Skocz do zawartości

samochód szarpie


Gość Pookie

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

mam taki problem, oddałem corse do naprawy (wymiana uszczelki pod głowicą, dodatkowo planowanie głowicy) raczej naprawa wykonana dobrze w serwisie zajmującym się głowicami, samochod po tej naprawie zaczął szarpać szczególnie gdy dodaje gazu lub jadę pod górkę. Była sugestia, żeby wymienić świece, wymieniłem, ale dalej to samo. Brak błędów na komputerze. Pytanie co to może być???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przed wymianą UPG nie szarpało?, bo jak nie szarpało a zaczeło szarpać po wymianie to mechanicy co robili musieli że się tak wyraże coś spiep-szyć;)..., mówisz że brak kodów błędów? ale jak szarpie to jest coś nie tak! tylko ciekawe co?

tak się zastanawiam czy aby ci jakiś części nie podmienili?, spalanie ci nie wzrosło czasem? myśle o sondzie ale musisz sam zorientować!, brudny palec i kopułka? cewce się przyglądałeś?

Edytowane przez marti82

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobrze wpisałem model silnika, ale u mnie jest aparat zapłonowy sterowany czujnikiem położenia rozrządu,(przepraszam, jeżeli coś napiszę nie tak ale jestem laikiem w tych tematach) czyli palec odpada chyba??? znowu jeżeli czujnik byłby "kopnięty" to wyświetliłby się błąd. Wcześniej chodził dobrze, mam takie właśnie przypuszczenia, że jednak coś źle złożyli :( Ciekaw jestem czy po takim konkretnym remoncie głowicy zaworów itd. czasem nie dzieją się takie rzeczy przez jakiś czas?? co do spalania trudno powiedzieć bo zrobili go wczoraj...

Edytowane przez Pookie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyn raczej czysty po wymianie niedawno miałem problem z wiatrakiem ale czujnik w chłodnicy wymieniłem i jest ok też jak tak czytam forum myślę że to może źle zgrany rozrząd

Edytowane przez Pookie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ci źle ustawili rozrząd to fakt nieźli fachowcy;) musisz podjechać żeby to sprawdzić ale podjedź może do jakiegoś dobrego magika! trzeba usunąć ten problem! nie może tak być!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc:

okazało się że jakiś czujnik w przepustnicy był zepsuty, wymienili i jest ok, tyle wiem.

Dziś jednak zaczął mi gasnąć na niskich obrotach. Co prawda troche pogazowałem, kilka razy zapalałem znowu i już jest ok. Jest jakaś możliwość regulacji obrotów na biegu jałowym???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności