Skocz do zawartości

op-com błędy, ładowanie


Gość bary2004_2005

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bary2004_2005

Witam forumowiczów, zrobiłem odczyt kompem i pokazało mi kilka błędów

U2142-00 Mag. CAN brak łączności z czujnikiem prędkości obr wokół osi pionowej YRS

U2103-00 brak komunikacji z magistralą CAN (duża szybkośc)



U2108 CAN-BUS brak komunikacji z ABS/TC

P0500-7E Usterka sygnału prędkości pojazdu

P0500-7F usterka sygnału prędkości pojzdu



U2201-00 nieznany



B2652-05 obwód wyjść żarówki ściemniania oświetlenia zestawu wskaźników



jestem początkujący forumowiczem i proszę o porady czego dotyczą te błędy

czy ładowanie aku na poziomie 13,8 do 14,1 to jest oznaka, że jest coś nie tak ? uszkodzone bo tylko takie uzyskuję,

 


Macie Państwo jakiś poradnik czy coś podobnego do obsługi programu op-com, nie chodzi mi o odczyt błędów, a o wszystkie funkcję i opis co można robić tym programem, Wasze rady są dla mnie bardzo cenne pozdrawiam serdecznie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bary2004_2005

akumulatror jest prawie 7letni GM i napięcie podczas odpalania spada do 9V , w sklepie mi sprzdawca mówi, że jak podczas odpalania spada poniżej 10V to aku jest do wymiany i od tego mogą powstawać niektóre błedy, czy to prawda drodzy forumowicze ? czy poprostu chce wcisnąć nowy aku. pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akumulatror jest prawie 7letni GM i napięcie podczas odpalania spada do 9V , w sklepie mi sprzdawca mówi, że jak podczas odpalania spada poniżej 10V to aku jest do wymiany i od tego mogą powstawać niektóre błedy, czy to prawda drodzy forumowicze ? czy poprostu chce wcisnąć nowy aku. pozdrawiam

zgadzam sie ze sprzedawcą .. spadek do 9V to juz sporo .. ale nie napisaleś w czym problem?? jezeli akumulator odpala, rozrusznik kręci .. to po co chcesz go zmieniać?? Teraz akumulatorów jest na pęczki .. jak ci padnie to go zmienisz, teraz nawet w niedzielę kupisz.

błędy trzeba skasować .. i sprawdzić czy wszystkie się skasowały .. jezeli tak .. to tylko jeździć, jeżeli się nie skasowały .. to trzeba pomyśleć dlaczego .. może wyjdzie że z powodu dużego spadku napięcia na akumulatorze podczas rozruchu .. ale niekoniecznie. Nie kupiłes chyba auta aby go naprawiać tylko aby jeździć .. :) szerokości

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bary2004_2005

Witam, własnie myślę że przez ten aku te błędy się powtarzają, zdarza się, że wyskakuje podczas jazdy taka kierownica z wykrzyknikiem i chyba od esp znaczek i po ponownym starcie jest dobrze przez kilka dni, nie wiem tak z czym to połączyć i tak strzelam, że jakiś współny punkt to aku bo podobno te wspomaganie dużo pradu bierze to prawda? prosze o porady, pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, własnie myślę że przez ten aku te błędy się powtarzają, zdarza się, że wyskakuje podczas jazdy taka kierownica z wykrzyknikiem i chyba od esp znaczek i po ponownym starcie jest dobrze przez kilka dni, nie wiem tak z czym to połączyć i tak strzelam, że jakiś współny punkt to aku bo podobno te wspomaganie dużo pradu bierze to prawda? prosze o porady, pozdrawiam

a kiedy wyskakują Ci te błędy?? podczas jazdy .. zaraz po rozruchu .. w jakiś konkretnych okolicznościach .. jak wyskoczą błędy ze wspomagania .. to tego wspomagania rzeczywiście nie ma?? mierzyłeś prąd ładownia jaki wytwarza alternator na biegu jałowym bez obciążenia .. i z obciążeniem?? jak samochód zapala rano po nocy?? stoi na dworze czy w garażu??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bary2004_2005

a kiedy wyskakują Ci te błędy?? podczas jazdy .. zaraz po rozruchu .. w jakiś konkretnych okolicznościach .. jak wyskoczą błędy ze wspomagania .. to tego wspomagania rzeczywiście nie ma?? mierzyłeś prąd ładownia jaki wytwarza alternator na biegu jałowym bez obciążenia .. i z obciążeniem?? jak samochód zapala rano po nocy?? stoi na dworze czy w garażu??

podczas jazdy i niekoniecznie jest to odrazu, z reguły po przejechaniu i dojeździe do domu (około 5km), jest to w czasie dojeżdzania np na parkingu na biegu jałowy czy niskich obrotach do tego kręcenie kierownicą i jakiś hamulec, własnie chyba nigdy się to nie zdarzyło zaraz po odpalenium, wspomaganie raczej jest ale odczuwalnie słabsze jakby w jakimś trybie awaryjnym lub coś podobnego, a prąd ładowania bez obciążenia na jałowym wynosi w granicach 14V - 14,1V a po dodaniu gazu na jałowym bez obciążenia 14,2V, z obciążeniem w czasie jazdy w granicach 13,7 do 14V, samochód zapala dobrze ale to napewno dlatego, że cały rok stoi w garażu (zimą w tam +12st) Pozdrawiam :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas jazdy i niekoniecznie jest to odrazu, z reguły po przejechaniu i dojeździe do domu (około 5km), jest to w czasie dojeżdzania np na parkingu na biegu jałowy czy niskich obrotach do tego kręcenie kierownicą i jakiś hamulec, własnie chyba nigdy się to nie zdarzyło zaraz po odpalenium, wspomaganie raczej jest ale odczuwalnie słabsze jakby w jakimś trybie awaryjnym lub coś podobnego, a prąd ładowania bez obciążenia na jałowym wynosi w granicach 14V - 14,1V a po dodaniu gazu na jałowym bez obciążenia 14,2V, z obciążeniem w czasie jazdy w granicach 13,7 do 14V, samochód zapala dobrze ale to napewno dlatego, że cały rok stoi w garażu (zimą w tam +12st) Pozdrawiam :-)

sprawdź obciążenia na postoju .. włącz światła wszystkie, dodaj ogrzewanie szyby, klima, dmuchawa, radio itd ... sprawdź na ile potrafi spaść napięcie .. z tego co widzę, napięcie masz wzorcowe, choć to co opisujesz, może świadczyć, że problem jest wtedy, kiedy jest duże zapotrzebowanie na prąd .. :) .. sprawdź .. i napisz .. wtedy można będzie cos więcej powiedzieć .. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bary2004_2005

na postoju 13,6-7 bez abs i wspomagania, teraz wyskoczył dodatkowo błąd zbyt niskie napięcie układu, hmm czy to jednak aku ? sprawdzałem jeszcze ciśnienie wtrysków i było od -0,44 do +0,52 czy to jest prawidłowe? na postoju temp 75 st

 

 

edit:

które z czujników doładowania / ciśnienia itp po wykręceniu można czyścić i gdzie one się znajdują, objawem jest zmniejszenie mocy, jak narazie wyczyściłem elektrozawór http://www.forum.alf...ion_manual.html i czujnik bodajrze ciśnienia w dolocie . błędów na kompie z tym związanym nie ma, czy analizujecie też logi tak jak w silnikach TDI ? pozdrawiam

 

 

Połączyłem posty, używaj Edytuj jak coś dopisujesz

majq1

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności