Skocz do zawartości

Obieg wewnętrzny ASTRA H


Gość los_dawidos

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 206
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość popencjusz

Tak. Bez porównania. Przed odłączeniem zauważyłem że klapka zatrzymuje się w pozycji nie do końca otwartej i tu był "pies pogrzebany" Nawet wyjąłem filtr kabinowy bo myślałem że to jego wina.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta klapka całkiem się urwała i opadła tak że zastawiała połowę tego otworu no nieźle. Tylko teraz jak ją przymocować do tej kratki żeby nie opadła podczas jazdy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co zrobiłeś, że cały czas jest otwarta ?

założyłem ją na otwartym obiegu, klapka musi być pochylona w kierunku fotela wtedy jest obieg otwarty i teraz poprostu nie używam obiegu chociaż dział klapka prawidłowo zamyka i otwiera ale nie wiem jak długo a nie chce mi się znowu tego rozbierać w razie awari

Edytowane przez jardo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogarnąłem to i jest cały czas otwarty bo klapka całkiem się urwała i opadła od strony silniczka, więc ją przywiązałem sprytnie drucikiem i mam obieg otwarty świeże powietrze w budzie i brak zaparowanych szyb. I oczywiście odłączyłem silniczek żeby niepotrzebnie nie pracował.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Przeczytałem wasze odpowiedzi i postanowiłem sam sprawdzić jak sprawa się ma u mnie. Po odkręceniu i wyjęciu schowka zobaczyłem tą nieszczęsną klapkę i sobie wachluje swobodnie a widać przy silniczku że kręci się ten trzpień a klapka w miejscu, musiała również pęknąć ta klapka. Mam pytanie:

1. Czy da się gdzieś kupić taką diodę żeby ją wpiąć w obwód ? chodzi mi o jakieś allegro czy ktoś może ma dojście do tego gdzieś? słyszałem że jest taka dioda wypuszczona przez GM

http://sklep.dixi-car.pl/dioda-p-1223.html

 

lub

 

http://www.online-teile.com/opel/product_info.php?info=p43975123_9012243-diode.html

 

a może da się to gdzieś taniej kupić i czy ktoś się z tym spotkał czy działa w ogóle to ?

2. Jeśli ktoś ma jakiś dobry opis jak to zamontować w samochodzie ? żeby dobrze wpiąć.

 

Będę wdzięczny za radę.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/818/zxvg.jpg/

 

powyżej jest link do zdjęcia na którym to widać tą klapkę ( taka obita cienką gąbką od środka ) i wachluje sobie swobodnie a silniczek się kręci.

Edytowane przez gabriel81

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapę trzeba naprawić a diodę wstawić wg opisu w załączniku ale ona chroni tylko panel przed spaleniem

Czyli jeśli zreperuję klapę i wstawię tą właśnie diodę to problem powinien być rozwiązany ale dioda nie zabezpieczy mi silniczka w tym sensie że gdy zamknie się obieg to odłączy mi silniczek żeby nie łamał klapki ?

Edytowane przez gabriel81

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się wydaje że takiego problemu nie było w roczniku 2007 wzwyż gdyż problem został rozwiązany Poprzez montaż innego silniczka

poprawcie mnie jeśli się mylę. może sprawę załatwić poprzez wymianę tego właśnie elementu napędowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności