Skocz do zawartości

ASTRA H Z19DTH zamiana skrzyni biegów z m32 na f40


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To i tak nie ma az takiego znaczenia. PRzelozenia sa wystarczajace i jest dosc dlugi 6 bieg. Latac tym chyba po 250 nikt nie ma zamiaru co nie.

 

Gość BENY72

Skrzynia jest taka sama,ale obudowy są różne.W 1.9 rozrusznik masz na 3 śruby montowany,w 1.7 na 2,a w 2.0 masz rozrusznik z przodu silnika.

 

Gość Optimex

Czyli skrzynie z silników Z19DT, Z19DTH, Z19DTJ, Z19DTL są ze sobą zamienne P&P? Mam silnik Z19DTJ i mogę założyć bez problemu skrzynię od np Z19DT? Oczywiście mówię tu o Astrze H, oraz Zafirze B. Czy od Vectry też będzie pasować?

Edytowane przez Optimex

 

wszystko pasuje kolego ja przekladalem kiedys do astry H cc silnik ze skrzynia od viki C. Jedynie co to w ferworze walki zostawilem łapy pod poduszki od viki i potem musial je odkrecac bo sa inne. Napewno ta od strony rozrzadu ale chyba reszta tez.

 

Gość Optimex

Głównie chodzi mi o to czy dzwon z wyżej wymienionych silników w każdej skrzyni M32 od 1.9 jest ten sam i czy będzie pasować do bloku mojego DTJ

 

  • 2 tygodnie później...

Witam.Nie chcę zakładać nowego wątku,chciałem tylko dopytać.Posiadam Astrę 1.7 110 KM ze skrzynią m32.Chciałbym wymienić w niej olej gdyż nie wiem czy w ogóle był kiedykolwiek wymieniany.Z tego co się rozczytałem najlepszym zamiennikiem będzie Fuchs titan sintofluid 75w80 proszę mnie poprawić jeśli tak nie jest.Główne pytanie to ile tego oleju?Doczytałem że między 2.2 l a 2.8l i że częstym błędem jest poziom oleju na wyskości korka kontrolnego.Należy olej wlewać od góry przez wlew umiejscowiony mniej więcej gdzieś koło akumulatora.Czy olej trzeba wlewać na miarę czy poprostu zalać przez ten otwór aż bedzie pełno że tak powiem z przelaniem?Czy jak będzie za dużo oleju to czy skrzynia posiada jakieś odprowadzenie gdzie sama "wyrzuci"sobie nadmiar oleju?

Edytowane przez fala77

 

Gość MrSeeba

Zmieniając olej u siebie zalałem oryginalny GM z tym, że nie czerwony kolor, a słomkowy. Kod to GM 1940004. M32 fabrycznie wychodził zalane tym olejem po 2012 roku - poprawiony względem poprzednika. Wlew znajduje się pod osłoną akumulatora - koniecznie trzeba go zdemontować, wziąć lejek/strzykawkę i zalać 2,8l. Facet znający się na rzeczy kazał wlać tyle i koniec, bo podobno największym błędem jest zalanie 2,2 przy wymianie i nie wszystkie wałki są odpowiednio smarowane i chłodzone.

 

  • 1 miesiąc temu...

Witam jestem po wymianie skrzyni z m32 na f40 i zrobiłem juz około 5tkm, wszystko działa ok, nie zauważyłem żadnych niepokojących objawów. Jedno co jest interesujące to nieznaczne zmniejszenie spalania.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności