Skocz do zawartości

Silnik zaczął przerywać / brak mocy


Gość SoJeR

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj gdy jechałem w trasę [mocno padał deszcz] (110km) zauważyłem że samochód przerywa gdy dodaje gazu i odejmuje (tak jakby coś go dławiło), nie ma mocy - na każdym biegu. Na 2 na półsprzęgle nie pojade bo dławi silnik się.

 

Co się mogło stać? Wilgoć gdzieś się dostała?

Edytowane przez SoJeR

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam. teraz doszło ciężkie odpalanie po dłuższym postoju... Co się dzieje?

 

Miałem to samo tylko u mnie jeszcze nie palił na wszystkie gary. Do wymiany miałem cewkę zapłonową i przewody. Zmień najpierw przewody - zobacz czy dalej przerywa, jeśli tak to i cewkę. Powinno być ok. Najlepiej sprawdz wcześniej np w nocy czy na kablach masz przebicie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedziałem dzisiaj cały dzień przy samochodzie kosmetyka, drobne naprawy, czyszczenia no i przyszedł wieczór. I co się okazało słabiutka iskra na 1 oraz 2 cylindrze. Kable są w porządku.

 

Wymieniać cały aparat zapłonowy czy tylko palec?

 

Zdj poglądowe jaki mam aparat

1611674100_1335555641_thumb.jpg

 

W sumie to jest cewka... jest to rozbieralne?

Edytowane przez SoJeR

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedziałem dzisiaj cały dzień przy samochodzie kosmetyka, drobne naprawy, czyszczenia no i przyszedł wieczór. I co się okazało słabiutka iskra na 1 oraz 2 cylindrze. Kable są w porządku.

 

Wymieniać cały aparat zapłonowy czy tylko palec?

 

Zdj poglądowe jaki mam aparat

1611674100_1335555641_thumb.jpg

 

W sumie to jest cewka... jest to rozbieralne?

 

 

Cewki nie rozbierzesz - musisz kupić całą. Ja kupiłem używkę i nie narzekam - nowa ok 200 zł, a używka 40 zł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A mnie to wygląda na "moduł zapłonowy". Żadna tam kopułka, palec czy cewka. To jakby połączenie aparatu zapłonowego z cewką w jednym module.

Nierozbieralne.

Tak czy owak miałem problemy z modułem, świecami i kablami, aż KATa zakatowałem, :).

Ogólnie sprawa wygląda tak ,że jak gubi iskrę to wali w tłumik.

Bo jak raz zgubi iskrę, to drugą usłyszysz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Czy temat aktualny, bo ja przerabiałem go dwukrotnie i coś mogę dodać.

Ogólnie popieram poprzedników test kabli WN nocą w zaciemnieniu.

Potem daj znać jaki wynik powiem co dalej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od sprawy najtańszej , czyli wymiany świec , potem ewentualnie kable i cewka .Ostatnio szwagier tak miał w volvie i okazało sie , że swiece były w delikatnie mówiąc katastrofalnym stanie . Jak już świece to tylko NGK . Zresztą w poradniku "Sam naprawiam" są chyba nawet podane czasokresy wymiany świec i kabli . To elementy eksploatacyjne i wymienia się je co jakiś czas tak samo jak płyny i filtry .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności