Skocz do zawartości

logi dynamiczne livedata 1.9 cdti


Gość popencjusz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

ŁŁŁŁo matko co to ma byc. Szkoda ze minie zapodales plik z odczytu godzinnego i po co te wszystkie parametry. To by byl plik ze go nei zapiszesz na zwyklej plycie chyba ze dvd.

Nie moazn teog zorbic tez odrazu czytelnego a nie ze te wszystkie kolumny to takie zlane sa??

 

Np takie cos co przerobilem to twoje:

 

http://vaglog.rtnet.pl/wesol-paw_150738.html

 

Poza tym te parametry to chyba nei sa na aucie ktore jechalo a na postoju co nie??

Edytowane przez wesol

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

Rozumiem Twoje zdziwienie ale co daje wpisanie danych do VAG LOG poza tym że są uporządkowane? To samo robię w excelu + wykresy danych mnie interesujących.

jutro może zajrzę do tego logu grzesku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ŁŁŁŁo matko co to ma byc. Szkoda ze minie zapodales plik z odczytu godzinnego i po co te wszystkie parametry. To by byl plik ze go nei zapiszesz na zwyklej plycie chyba ze dvd.

Nie moazn teog zorbic tez odrazu czytelnego a nie ze te wszystkie kolumny to takie zlane sa??

 

 

plik ma 16 mb bo sa tam dane z kilku km. wjechalem na autostradę i pocisnalem troche. stalem tez na swiatlach wiec dane tez są z postoju. nie wiem jak to otworzyles ale u mnie w excelu otwieram zakładkę "dane" a później importuje plik i formatuje te dane do czytelnego widoku. widac załączylem nie ten plik. sorrry za to !! za chwile przeformatuje i wrzuce czytelną wersje!!

 

http://sendfile.pl/99626/Livedata_2006_6_Astra-H_Silnik__Z_19_DTH_201311231729.csv

 

poprawiona wersja. :-)

Edytowane przez bad
scaliłem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebny jest zapis z jazdy gora 40 sekund. nie jest potrzbny zapis z 10 minut czy wiecej. Zapis z jazdy na 4 biegu od lekkiego turlania sie do predkosci powiedzmy 130 km/h bez zmiany biegu bez odpuszczania pedalu gazu.

czemu cisnienei atmosferyczne to 79 kPa co to w gorach jestesmy?? Nie rozumiem tych parametrów absolutnie jakeis niedorzeczne sa. Obroty to 48 obr/min Co to jest??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem na co ty patrzysz ale ja mam w swoim pliku przed oczami normalne wartosci. nie wrzucaj do jakichs online konwerterów tylko otworz w excelu.

 

 

Notorycznie walisz posty jak z kałasza zamiast je edytować.

Potrafisz utworzyć plik txt na komputerze i wkleić treść zamiast walić tu kilkadziesiąt linijek z logami?

bad

 

 

 

new 1.txt

Edytowane przez grzeskuu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie po regeneracji. Na forum jest cheeklista co należy zrobić gdy tak się dzieje. Nie masz dużo do sprawdzenia. Przede wszystkim wężyki podciśnienia.

 

 

gdzie znajdę ową checkliste ? kojarzy ktoś jak to wyszukać na forum ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem na co ty patrzysz ale ja mam w swoim pliku przed oczami normalne wartosci. nie wrzucaj do jakichs online konwerterów tylko otworz w excelu.

 

 

Notorycznie walisz posty jak z kałasza zamiast je edytować.

Potrafisz utworzyć plik txt na komputerze i wkleić treść zamiast walić tu kilkadziesiąt linijek z logami?

bad

 

 

gdybys dopuscil moj pierwszy post, nie musialbym zamieszczac calej reszty....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie robimy burdelu w temacie - nie widzisz jak się rozjeżdża po wklejaniu tu kilkudziesięciu linijek?

Czy tak ciężko pomyśleć i dac to w txt?

 

Znów zapominasz o EDYCJI

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

 

 

czemu cisnienei atmosferyczne to 79 kPa co to w gorach jestesmy?? Nie rozumiem tych parametrów absolutnie jakeis niedorzeczne sa. Obroty to 48 obr/min Co to jest??

Właśnie Wesol - problem tkwi w konwertowaniu danych z pliku na stronę. Dane niemiarodajne. Dlatego też wole do takich analiz dane przetwarzać w excelu. Dodatkowo potwierdzam fakt, że tak długie pomiary nie mają większego sensu. Owszem czasem sam robię kilkunastominutowe nagrania by obserwować zmiany parametrów względem temperatury pracy silnika ale do obserwacji odchyleń od normy parametrów jazdy służą gwałtowne przyrosty tj. duży zakres obrotów na jednym biegu. Stany ustalone nie mają większego znaczenia ponieważ większość błędów pojawia się podczas przyśpieszania a nie podczas stabilnej jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności