Gość HDTeam Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Właśnie tej usterki nie pokaże komputer~~ tak się dowiedziałem od innego magika ( naprawia tylko ople diesle), który mi przez tel powiedział co trzeba zrobić ( wtedy to powiedziałem mechanikom, gdzie stała moja astra). Jako, że nie ufam do konca nawet nawiększym szpecom, jemu musze przyznać racje, miałem zero błędów na komputerze - sprawdzane w 3 zakładach. Jak będe przy aucie to zrobie Ci zjęcie tego zaworu. Wiem, że nie znam się na tym fachowo, ale ten zawór jest gdzieś jak dochodzą rurki z paliwem do silnika,chyba pomiędzy 3 a 4 cylindrem, taka nakrętka tam jest. Witam! OK.. To czekam z niecierpliwością na zdjęcie, bo w weekend jestem u swojego 'magika' i może by coś zaradził, albo się wypowiedział.. Pozdrawiam, HDTeam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55637-problem-z-odpaleniem/page/2/#findComment-456506 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pini Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Witaj Kolego Tak czytam Twoj post- problem - i przychodza mi na mysl nadmiary. Sprawdzales je? Zobacz bo czasem moze byc malutkie pekniecie i bedzie paliwo cofac sie do baku, raz na 2 lata mozna je wymienic by miec spokoj. Moj Tata w swojej "G" mial taki problem. Zastanawiam sie jeszcze nad pompa paliwa czy aby dobrze podaje cisnienie nie chodzi nawet o sam fakt ze moglaby byc rozszczelniona ale uszkodzona w srodku i na zimno bedzie chodzic ale jak sie zagrzeje to kurczliwosc metalu robi swoje i potem nie bedzie chcial palic. Moze to jakis trop, powodzenia i daj znac co bylo nie tak z Twoja fura. Pozdrawiam, Pini   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55637-problem-z-odpaleniem/page/2/#findComment-456605 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość basto Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Witam, dziś odebrałem samochód od mechanika, jak narazie pali idealnie zobaczymy jak długo (oby zawsze już tak palił). Zakres prac które zostały wykonane, to: wymiana rozrusznika na nowy (ponieważ porzedni mechanik go uszkodził właściwie to zniszczył doszczętnie, kręcą go do upadłości), ładowanie akumulatora prze 2 dni, bo poprzednik go wyładował, wymiana filtra paliwa ponieważ w filtrze była warstwa piasku na dnie, no i co najistotniejsze, to regeneracja pompy wtryskowej, która była zatarta. Czas pracy to 7 dni roboczych a cena 1950 zł. Pompa podobno uległa zatarciu przez złą jakość paliwa. Jeżeli chodzi o paliwo, to przez ostatnie dwa lata (z małymi oczywiście wyjątkami) biorę z tej samej stacji paliwowej. Oczywiście, całkiem możliwe, że coś kombinowali z tym paliwem kto, to wie? W tych czasach, to wszystkiego można się spodziewać. Tematu narazie nie kończę, bo muszę przez jakiś czas potestować auto czy napewno usterka została całkowicie usunięta. Zastanawiam się jeszcze nad płukaniem baku, bo napewno niezły syf tam jest. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55637-problem-z-odpaleniem/page/2/#findComment-457156 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDTeam Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 (edytowane) Witam, dziś odebrałem samochód od mechanika, jak narazie pali idealnie zobaczymy jak długo (oby zawsze już tak palił). Zakres prac które zostały wykonane, to: wymiana rozrusznika na nowy (ponieważ porzedni mechanik go uszkodził właściwie to zniszczył doszczętnie, kręcą go do upadłości), ładowanie akumulatora prze 2 dni, bo poprzednik go wyładował, wymiana filtra paliwa ponieważ w filtrze była warstwa piasku na dnie, no i co najistotniejsze, to regeneracja pompy wtryskowej, która była zatarta. Czas pracy to 7 dni roboczych a cena 1950 zł. Pompa podobno uległa zatarciu przez złą jakość paliwa. Jeżeli chodzi o paliwo, to przez ostatnie dwa lata (z małymi oczywiście wyjątkami) biorę z tej samej stacji paliwowej. Oczywiście, całkiem możliwe, że coś kombinowali z tym paliwem kto, to wie? W tych czasach, to wszystkiego można się spodziewać. Tematu narazie nie kończę, bo muszę przez jakiś czas potestować auto czy napewno usterka została całkowicie usunięta. Zastanawiam się jeszcze nad płukaniem baku, bo napewno niezły syf tam jest. Pozdrawiam. Witam! A masz info czego dokładnie dotyczyła regeneracji pompy? Same uszczelniacze? Tłoczek? Masz może raport po kalibracji na stole? Pozdrawiam, HDTeam! Edytowane 26 Września 2012 przez HDTeam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55637-problem-z-odpaleniem/page/2/#findComment-457234 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość muzetus Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 HDTeam to jest to chyba, spróbuj to sprawdzić. W załączniku jakis obrazek gdzie go widac 1.bmp   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55637-problem-z-odpaleniem/page/2/#findComment-457611 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fan_dieseli Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 HDTeam to jest to chyba, spróbuj to sprawdzić. W załączniku jakis obrazek gdzie go widac Czyżby Wam chodziło o zawór SPV na pompie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55637-problem-z-odpaleniem/page/2/#findComment-457615 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDTeam Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 HDTeam to jest to chyba, spróbuj to sprawdzić. W załączniku jakis obrazek gdzie go widac Witam! Choroba.. Myślałem, że w Twoim silniku też jest taka 'standardowa' VP44 jak u mnie, a na tym zdjęciu wygląda to zupełnie inaczej, niż to sobie wyobrażałem i mój zmysł motoryzacyjny tego już nie ogarnia.. Ale dzięki za podesłanie zdjęcia Pozdrawiam, HDTeam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55637-problem-z-odpaleniem/page/2/#findComment-457635 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDTeam Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 (edytowane) Czyżby Wam chodziło o zawór SPV na pompie? Witam! A tak już poza tym, jaka pompa do jakiego auta, to może jesteś w stanie wskazać na jakimś schemacie ten zawór, albo podać numer katalogy, aby inni mogli sobie ew. zakupić/diagnozować/jeszcze bardziej popsuć*? Pozdrawiam, HDTeam! *) tzw. dwie lewe ręce Edytowane 28 Września 2012 przez HDTeam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55637-problem-z-odpaleniem/page/2/#findComment-457636 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HDTeam Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 Witam! No i nadszedł ten dzień Pompa rankiem umarła.. Właśnie jest przygotowywana do sekcji.. Pozdrawiam, HDTeam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55637-problem-z-odpaleniem/page/2/#findComment-457738 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fan_dieseli Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 (edytowane) W tym twoim silniku jeśli dobrze kojarze to lubi się palić jakiś tranzystor chyba. HDteam pomyliłeś sobie całkiem dwa inne silniki diesela. Ty masz diesela 2.0 produkcji oplowskiej na pompie VP44 Boscha. Muzuteus ma diesela 1.7 DTI produkcji isuzu na pompie Denso. W załączniku podsyłam gdzie jest ten cały zawór SPV na pompie Denso w 1.7 DTI, jak on się zatnie to autko także nie odpali oraz komputer żadnych błędów nie pokaże. Mam ogromną prośbe do kolegi Muzuteusa, aby napisał jak się nazywa ten czujnik co zaznaczył na fotce Edytowane 30 Września 2012 przez fan_dieseli Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/55637-problem-z-odpaleniem/page/2/#findComment-457835 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.