Skocz do zawartości

logi dynamiczne livedata 1.9 cdti


Rekomendowane odpowiedzi

Gość popencjusz

Witam.

Jeśli ktoś z Was posiada logi dynamiczne silnika 1.9 cdti 150KM bez dpf (najlepiej sprawnego) to proszę o przesłanie ich na popencjusz@tlen.pl

Tak na marginesie: walczę z turbodziurą i dziwnym spadkiem mocy zaraz po odpaleniu autka przy obrotach 1200rpm. Mam już kilka plików do porównania lecz brakuje mi takiego bez dpf. Jeśli ktoś z Was będzie chciał moje to chętnie się wymienię. Posiadam też logi z 1.7 DTH.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

do czego ci logi z inneog auta. Tak sie nie diagnizuje. Masz zauwazyc anomalie- odstepstwo od parametrów myśląc odrobine lub poczytaj sobie w TISie co i jak.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/#findComment-482283
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

Nie zgodzę się z Tobą do końca. Nie wszystkie parametry masz do czego przyrównać. Mi bardziej chodzi o zachowanie się w czasie podzespołów które można nagrać. Nie mam TISa przynajmniej narazie ponieważ mam ograniczenia w pobieraniu danych. Narazie proszę o pomoc Tych którzy mają na swoich kompach zgraną livedatę.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/#findComment-482286
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem nowa teorie usilujesz wprowadzic zamiast robic tak jak nakazuje producent. Tudziez inni porducenci aut. Nikt nie porownje danych bo to tak nie dziala. zalezy jak bedziesz jechal autem i jak bedziesz wykonywal te logi. Na jałowych obrotach to wystarczy ze bedą inne obroty jalowe i juz jest inaczej czy inne cisnienie atmosferyczne czy inna temperatura otoczenia czy cieczy chlodzacej tak jak wielel innych czynników.

 

Naleuz porownymwac pqarametry jakie sa w liscie danych zadane i jakie sa aktualne. PEwne odstepstwa moga byc i to jeszcze zalezy w ktora strone w jakich warunkach drogowych itd.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/#findComment-482377
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

Nie potrzebuję takich uwag, mimo to dzięki za zainteresowanie. Wolałbym jednak otrzymać te logi i o wynikach Was poinformować. Jeśli nie osiągnę tego co zamierzam - trudno. Jeśli możecie pomóc i przesłać mi takie logi to będę wdzięczny jeśli nie to proszę nie komentujcie za wczasu.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/#findComment-482411
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
Gość popencjusz

dziś nie dam rady bo dopiero zjechałem z pracy a jeszcze przede mną dziś kupa papierów do przewalenia. Jutro tak samo. Dopiero w poniedziałek zaglądnę :) Ślij na maila.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/#findComment-509931
Udostępnij na innych stronach

okey nie ma problemu. wysylam calosc tobie na maila. tutaj wkleje co nieco. moze ktos pomoze w interpretacji:

Obroty silnika - cisnienie doładowania żądane - ciśnienie doładowania aktualne

 

wyraznie widac ze jest problem z doladowaniem, dodam ze turbina po swierzej regeneracji!!! pomoze ktos ?

Edytowane przez bad
logi zamieść w załączniku

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/#findComment-509935
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

no właśnie po regeneracji. Na forum jest cheeklista co należy zrobić gdy tak się dzieje. Nie masz dużo do sprawdzenia. Przede wszystkim wężyki podciśnienia.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/#findComment-509946
Udostępnij na innych stronach

zapodawaj te logi na forum to ci powiem co i jak. Regeneracja to inna bajka jesli chodzi o sterowanie turbina. Nie mozna mylic tych pojec. regeneracja tyczy sie osi wirnika czyli jego ulozyskowania tzw chra, korasa itp. Sterowanie to sterowanie. czyli ustawianie lopatek zmiennej geometri w odpwoiedniej pozycji i tu moz ebyc wiele przyczyn od problemow z podcisnieniem czyli wezyki, elektrozaworki, gruszka po usterki wewnetrzne w muszli czesci goracej czyli w kolektorze wydechowym.

Regenracje turbin garretta na VNT ( zmiennej geometrii)

min_918a96e6a71b5e39e928a171b949175.jpg

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/#findComment-509994
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności