Skocz do zawartości

gaz do Astry 1,8 16v


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

No dobrze ja gaz II generacji zakladalem 1450 zł (bez problemu), a skoro stag300 u Ciebie za 2250 czyli roznica i tak (miedzy nowymi instalacjami) jest 800 zl, jakby nie patrzec. Ale inaczej wygladają koszty jak się zmienia z II na IV generacje. Tak jak pisalem przy zmianie generacji nalezy zmienic caly przód samochodu. Tyl kosztuje w granicach 1000 zl (wydaje mi się, że w granicy 700-800 zł). Licząc dalej w powyższym przypadku nowy stag300 2250 zl - ok. 800 (tyl ktory mamy), to i tak wychodzi ze musimy dodac 1450 zł, bo jak pisalem przy zmianie na sekwencje wspolny jest tylko tyl + koszt wymontowania porzedniej instalacji z przodu.

 

[ Dodano: Pon Maj 12, 2008 00:25 ]

A roznice skad. Zalezy do dystrybucji tych części. W danym regionie maja różne koszty sciągniecia danych częsci no i pewnie różne marże. Tak samo pewnie inny koszt jest utrzymania warsztu w Warszawie, a inny w jakimś np. mniejszym mieście.

 

Tak samo jak ktos ma dobre dojscie do czesci (w danym regionie) to i moze oferowac cene 2250 zl za stag300. W Lublinie za nowa jest cena zbliżona do tej. Jednak skoro (jak pisalem wczesniej) przod da sie kupic od 1100 zl, to osoba ktore go sprzedaje kupuje go jeszcze taniej.

 

Ale dalej uwazam, ze nie ma co sie scigac czy 2200 czy 3000 zl, liczy sie glownie to jak to ostatecznie dziala. Fachowcy z reguły jednak biorą więcej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Są fachowcy i flachowcy mój Stag śmiga zajeb... zadowolony jestem i nawet jak bym miał zaplaciś 2600 to też oplacalny wydatek co do zmiany z II gen. na IV to nie zorientowałem się że prócz kompa trza resztę wymieniać teraz juz wiem :mrgreen: Jak ktoś by potrzebował program do tej instalki to mam program do STAG-200 i STAG-300 szczegóły na PM lub tutaj jak kto woli :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Mam pytanie jak to jest u Was w samochodach z ta kontrolka stanu gazu w stag300. Kiedy zapala wam sie czerwona dioda (to chyba rezerwa) i kiedy macie ten sygnal dzwiekowy informujacy o konczacym sie gazie ?? Bo u mnie to jakos nie bardzo chyba mam ustawione.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Mam pytanie jak to jest u Was w samochodach z ta kontrolka stanu gazu w stag300. Kiedy zapala wam sie czerwona dioda (to chyba rezerwa) i kiedy macie ten sygnal dzwiekowy informujacy o konczacym sie gazie ?? Bo u mnie to jakos nie bardzo chyba mam ustawione.

Kontrolka nigdy dokladnie nie pokazuje stanu gazu. U mnie po pojawieniu sie sygnału dźwiękowego i przełączeniu sie na benzynę wlączam gaz z powrotem i jeszcze idzie ale bez duszenia w podlogę bo wtedy na benzynę wskoczy :mrgreen: nie wiem jak inni ale ja ja na butli robię 460km bez ekonomii a mam butlę 47l i tyle gazu włazi (zrezygnowałem z poduszki powietrza w butli)... Generalnie to nie ufałbym zbytnio kontrolką nie są aż tak dokladne :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Znaczy czyli sygnal dzwiekowy pojawia sie w monecie gdy skonczy sie juz gaz, czy jak przelacza sie na rezerwe (czerwona dioda).

 

Tak samo duzy masz zbiornik (47 litrow) u mnie wchodzi max. 34-35 l, a to ze wzgledu pewnie na to, ze u mnie miejsce na kolo zapasowe w standardzie miescilo kolo 13", a u Ciebie pewnie standardowo jest 14".

 

Tyle gazu spala Ci przy miejskiej jezdzie, mieszanej, czy poza miastem ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Tyle gazu spala Ci przy miejskiej jezdzie, mieszanej, czy poza miastem ??

 

Tyle mi spala w cyklu miesznym mniej wiecej po połowie miasto/trasa Natomiast miejsce na koło zapasowe w Astrze G jest na 15" a 47l gazy włazi do butki bez tej poduszki wewnątrz normalnie by było około 80% tego co teraz. Co do kontrolki to piszczy dopiero jak sie z gazu na benzynkę załącza nie od razu jak rezerwa świeci.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

To ladne spalanie, zwazajac na to ze pisales ze masz ciezka noge.

Nie jest źle spodziewałem się większego apetytu na gaz jednak sekwencja się sprawdza a jeżdżę codziennie po 100 do 200 km

Co ważne nie zauważyłem by mi olej bralo w tej kwestii pozostało około 3 setki co tysiąc z hakiem na dolewkę :roll:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Anonymous

Zgadzam się z przedmówcami. Sam też zdecydowałem się na sekwencję do mojej Astry (mam silnik 1.8 16v Ecotec). Szkoda ryzykować i bawić się z II generacją. Sekwencja jest o niebo lepsza :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jaka instalacja będzie w/g was najlepsza II czy III generacji?

 

Polecam IV generację. W poprzedniej Astrze II druga generacja BRC JUST uszkodziła mi komputer samochodowy za kwotę ponad 4000 zł. A zaczęło się od pływania obrotów i żaden gazownik nie był wstanie naprawić , nawet cut off nie pomagał. Nie mógł naprawic bo przyczyna polegała na uszkodzeniu komputera benzynowego przez moduł gazowy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności