Skocz do zawartości

op-com błędy, ładowanie


Gość bary2004_2005

Rekomendowane odpowiedzi

zwracam honor .. to jest regulator cisnienia w szynie .. jednak ten układ jest inny niz na 1.7 CDTI .. tak to ten zawór będzie odpowiadał za ciśnienie w railu i on bedzie odpowiadał za Twoje problemy. Jeszcze raz zwracam honor :-)

Edytowane przez grzes08

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bary2004_2005

zwracam honor .. to jest regulator cisnienia w szynie .. jednak ten układ jest inny niz na 1.7 CDTI .. tak to ten zawór będzie odpowiadał za ciśnienie w railu i on bedzie odpowiadał za Twoje problemy. Jeszcze raz zwracam honor :-)

 

nic się stało :) i tak dziękuję za waszą pomoc i zainteresowanie, dzisiaj lecę już z neta, ale muszę coś wymyślić, z tego co czytałem ten uklad się sam odpowietrza no ale zobaczymy jeszcze, pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie słyszałem aby jakiś system common rail sam się nie odpowietrzał .. to nie pompy rzędowe lub rotacyjne, które rzeczywiście wymagały odpowietrzenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bary2004_2005

ja znalałem coś takiego o odpowietrzaniu




nie słyszałem aby jakiś system common rail sam się nie odpowietrzał .. to nie pompy rzędowe lub rotacyjne, które rzeczywiście wymagały odpowietrzenia.

post-38614-0-24495600-1370454284_thumb.jpg


układ paliwowy

 

post-38614-0-79928400-1370454433_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniki Y .... sa silnikami z pompa rotacyjną .. więc je się odpowietrza.

silnik Z.... są juz na C/R i je się nie odpowietrza .. albo inaczej .. odpowietrzają sie same. To co pisze o właczeniu zapłonu i odczekaniu ok. 3 sek .. to dzieje się za każdym razem gdy uruchamiasz samochód .. a gdy nie powtórzysz yych czynnosci auto i tak odpali tylko z większym trudem.

 

kiedys trzeba było odpowietrzac samochód na przewodach wtryskowych .. podobnie jak hamulce .. dlatego nalpisałem, że się nie odpowietrza ...a powinienem napisać, że czynność ta dzieje sie samoistnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bary2004_2005

Witam, a mam jeszcze jedno pytanko bo mam zamiar kupić całą listwę z czujnikami i mam jedną opcję, tylko od 1,3 cdti, regulator po typie jest identyko czy wtedy czujnik ciśnienia tez będzie prawdopodobnie taki sam - czy trzeba szukać od wercji 1,9 ? dzięki za wasze rady :) pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej było sprawdzić numery części .. niestety jak się przekonałem sam .. silniki 1.9 i 1.3 są czasami dla mnie tajemnicą .. hahahaha .. musiałby się wypowiedziec ktoś .. kto zna to od podszewki .. jezeli numer częsci jest taki sam to możesz kupować, jezeli inny to ktos musiałby Ci potwierdzić, że to będzie chodzić .. wiesz zewnętrznie mogą być takie same, ale mogą różnić się wewnętrznie, albo na odwrót .. przykładowo mogą różnić się zewnętrznie bo wtyczka jest w inną stronę a będą działały i pokazywały to samo ..:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bary2004_2005

Witam, pytanko mam jeszcze może głupie ale czy te czujniki mają normalny gwint czy lewy ? powinny być dokręcone z bardzo dużą siłą ? pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam pojęcia .. ale w mechanice lewy gwint jest zaznaczany na nakrętce za pomocą poziomych nacięć na kantach sześciokąta :) .. ale czy zawsze .. nie wiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bary2004_2005

dobrze byłoby mieć i go podmienić na próbę zanim kupisz.

 

Witam, podmieniłem regulator ciśnienia i czujnik ciśnienia znajdujące sie na listwie i nic klapa :( gdzie można by było dalej szukac przyczyny ? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności