Skocz do zawartości

Opel corsa B


Gość xxnrixx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W pewnym momencie moja corsa zaczęła mulic. Rozpędza się max 80km/h. Pomyślałem ze to EGR wiec go wyczyściłem. Nic to nie dało niestety więc go zaślepiłem ale również nic. Czytałem ze to może przepływomierz ale ta corsa chyba go nie posiada. Sprawdzałem błędy ale nie wykazuję żadnego. Ktoś ma jakiś pomysł ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość boniek1993

Trudna sprawa, moja dwa razy więcej jedzie i jeszcze troche, ale do rzeczy :szczesliwy:/> .Obroty na luzie normalnie do odcięcia podchodzą?Może sprzęgło już śliskie

Edytowane przez boniek1993

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mietekforce

Te korsy są zamulaste więc nie wymagaj cudów. Jeśli jedziesz 80km/h na 5 biegu i wcisniesz gaz w dechę to na lekkiej górce masz zero reakcji. Rada taka redukcja i to czasami z 5 na 3 jak trzeba. Mam obrotomierz i dopiero przy 90km/h silnik ma 2000rpm, na 4 biegu ma przy 70km/h. Jeśłi nadal uważasz że cos jest nie tak to wykonaj podstawę- świece, kable filtry, olej koniecznie półsyntetyk a nie mineralny. Dodatkowo możesz opony 165 zmienić na 145 i auto dopiero zaczyna jeździć.

Corsy nie mają przepływomierza. Czy auto w ogóle wkręca się na obroty podczas jazdy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam ze samochód posiada instalacje lpg i na niej tak samo słabo. Na pierwszym, drugim i trzecim biegu samochód ładnie sie rozpedza ale na 4 i 5 zaczyna zamulac. Nie wymagam cudów ale 2 tygodnie temu tym samochodem jechałem spokojnie 120 na godzine a teraz nie ma szans zeby przekroczył 85. Co mogło sie stac?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość boniek1993

U mnie na 5 biegu od 100km/h ma najlepszego kopniaka, a to dzięki skrzyni F13 z krótkimi przełożeniami.Już kilka osób się ździwiło co to auto potrafi, nie ma żadnych problemów z wyprzedzaniem;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Corsy nie mają przepływomierza.

Tak , ale 1,2 8V i 1,4 8V .

1,0 12V ,1,2 16V i 1,4 16V mają .

U kolegi trzeba sprawdzić cały układ zapłonowy ,paliwowy i powietrzny

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne objawy z tym, że u mnie auto było bardzo zamulone na każdym biegu a prędkość maksymalna to było coś koło 110 km/h. Wymieniłem EGR a okazało się, że... mam przestawiony rozrząd o 2 ząbki. Sprawdź, być może u Ciebie też przeskoczył

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Muminek1177

Miałem podobne objawy z tym, że u mnie auto było bardzo zamulone na każdym biegu a prędkość maksymalna to było coś koło 110 km/h. Wymieniłem EGR a okazało się, że... mam przestawiony rozrząd o 2 ząbki. Sprawdź, być może u Ciebie też przeskoczył

No nie wiem, u mnie w C14NZ gdy przestawiłem rozrząd o jeden ząbek wogóle nie palił, tylko paliły się chyba wszystkie możliwe kontrolki, no ale może inny silnik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności