Skocz do zawartości

ciężko odpala na zimnym


Gość wlepik

Rekomendowane odpowiedzi

Raczej wątpliwe, odpinałem kiedyś dla testu i na zimnym nie było problemu z uruchomieniem.

Problem przy uszkodzonym czujniku jest zwykle na gorącym - komp podaje za dużo paliwa i zalewa świece.

Wiele osób pytało o problem z odpaleniem na ciepłym silniku (w innych modelach) i winowajcą był zazwyczaj wspomniany czujnik lub czujnik wału.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aj, bo się narobiło tylu Sintrowców że już się gubię. :wesoly: Ale już nie róbmy OT w tym temacie, bo i tak jest już spory.

Piszmy tylko o tym co może mieć wpływ na utrudniony rozruch jak w tytule.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kacper - pytałeś, czy jest już lepiej aniżeli zaczynał się temat - podejrzewam, że to pytanie chyba mialo być do mnie (hehehe, chyba faktycznie troszkę się zagubiłeś w forumowych Sintrach).

Tak - po tym wszystkim co z pomocą forum i Waszą było robione, a jest w tym temacie opisane to mogę z czystym sumieniem napisać, że jest dobrze :brawo:

Od kilku dni rano mam temperaturę poniżej 0 (aż -1 do -2) i auto pali od pierwszego. Czasami trzeba w pierwszej sekundzie przytrzymać obroty pedałem gazu, ale też nie zawsze.

Czuję w kościach, że pomoże czyszczenie odmy, dolotu oraz EGR (ewentualne jego zaślepienie po czyszczeniu). Zabiorę sie za te prace w weekend (teraz trochę czasowo nie wyrabiam, a i dni cholernie krótkie).

W okolicach świąt mam nadzieję, że dostanę świecę i kable WN - tu mam prośbę:

 

- jakie w oryginale powinny być świece? Z tego co się "doszkoliłem" w necie to nie zależnie od tego, że jest LPG najlepiej jak będą oryginały (dedykowane) do tego auta przez producenta.

- jakie przewody WN? Prosilbym aby osoby, które wymieniały pochwaliły się jaki kupili i jak się sprawdzają.

- czyszcząc dolot, odmę, kolektor ssący, itd - jakieś uszczelki będą potrzebnę, jakiś extra silikon, klej ??

 

Pytam o to wszystko, bo chcę każdą "pierdółkę" z PL ściągać.

 

Serwis LPG zrobię będąc w PL.

 

Maniek1986 - proponuję, abyś zrobił na sam początek wszystko to co ja robiłem - to naprawdę pomogło rewelacyjnie. Po tych pracach odłącz akumulator (reset kompa) i co najmniej 100km na samej benzynie.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maniek1986

a wracajac do mojego problemu heh sam sie naprawil

 

znaczy bylem u gazownika odkrecil przewod napsikal czegos tam i stwierdzil ze parownik nie puszcza

 

co akurat nie jest dla mnie sprawdzeniem bo moze teraz nie puscil a jak bedzie zimny to puszcza, wiec zakupilem zaslepki do przewpdpw

 

i chcialem robic testy a tu psikus wczoraj i dzisiaj auto odpala pieknie od strzala na benzynie i pozniej gladko przeskakuje na gaz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to i ja coś napiszę.

Wlepik bez urazy ale Twoja instalacja LPG shit...

Reduktor jest za słaby do Twojego auta (masz at09 alaska{przynajmniej tak mi się wydaje} - jeżeli już powinien być arctic) czy aby czasem gdy mocniej nie przyciśniesz na drodze gazu nie przełącza Ci się na benzynę? Albo czy auto na LPG jest dużo słabsze niż na benzynie?

Wtryskiwacze Valtek to najtańsza możliwa opcja (dopóki się nie rozjadą działają nawet ok).

Nie pamiętam teraz ile ma Twoja instalka, ale jeżeli już ma kilka lat warto by wymienić reduktor i wtryskiwacze na coś lepszego, można też zregenerować jedno i drugie.

W kwestii świec zapłonowych zdania są podzielone jedni uważają że lipa inni że jednak nie. Pamiętać należy że mieszanka LPG-powietrze spala się inaczej niż benzyna-powietrze - proces spalania trwa dłużej, jak i temperatura w komorze spalania jest wyższa na LPG.

Osobiście uważam po przesiadce ze zwykłych świec dwu-elektrodowych na świece "do lpg" (które są jedno-elektrodowe), że różnica jednak jest na korzyść tych "do lpg" - samochód żwawiej reaguje na pedał gazu - szybciej się wkręca. (oczywiście pamiętamy że na świecach zmniejszamy przerwę - w moim przypadku z 0,9mm do 0,7mm).

Świece - NGK, Denso, Beru (ja mam obecnie BRISK do lpg - 10zł za sztukę - i jestem zadowolony)

Przewody zapłonowe - Beru, NGK

 

A filtry od gazu zmieniałeś dawno - powinno się co 10 góra 15tys. km?

 

 

Maniek jeżeli popsikanie naprawiło problem sprawdź filtry od gazu może tam jakiś babol siedzi (bo wychodzi na to że jak popsikał to coś się w reduktorze naprawiło i problem zniknął)

Edytowane przez ZlyWilk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maniek1986

nie nie popsikanie dalo tylko diagnoze ze nie przepuszcza, moim zdaniem ojciec odpalal na gazie napiekly sie wtrysku moze puszczaly paliwo i to one zalewaly

coz dziala i mam nadzieje ze tak zostanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności