Gość Tomi1991 Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Ok no to już wszystko wiem. I jak mniej Ci parują teraz szyby w deszcz lub ogólnie ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Tak. Bez porównania. Przed odłączeniem zauważyłem że klapka zatrzymuje się w pozycji nie do końca otwartej i tu był "pies pogrzebany" Nawet wyjąłem filtr kabinowy bo myślałem że to jego wina.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomi1991 Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 ta klapka całkiem się urwała i opadła tak że zastawiała połowę tego otworu no nieźle. Tylko teraz jak ją przymocować do tej kratki żeby nie opadła podczas jazdy?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jardo Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 (edytowane) co zrobiłeś, że cały czas jest otwarta ? założyłem ją na otwartym obiegu, klapka musi być pochylona w kierunku fotela wtedy jest obieg otwarty i teraz poprostu nie używam obiegu chociaż dział klapka prawidłowo zamyka i otwiera ale nie wiem jak długo a nie chce mi się znowu tego rozbierać w razie awari Edytowane 21 Września 2013 przez jardo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomi1991 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 ogarnąłem to i jest cały czas otwarty bo klapka całkiem się urwała i opadła od strony silniczka, więc ją przywiązałem sprytnie drucikiem i mam obieg otwarty świeże powietrze w budzie i brak zaparowanych szyb. I oczywiście odłączyłem silniczek żeby niepotrzebnie nie pracował.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gabriel81 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 (edytowane) Witam Przeczytałem wasze odpowiedzi i postanowiłem sam sprawdzić jak sprawa się ma u mnie. Po odkręceniu i wyjęciu schowka zobaczyłem tą nieszczęsną klapkę i sobie wachluje swobodnie a widać przy silniczku że kręci się ten trzpień a klapka w miejscu, musiała również pęknąć ta klapka. Mam pytanie: 1. Czy da się gdzieś kupić taką diodę żeby ją wpiąć w obwód ? chodzi mi o jakieś allegro czy ktoś może ma dojście do tego gdzieś? słyszałem że jest taka dioda wypuszczona przez GM http://sklep.dixi-car.pl/dioda-p-1223.html lub http://www.online-teile.com/opel/product_info.php?info=p43975123_9012243-diode.html a może da się to gdzieś taniej kupić i czy ktoś się z tym spotkał czy działa w ogóle to ? 2. Jeśli ktoś ma jakiś dobry opis jak to zamontować w samochodzie ? żeby dobrze wpiąć. Będę wdzięczny za radę. http://imageshack.us/photo/my-images/818/zxvg.jpg/ powyżej jest link do zdjęcia na którym to widać tą klapkę ( taka obita cienką gąbką od środka ) i wachluje sobie swobodnie a silniczek się kręci. Edytowane 27 Września 2013 przez gabriel81   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jardo Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Klapę trzeba naprawić a diode wstawić wg opisu w załączniku ale ona chroni tylko panel przed spaleniem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gabriel81 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 (edytowane) Klapę trzeba naprawić a diodę wstawić wg opisu w załączniku ale ona chroni tylko panel przed spaleniem Czyli jeśli zreperuję klapę i wstawię tą właśnie diodę to problem powinien być rozwiązany ale dioda nie zabezpieczy mi silniczka w tym sensie że gdy zamknie się obieg to odłączy mi silniczek żeby nie łamał klapki ? Edytowane 28 Września 2013 przez gabriel81   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jardo Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 nie odłączy, chroni tylko panel przed spaleniem w każdym bądź razie tak jest napisane w TIS   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gabriel81 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Coś mi się wydaje że takiego problemu nie było w roczniku 2007 wzwyż gdyż problem został rozwiązany Poprzez montaż innego silniczka poprawcie mnie jeśli się mylę. może sprawę załatwić poprzez wymianę tego właśnie elementu napędowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.