Gość Anonymous Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 darecki100 To ładny wydatek.... Ja jeszcze nie narzekam i niech tak pozostanie ale sekwenja to najlepsze wyjście. Co prawda troszkę mi spalanie wzrosło po zmianie sądy(to normalne?) dodam też że teraz na klimie cały czas mykam... Z prawie 460km na butli zrobiło się 420....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/515-gaz-do-astry-18-16v/page/5/#findComment-263850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Ja też polecam sekwencję, załozyłem BRC do Vectry 1,8 16 V i jestem bardzo zadowolony. Spalenie 8,8 do 9,8 - trasa , miasto. Kontrolka gazu też wariuje, ale tak jest wszędzie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/515-gaz-do-astry-18-16v/page/5/#findComment-263550 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 koledzy mam astre 1.4 16v i chce zalozyc gaz sekwencje jakie moga byc problemy po takim zabiegu jakie sa zalety a jakie wady powiedzcie cos doradzcie bardzo prosze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/515-gaz-do-astry-18-16v/page/5/#findComment-262490 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 koledzy mam astre 1.4 16v i chce zalozyc gaz sekwencje jakie moga byc problemy po takim zabiegu jakie sa zalety a jakie wady powiedzcie cos doradzcie bardzo prosze Zdecydowaną zaletą jest znacznie niższy koszt podróżowania. Poza tym dobrze założona i wyregulowana sekwencja nie powoduje takiej straty mocy, jak starsze generacje. Z resztą do Twojego silnika, to właściwie tylko sekwecja. W nic innego bym się nie bawił, bo mogłoby mieć to opłakane skutki. Wadą może być szybsze zużycie się silnika(nie będę wgłębiał się w szczegóły, bo nie jestem fachowcem). Oczywiście w przypadku nie przestrzegania pewnych zasad obowiązujących podczas ekspoatalcji zagazowanego auta. Podsumowując silniki oplowskie dobrze pracują na gazie. Wybierz dobry zakład, a nie jakiego partacza i długo się nie zastanawiaj. Ps. Decydując się na montaż gazu musisz wziąć pod uwagę ilość przejeżdzanych w ciągu roku kilometrów i okres przez jaki masz zamiar jeździć tym autkiem. Ponoć niektórym wychodzi, że gaz się nie opłaca... Ja jednak jestem za   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/515-gaz-do-astry-18-16v/page/5/#findComment-262458 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Mimo, ze moja astry juz nie ma , to rowniez polecam tylko i wylacznie IV generacje do tego silnika. Ja mialem polskiego STAG 300 i moge spokojnie polecic. Samochod mial mase prawie 1600 kg, a spalanie wychodzilo miedzy 8 (na trasie) do 10 (w miesiec). Mam bardzo lekka noge i umiejetnosci omijania korkow . W w trasie jechalem 100-110 (2,5 - 3 tysiecy obrotow). Te czasy juz mineły . Mam teraz 1000 kg Toyote Corolle E10 (4EFE, EE101) z silnikiem 1.3 75 lub 88 KM (do konca nie wiem jak to okreslic). Chce zalozyc do niego rowniez sekwencje, podobno stag 300 nie bardzo sie nadaje, ze lepiej instalacje IV generacji KME. Czy ktos cos o tym wie (na forach Toyoty ciezko sie cos dowiedziec, a tutaj z tego co pamietam bylo inaczej ). pozdrawiam wszystkich   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/515-gaz-do-astry-18-16v/page/5/#findComment-261325 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 Jestem wlasnie na etapie wyboru gazu do astry 1.8 16V ecotec (116KM) Instalacja IV generacji to napewno. Widze ze polecacie stag 300, czy cos sie zmieniło w tym temacie? Jeszcze sprawa z tym nieszczesnym dolotem, czy bedzie gasł jak sie wrzuci na luz? Planuje jeszcze zakup sportowego wkladu filtra powietrza. Jak mialem tak w 1.4 8V to wystarczylo dmuchnac w dolot i samochód gasł... Jaki reduktor zalozyc? Bo nie chce jakiegos badziewia typu asterix... Moze jeszcze jakies wskazowki bo wiadomo ze trzeba gazownikow przypilnowac bo ciule robią jak najtanszym kosztem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/515-gaz-do-astry-18-16v/page/5/#findComment-233136 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arty Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Tez sie zastanawiam nad gazem w 1.8 16V 116 KM - dołanczam sie do pytań przedmówcy. A dodatkowo z doświadczen uzytkowników sekwencji w tym silniku - jakie problemy moga wystąpić w tym silniku eksploatowanym na gazie. ? Oraz jak jest ze sprzedażą takiego samochodu z sekwencja czy raczej sie kupujący krzywią ze gaz to pewnie juz zajechany silnik, czy wrecz przeciwnie sa skłoni zapłacic wiecej bo to juz sekwencja???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/515-gaz-do-astry-18-16v/page/5/#findComment-215688 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Tez sie zastanawiam nad gazem w 1.8 16V 116 KM - dołanczam sie do pytań przedmówcy. A dodatkowo z doświadczen uzytkowników sekwencji w tym silniku - jakie problemy moga wystąpić w tym silniku eksploatowanym na gazie. ? Oraz jak jest ze sprzedażą takiego samochodu z sekwencja czy raczej sie kupujący krzywią ze gaz to pewnie juz zajechany silnik, czy wrecz przeciwnie sa skłoni zapłacic wiecej bo to juz sekwencja??? Ja Ci odpowiem skoro mma ten temat juz za sobą Stag 300 jak najbardziej! Problemów generalnie nie ma oprocz pękającego kolektora od wybuchów. Jezeli dobrze zamontują to śmiga cudownie. Przy montazu daja ksiazke gwarancyjna i tam pisze stan licznika, wiec zawsze mozesz sie tym wesprzec. Spalanie conajmniej litr wiecej niz beny pokazuje a i beny w zimie potrafi troche łyknąć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/515-gaz-do-astry-18-16v/page/5/#findComment-215286 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arty Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Spalanie conajmniej litr wiecej niz beny pokazuje a i beny w zimie potrafi troche łyknąć. Dlatego poczekam do wiosny i jesli nie zdecyduje o sprzedazy samochodu to pewnie założe. Teraz puki co robie za 50 zł ( u mnie to ok 13l Pb ) 170 - 180 km a wiec mysle ze w normie 7- 8 litrów/100   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/515-gaz-do-astry-18-16v/page/5/#findComment-215044 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2008 Tez sie zastanawiam nad gazem w 1.8 16V 116 KM - dołanczam sie do pytań przedmówcy. A dodatkowo z doświadczen uzytkowników sekwencji w tym silniku - jakie problemy moga wystąpić w tym silniku eksploatowanym na gazie. ? Oraz jak jest ze sprzedażą takiego samochodu z sekwencja czy raczej sie kupujący krzywią ze gaz to pewnie juz zajechany silnik, czy wrecz przeciwnie sa skłoni zapłacic wiecej bo to juz sekwencja??? Ja Ci odpowiem skoro mma ten temat juz za sobą Stag 300 jak najbardziej! Problemów generalnie nie ma oprocz pękającego kolektora od wybuchów. Jezeli dobrze zamontują to śmiga cudownie. Przy montazu daja ksiazke gwarancyjna i tam pisze stan licznika, wiec zawsze mozesz sie tym wesprzec. Spalanie conajmniej litr wiecej niz beny pokazuje a i beny w zimie potrafi troche łyknąć. Niestety do końca się nie mogę z Toba zgodzic. "....pękającego kolektora od wybuchów..."??? Przy sekwencji nie ma miejsca takie cos jak strzelający kolektor, przy wcześniejszych generacjach owszem, ale tutaj nie ma mowy. Spalanie też generalnie nie 1 l więcej niż benzyny. Tylko między 15-30% nawet. Wszystko zależy od ustawienia mieszanki. I nie ma co się targować z gazownikami, ze ma malutko palić. Za uboga mieszanka = słaba moc + niszczenie silnika. Spalanie 10-15% generalnie zarezerwowane jest dla nowych samochodów, a czym starszy tym te różnice mogą być większe Mi wychodziła dosyć dobrze w astrze jakies 20% większe złużycie. Jednak w tym co mam teraz w corolli wychodzi nawet 30% większe również na instalacji STAG 300. Przy zakupie instalacji proszę przypilnować i zaznaczyć gazownikowi jaki się chce reduktor. Jeżeli samochód ma do 100 KM to nie ma raczej co pilnować, jednak jeżeli jest więcej koników lepiej kupic: # reduktor TOMASETTO ALASKA 09 do 90 kM # reduktor ZAVOLI ZETA/N do 150 kM # reduktor NECAM/KOLTEC do 200 kM Gazownicy zazwyczaj (jak chca zarobic wiecej) wkładają ten pierwszy reduktor nawet jak samochod ma 150 KM, twierdząc że to jakies bzdury. Jednakl tak mówie producent staga i chyba nie zaszkodzi się posłuchać. Kolejna istotna sprawa ustawienie (po założeniu gazu). Jeżeli gazownik będzie podłączał komputer w garażu i wszystko ustawiał już macie prawo do wątpliwości w jego fachowość. Konieczne jest przejechanie się z podłączonym komputerem w celu ustawienia prawidłowej pracy instalacji i podawania gaz. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/515-gaz-do-astry-18-16v/page/5/#findComment-213449 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.