Skocz do zawartości

Przerywanie podczas jazdy i gaśnięcie


Gość PrzemekSandomierz

Rekomendowane odpowiedzi

Gość PrzemekSandomierz

Witam jestem nowy na forum i pierwszy mój post wiąże się z poblemem dotyczącym mojego kochanego samochodu... Postaram się opisać moją usterkę ta dokladnie jak najbadziej potrafię ponieważ ręce mi już opadają.

 

Historia zaczeła się od tego że kupiłem móją asterkę z silnikiem 1,4 8V czysta benzynka, po poł roku użytkowania zaczeły się z nią dziać dziwne problemy takie jak przerywanie podczas jazdy i gaśnięcie ... Tzn odpala wszystko ładnie pięknie jade zmieniam na 2gi bieg ja mu gaz a tu nie ma czym jechac (pedał w podłodze) poruszam gazem coś ją naleci wkreci się na obroty i jedzie dalej i za jakis czas znów to samo. Powiem szczeże że boje się nią jezdzić teraz bo takich cyrków dawno nie widziałem . Ostatnio np jadać obwodnicą i rozpędzajać sie na 4tym biegu moja astra miała ten sam problem tylko że zgasła poszarpało troche silnikiem , odpaliłem z kluczyka i jakoś do domu dojechałem . Zmieniłem Nową pompkę paliwa nowy filter paliwa nowy filtr powietrza , sonde lambda , caly aparat zapłonowy cały wtrysk paliwa użuwany ale wyciagniety z chodzącej astry , przewody wysokiego napięcia wszystkie 4 świece (NGK) :confused: .Nie mam pojęcia co to może być tyle rzeczy wymienionych i dalej takie akcje się z nią dzieją poprostu płakać się chce. Teraz pytanie do was drodzy forumowicze , Czy miał ktoś z was taki problem i co to może być ????????????? Proszę o odpowiedz pozdrawiam Tomek. :dontgetit:

 

Sprawdzałem Ciśnienie w cylindrach dzis i wyszło : na 1 cylindrze było 8 na drugim 12 i na reszcie do 13tu.

Edytowane przez PrzemekSandomierz
tytuł tematu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kod silnika C14NZ

Pojemność1389(cc)

Bieg jałowy830 - 990(obr. na minutę)

Luz zaworowy   Hydrauliczny

Ciśnienie sprężania   Stan normalny 11.5 - 13.0(bar)

Ciśnienie oleju1.5/830 - 990(bar / obr. na minutę)

Układ paliwowy (marka i typ) Rochester Multec

Kolejność zapłonu 1-3-4-2

Rozrząd stroboskopowy (przed zwrotem odkorbowym)10/830 - 990(° / obr. na minutę)

Opór na cewce zapłonowej, układ pierwotny 0.3 - 0.6(omów)

Opór na cewce zapłonowej, układ wtórny 5000(omów)

Świece zapłonowe (marka i typ)Bosch WR7DC

Odstęp elektrod świecy 0.7 - 0.8(mm)

Ciśnienie w pompie paliwa 0.76(bar)

Ciśnienie wtrysku / ciśnienie w układzie 0.76(bar)

Gazy spalinowe CO< 0.5(%)

CO214.5 - 16(%)

HC50(ppm)

O20.1 - 0.5(%)

Lambda0.97 - 1.03

Zmiana Lambdy (Delta Lambda)

Temperatura oleju w czasie testu 80(°C)

Duża prędkość biegu jałowego 2800-3200(obr. na minutę)

CO przy dużej prędkości biegu jałowego< 0.3(%)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności