Skocz do zawartości

op-com błędy, ładowanie


Gość bary2004_2005

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bary2004_2005

przeanalizowałem Twój log i widać z niego że ciśnienie na szynie jest o ok. 10% wyższe od zadanego po czym następuje skok ciśnienia i wywala błąd. Ja bym obstawiał regulator ciśnienia paliwa.

dzięk za wiadomość i pomoc, czyli jednak regulator do wymiany, pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bary2004_2005

a czy on odrazu może być uszkodzony czy np są jakieś zabiegi czyszczenia czy coś podobnego ? jeszcze mam jedno pytanko czy po wymianie w szynie tego regulatora układ sam się odpowietrza czy trzeba coś wykonać, jesli jesteś zorientowany to prosze o odpowiedz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może coś komuś się wydaje ale z tego co ja wiem .. do regulacji ciśnienia używamy jest zawór SCV na pompie wysokiego ciśnienia, a w railu mamy tylko czujnik ciśnienia, który odczytuje wartości i przekazuje je do modułu a moduł reguluje ustawienia SCV w pompie zasilającej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bary2004_2005

może coś komuś się wydaje ale z tego co ja wiem .. do regulacji ciśnienia używamy jest zawór SCV na pompie wysokiego ciśnienia, a w railu mamy tylko czujnik ciśnienia, który odczytuje wartości i przekazuje je do modułu a moduł reguluje ustawienia SCV w pompie zasilającej

u mnie w listwie wtryskowej jest regulator i czujnik ciśnienia, na pompie jeszcze jeden czujnik czy cos takiego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem pewien że nie masz .. miałem taki sam silnik .. możesz zrobić zdjęcie i pokazać .. ??

to jest system Bosha .. a z tego co pamiętam jest prawie identyczny jak na 1.7 ... zresztą nigdy nie słyszałem o takim regulatorze, aby był w jakimkolwiek innym systemie. Jak zrobisz zdjęcie to odpowiem Ci co to jest ..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bary2004_2005

z lewej regulator, z prawej czujnik ciśnienia, jeszcze się zastanawiam czy to nie czujnik ciśnienia popsuty i wtedy regulator zwiększa ciśnienie i wchodzi w tryb awaryjny

post-38614-0-85781600-1370375172_thumb.jpg

post-38614-0-24066300-1370375225_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

masz 50/50 w takim przypadku. Jeśli istnieje możliwość testowania zaworu to teoretycznie jest szansa by to ustalić. Praktycznie - jak się już przekonałeś ten błąd występuję co jakiś czas nie cały czas więc trudno będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności