Gość Anonymous Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Witam Pytałam się znajomego który stara się jakoś mi pomóc to twierdzi że zawór EGR był czyszczony. Chyba najlepiej będzie znowu podłączyć go pod kompa aby powiedzieli mi już dokładnie co jest grane.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5253-nag%C5%82e-ga%C5%9Bni%C4%99cie-silnika/page/2/#findComment-188700 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 canius, a po czyszczeniu był błąd wykasowany? i jeszcze sprawdź czy jakiś przewód podciśnieniowy nie spadł i ich stan,a czasem nie ciągnie lewego powietrza? wybacz ale takie właśnie rzeczy mi przychodzą do głowy bo inaczej majątek wydasz na podłączenia pod komp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5253-nag%C5%82e-ga%C5%9Bni%C4%99cie-silnika/page/2/#findComment-188689 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Witam,mój problem polega na tym ,że podczas jazdy silnik słabnie i gdy w sprzęgle i zdejmę nogę z gazu silnik gaśnie, a gdy mam wciśnięty gaz w tej samej sytuacji silnik słabnie lecz wskazania obrotomierza nie spadają i po chwili silnik sam odpala.Wymieniłem już kable wysokiego napięcia,świece,sonde lambda ,moduł zapłonu(ten prostokącik pod cewką) i filtr paliwa. Silnik we wrześniu przeszedł generalny remont (planowanie głowicy,uszczelnienie zaworów i wymiana wszystkich oleji i filtrów) i wszystko działało. Proszę pomóżcie!! Czy to może być wina pompy paliwa lub wtrysku?? czekam na odpowiedzi pozdrawia zasmuconyi zdezorientowany xxmati Ps.Mam sentyment do tego samochodu i nie chce go oddać na złom.. szkoda mojego oczka w głowie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5253-nag%C5%82e-ga%C5%9Bni%C4%99cie-silnika/page/2/#findComment-186069 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 xxmati, nie czytałeś poprzednich postów czy kontrolka silnika się pali, czy sczytałeś błędy no i tu kolega napisał coś takiego Mnie w poprzednim aucie benzynka jak gasł na wolnych obrotach to był czujnik obrotów silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5253-nag%C5%82e-ga%C5%9Bni%C4%99cie-silnika/page/2/#findComment-186050 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 nie kontrolka silnika się nie pali i nie ma żadnych błędów . Autko na wolnych obrotach śmiga idealnie ma w granicach 1ooo obr/min i ładnie pracuje. Problem z tym gaśnięciem pojawia się tylko podczas jazdy samochodem. Zauważyłem ze jak silnik jest chłodny to ten problem rzadko występuje ale występuje. Najczęściej dzieje się to na ciepłym silniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5253-nag%C5%82e-ga%C5%9Bni%C4%99cie-silnika/page/2/#findComment-185927 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 xxmati, znalazłem takie coś Było juz o tym, ale nie wiem czy na tym forum. Prawdopodobnie czujnik obrotów wałka rozrzadu albo jak u mnie bylo MAP sensorek ktory siedzi w kolektorze dolotowym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5253-nag%C5%82e-ga%C5%9Bni%C4%99cie-silnika/page/2/#findComment-185899 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 A mógłbyś mi powiedzieć dokładnie gdzie ten sensorek jest i czy te dwie rzeczy występują w Astrze z 1993 roku . Bo czytałem ze nie w każdej astrze może być ten czujnik obrotów wałka rozrządu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5253-nag%C5%82e-ga%C5%9Bni%C4%99cie-silnika/page/2/#findComment-185604 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Andrzej miał na myśli czujnik Halla ten w aparacie zapłonowym. Ja bym radził też przyjrzeć się cewce, jesli to ma zwiazek z temperatura silnika, a nie ma błędów. I sprawdź dolot pod kątem lewego powietrza.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5253-nag%C5%82e-ga%C5%9Bni%C4%99cie-silnika/page/2/#findComment-185343 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 a czy sprawdzenie rezystancji cewki miernikiem będzie mogła ja ewentualnie wyeliminować?? Pytam ponieważ mam książkę pt. "Sam naprawiam Opel Astra" i tam jest pokazane jak mierzyć. nie wiem tylko czy to jest dokładna metoda czy da rade wykryć usterkę cewki poprzez pomiary:(   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5253-nag%C5%82e-ga%C5%9Bni%C4%99cie-silnika/page/2/#findComment-184959 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Opel Astra 97 rok. X16SZR. Czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie są wszystkie przewody podciśnienia powietrza? Z góry wielkie dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/5253-nag%C5%82e-ga%C5%9Bni%C4%99cie-silnika/page/2/#findComment-184679 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.