram sie dziś sprawdzić jak to jest z tym płynem gdy sie nagrzeje.

Wiem ze astry lubią ciepło ale to jest bardzo dziwne gdyz silnik na postoju potrafi sam sie nagrzac do 100C po czym przekroczy 100 i włączy sie wiatrak, schłodzi do 97-98 i znow dochodzi do 100 i wyzej i tak ciągle... Jest to co najmniej dla mnie dziwne, pierwszy raz mam tak w samochodzie zawsze 3mało mi 90C

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności