Skocz do zawartości

logi dynamiczne livedata 1.9 cdti


Gość popencjusz

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Supel123

EGR wyprogramowany zaślepiony.
Przepływka daje wartości dobre - bieg jałowy zagrzany silnik ok 52kg, przyspieszenie z butem najwieksza odczytana wartosc cos kolo 550kg.

Czujnik cisnienia podmieniony na nowy - nic to nie dalo.

Byc moze posypala sie gruszka przy turbo albo sama geometria trubo hm?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość popencjusz

musisz na kanał postawić i zobaczyć czy po odpaleniu auta cięgno przy gruszce zaciąga do końca. Jak to nie pomorze to trzeba przyjrzeć się jeszcze części paliwowej czyli ciśnieniu na szynie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Supel123

Kolego wyslalem Ci @ z moimi logami..

 

Cisnienie jest ok :)

Ciegno porusza sie ok 2-3 cm jesli mnie oczy nie myla jak zassysalem wezyk ustami

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Supel123

Już myślałem, że zagubiła się w przestrzeni ta wiadomość. Jestem z Rybnika :)

 

Mam wrażenie, że coś nie tak jest z geometria turbiny/grucha/pompa vacuum. Skoro zawór i czujnik podmieniłem na nowe, a to nic nie dało. Wężyki są super szczelne. EGRa nie mam, po rozszczeleniu wydechu auto tak samo jeździło więc nie można tego podpiąć pod zapchany DPF. Pozostaje spr szczelności dolotu, intercoolera. A na sam koniec turbo. Jakby coś jestem umówiony w serwisie od turbosprężarek na środę 12:00. Do tego czasu wszystkie wasze sugestie przeanalizuje, zastosuje się do nich :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

popatrzyłem na Twój jeden log no i g... z niego widać :P Nasycenie filtra cząstek stałych 82%! (mogłoby się już wypalić by zobaczyć do ilu zbije. Do sprawdzenia wartość podciśnienia z pompy vac przy turbinie by wyeliminować niedomagania związane z układem sterowania geometrią turbiny. Wartość ciśnienia doładowania znacznie odbiega od znamionowej. Szukaj jeszcze nieszczelności w układzie dolotowym oraz sprawdź szczelność oraz stan klap zawirowań na kolektorze dolotowym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Supel123

Dzięki za sugestie. Kolektor ma dokladnie 1,5 albo 2 miesiące. Nowka regenerowana od Jabolk - pewnie pana znacie ;> Jest to jego najnowsza wersja kolektora super szczelnego z podwójnym łożyskowaniem. Wiec o kolektor się nie martwię. Filtr przeważnie wypala mi się przy zapchaniu rzędu 100 albo 105% i z tego co się orientuję to tak powinno być. Pisałem, że wydech rozszczelniałem i efektu nie było. Zresztą jeśli uporam się z problemem doładowania to DPFa wywalam i wyprogramowuje + korekta chipa.

Mówisz gówno z niego widać bo...

dane nie posortowane czy gówno czyli wszystko ok prócz doładowania?

Szukałem dzisiaj vacumetra ale nie mieli nigdzie. Jeśli wyciągne wężyk z pompy i dam palec to czuje jak robi cmok cmok cmok :P zassysa lekko - na wyższych obrotach nie miałem jak sprawdzić bo sam byłem przy aucie. I teraz nie wiem czy ma cmokać ciśnienie czy ssać jak odkurzacz ;D

 

 

EDIT:

 

Doczytałem, że podciśnienie powinno być stałe. Czy to racja? Czyli powinna nie cmokać a ssać cały czas. Jeśli dobrze rozumiem. Podciśnienie stałe w granicach -0,8 do -1,0 bara

Edytowane przez Supel123

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylo pominac ten elektrozaworek i wtedy zlogowac go czy doladowanie jest wtedy takiejak zadane czy nawet wyzsze jak powinno byc jak sie rozpedzasz. Loguj wtedy tak do 3000 obr silnika bo wiecej nie ma potrzeby.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie

Czy pompa vacuum powinna non stop ssac? tzn cmokac robiac podcisnienie
czy ma prawo dmuchac?
bo przy 2000/2500 obrotow pompa ssa i dmucha
zassie i dmuchnie
podmuch czuje na dloni oddalonej 3-4 cm od króćca pompy

 

 

 

edit

 

NIEWAŻNE ... SPRAWDZILEM WAKUOMETREM STAŁE -0,9 BARA

Po połączeniu gruchy bezposrednio z pompa, turbo pracuje glosniej wiekszy swist, gwizd jakby powietrza i...brak przeladowania nawet przy 3000 obrotow, ba nadal niedoładowuje 90 kPa

Edytowane przez Supel123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności