Skocz do zawartości

Gość surek91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Moim problemem jest brak mocy jakby mial 30 KM mniej opel vectra 2.0 dti 101KM 98r. zaczne od tego ze auto stoi juz 4 tydzien u mechanikow juz 2 mechanik i zaden nie moze znalezc przyczyny braku mocy. Turbina zostala sprawdzona a oprocz niej sprawdzone byly egr, czujnik poloznia walu, wszystkie rurki rury rureczki kolanka itp, intercooler zawory , wtrysk sterujacy czujnik cisnienia doladowania, sterowanie pompy wtryskowej wymieniony filtr paliwa i inne rzeczy ktorych nie jestem w stanie spamietac. Nawet zamieniana byla turbina na inna ktora byla napewno sprawna dalej brak mocy. rozlaczany wydech auto bylo sprawdzane na 3 komputerach na zadnym nie wyskoczyl jakikolwiek blad jak czytalem niektorym moc spadala w czasie jazdy u mnie nie ma jej od chwili odpalenia samochodu i moc nie wraca przy aucie byl nawet gosciu pracujacy w oplu tez nic nie znalazl. prosze o pomoc jestem juz zdesperowany

Edytowane przez surek91

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wujek8891

kolego na postoju jak dasz gazu do ilu obrotów dochodzi obrotściomierz? dojdzie do końca do 5tys czy mniej? silnik kopci? kolektor sący był czyszczony? Jeśli jest czysty i klapki (te co sa w kolektorze sącym )chodza nie zacinaja się ,wydech był odkręcony przed katalizatorem ,pompa była sprawdzana na stole pobierczym ?jeśli nie to ja stawiam na pompe wtryskowa.

Edytowane przez Wujek8891

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od kiedy kolektor jest wyczyszczony auto wogole nie kopci ale dalej nie ma mocy silnik wkreca sie na obroty bez problemu i wszystko bylo robione tak jak mowisz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki ma przebieg samochód? bo jak masz ponad 250k i pompa nie była robiona to bym na nią stawiał, może już się kończyć mechanicznie i błędy nie wyskoczą

znajomy miał podobną sytuację, nieobciążony silnik się ładnie wkręcał do końca obrotomierza a jechać nie chciał, po 2-3 tygodniach pompa całkiem stanęła

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo mozliwe niby licznik ma kolo 200 tys ale z pewnoscia byl przekrecany, tak przeplywomierz byl przekladany od innej vectry

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodawałeś do paliwa jakieś uszlachetniacze, preparaty do czyszczenia wtrysków, benzynę, denaturat żeby nie zamarzała ropa?

jeśli tak to na 99% pompa, znajomy właśnie po dodaniu preparatu do czyszczenia wtrysków dobił pompę całkowicie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności