Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość grzesnal

Witam

Mam problem, od jakiegoś czasu zapala mi się lampka serwisowa na jakiś czas później gaśnie. Wszystko wygląda na " w porządku " po prostu silnik bez zakłóceń pracuje i wszystkie inne funkcje też . Na zimnym silniku po odpaleniu to jakieś 5 minut lub 2,5 -3 kilometry podczas jazdy się pali i później gaśnie. Wygląda mi na to że coś może mieć związek z temperaturą silnika ale pewności nie mam. Nie mam też kabla żeby wpiąc w kompa i nie wiem jaki kod błędu się wyświetla. Czy jest może jakiś inny sposób na zczytanie błędów czy tylko przez komputer, a może ktoś miał podobny przypadek :?: No i czy to poważny problem jak się serwisówka pali ? Szukam też kabla do tego modelu może wtedy mógłbym coś więcej napisać . Proszę o pomoc pozdrawiam .

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/59829-vectra-c-19-cdti-110-kw-150km-serwis%C3%B3wka-si%C4%99-pali-jak-sprawdzi%C4%87/
Udostępnij na innych stronach

Jak zaświeca się ikona silnika to możesz "wypedałować" błędy.

Wsiadasz do auta zamykasz drzwi wciskasz gaz i hamulec, włączasz zapłon i liczysz błyski kontrolki.

 

Gość grzesnal

Jak zaświeca się ikona silnika to możesz "wypedałować" błędy.

Wsiadasz do auta zamykasz drzwi wciskasz gaz i hamulec, włączasz zapłon i liczysz błyski kontrolki.

Ta kontrolka to jest autko z kluczem ta po środku między zegarami . Czy w ten sam sposób też można sprawdzić błędy ?

 

Zobacz czy to nie te same objawy jak w tym temacie http://forum.opel24.com/topic/28325-kontrolka-auto-z-kluczykiem/

 

Gość grzesnal

Wszystko możliwe że to świece ale u mnie chyba trochę za późno gaśnie ta kontrolka tam kolega napisał że jak doda gazu to gaśnie a u mnie to jakieś 5 minut albo jak jadę to jakieś 3 kilometry zrobię i dopiero. Czy można jakoś je sprawdzić bez wykręcania ? Jutro cos będę myślał w tym temacie .

Pozdrawiam

 

Za pomocą żarówki sprawdzisz.

Najpierw sprawdź czy dochodzi napięcie a następnie wpinając żarówkę w szereg sprawdzisz czy nie ma świeca przerwy.

 

Witam!

 

W mojej corsie c 1.7 DTI miałem dokładnie ten sam objaw. Po uruchomieniu zimnego silnika przez jakieś 5-10 minut lub przejechaniu około 5-7 kilometrów świeciła się kontrolka z kluczykiem. Gdy odpalałem juz ciepły silnik to kontrolka nie zaświecała się. Nie bardzo wierzyłem, ze to świece żarowe, bo dopiero co wymieniałem. Ale albo mnie oszukali albo po prostu padły świeczuszki. Bo teraz przy okazji wymiany termostatu sprawdzone zostały świece. Okzałao się, ze 2 i3 padnięte. po wymianie znienawidzona kontroka zniknęła.

Wymieniaj świece, a problem zniknie :spoko:

Edytowane przez t.p.

 

Gość grzesnal

Witam

Dziś nie miałem czasu zająć się tym żeby je sprawdzić ale rozmawiałem z mechanikiem i też potwierdził że mogą to byc świece . Jutro sprawdzę i dam odpowiedź .

Dziękuję za Waszą pomoc pozdrawiam.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności