Gość bary2004_2005 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 przeanalizowałem Twój log i widać z niego że ciśnienie na szynie jest o ok. 10% wyższe od zadanego po czym następuje skok ciśnienia i wywala błąd. Ja bym obstawiał regulator ciśnienia paliwa. dzięk za wiadomość i pomoc, czyli jednak regulator do wymiany, pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 dobrze byłoby mieć i go podmienić na próbę zanim kupisz.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bary2004_2005 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 a czy on odrazu może być uszkodzony czy np są jakieś zabiegi czyszczenia czy coś podobnego ? jeszcze mam jedno pytanko czy po wymianie w szynie tego regulatora układ sam się odpowietrza czy trzeba coś wykonać, jesli jesteś zorientowany to prosze o odpowiedz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 nie pomogę w tej materii. Sam nigdy tego też nie robiłem. Może ktoś inny się wypowie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 może coś komuś się wydaje ale z tego co ja wiem .. do regulacji ciśnienia używamy jest zawór SCV na pompie wysokiego ciśnienia, a w railu mamy tylko czujnik ciśnienia, który odczytuje wartości i przekazuje je do modułu a moduł reguluje ustawienia SCV w pompie zasilającej   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bary2004_2005 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 może coś komuś się wydaje ale z tego co ja wiem .. do regulacji ciśnienia używamy jest zawór SCV na pompie wysokiego ciśnienia, a w railu mamy tylko czujnik ciśnienia, który odczytuje wartości i przekazuje je do modułu a moduł reguluje ustawienia SCV w pompie zasilającej u mnie w listwie wtryskowej jest regulator i czujnik ciśnienia, na pompie jeszcze jeden czujnik czy cos takiego   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 ja jestem pewien że nie masz .. miałem taki sam silnik .. możesz zrobić zdjęcie i pokazać .. ?? to jest system Bosha .. a z tego co pamiętam jest prawie identyczny jak na 1.7 ... zresztą nigdy nie słyszałem o takim regulatorze, aby był w jakimkolwiek innym systemie. Jak zrobisz zdjęcie to odpowiem Ci co to jest ..   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 jestem za   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bary2004_2005 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 z lewej regulator, z prawej czujnik ciśnienia, jeszcze się zastanawiam czy to nie czujnik ciśnienia popsuty i wtedy regulator zwiększa ciśnienie i wchodzi w tryb awaryjny   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 masz 50/50 w takim przypadku. Jeśli istnieje możliwość testowania zaworu to teoretycznie jest szansa by to ustalić. Praktycznie - jak się już przekonałeś ten błąd występuję co jakiś czas nie cały czas więc trudno będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.