Skocz do zawartości

op-com błędy, ładowanie


Gość bary2004_2005

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bary2004_2005

Witam forumowiczów, zrobiłem odczyt kompem i pokazało mi kilka błędów

U2142-00 Mag. CAN brak łączności z czujnikiem prędkości obr wokół osi pionowej YRS

U2103-00 brak komunikacji z magistralą CAN (duża szybkośc)



U2108 CAN-BUS brak komunikacji z ABS/TC

P0500-7E Usterka sygnału prędkości pojazdu

P0500-7F usterka sygnału prędkości pojzdu



U2201-00 nieznany



B2652-05 obwód wyjść żarówki ściemniania oświetlenia zestawu wskaźników



jestem początkujący forumowiczem i proszę o porady czego dotyczą te błędy

czy ładowanie aku na poziomie 13,8 do 14,1 to jest oznaka, że jest coś nie tak ? uszkodzone bo tylko takie uzyskuję,

 


Macie Państwo jakiś poradnik czy coś podobnego do obsługi programu op-com, nie chodzi mi o odczyt błędów, a o wszystkie funkcję i opis co można robić tym programem, Wasze rady są dla mnie bardzo cenne pozdrawiam serdecznie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bary2004_2005

akumulatror jest prawie 7letni GM i napięcie podczas odpalania spada do 9V , w sklepie mi sprzdawca mówi, że jak podczas odpalania spada poniżej 10V to aku jest do wymiany i od tego mogą powstawać niektóre błedy, czy to prawda drodzy forumowicze ? czy poprostu chce wcisnąć nowy aku. pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akumulatror jest prawie 7letni GM i napięcie podczas odpalania spada do 9V , w sklepie mi sprzdawca mówi, że jak podczas odpalania spada poniżej 10V to aku jest do wymiany i od tego mogą powstawać niektóre błedy, czy to prawda drodzy forumowicze ? czy poprostu chce wcisnąć nowy aku. pozdrawiam

zgadzam sie ze sprzedawcą .. spadek do 9V to juz sporo .. ale nie napisaleś w czym problem?? jezeli akumulator odpala, rozrusznik kręci .. to po co chcesz go zmieniać?? Teraz akumulatorów jest na pęczki .. jak ci padnie to go zmienisz, teraz nawet w niedzielę kupisz.