Skocz do zawartości

logi dynamiczne livedata 1.9 cdti


Gość popencjusz

Rekomendowane odpowiedzi

a przy jeszcze wiekszych obrotach jak wyglada to doladowanie?? JAk wyglada to doladowanie przy speitym tym wezyku z pompy vaq do gruszki turbiny z pominieciem tego elektrozaworka w przedziale tym obortowym 2000-3000 co robileś?? Duze to niedoladowanie tam jest??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość popencjusz

Jeśli robiłeś pomiar na postoju to ciśnienie zaczyna odbiegać od normy przy obrotach rzędu 3500rpm, Nie jset to miarodajne bo silnik nie ma obciążenia. Jak zaczniesz rozpędzać auto (np na 3 biegu) to przeładujesz turbinę bez zaworka już przy obrotach 2000-2200rpm.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie robiłem pomiaru na postoju. Turbo nie przeladowało nawet z butem w podłodze.
Szukalem dzis nieszczelnosci, nie znalazlem. Wiem tyle, że z wylotu turbiny dmucha powietrze i czuc spaliny, a jak przytkam turbo reka na 1 sek i puszcze to pusci lekkiego dymka.

 

Wyglada na padnieta turbine - geometria, wirnik z strony goracej albo ...ch... to wie ;/

 

Zly jestem :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

jeśli wyizolowałeś zawór od turbo i podciśnienie jest ok., cięgno od turbiny do końca jest wciągnięty, brak nieszczelności to zanim dobierzesz się do turbiny to sprawdź jeszcze tą przepływkę. Podmień.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka daje dobre parametry rzędu ponad 500 pod maksymalnym obciążeniem.

 

Właśnie przeczytałem korespondencję od grzeskuu i on tez ma spaliny od strony zimnej turbiny. Czyli rozszczelnila się turbina

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

ja też mam tylko czy to są spaliny? Nie sądzę. Turbina zaraz by się zatarła. To jest prawdopodobnie olej i spaliny z odmy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby koledzy w raczki wzieli sobie taka turbine i rozebrali na czesci peirwsze, poparzeli tez na parametry to by z pewnoscia takich glupot nie pisali jak przechodzenie spalin przez oś wirnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

jeśli dym by tam się przedostawał to ile z nim oleju by szło? Takie sytuację to raczej tylko już wtedy jak wirnik się rozleci.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cisnienei oleju jest duzo wieksze jak cisnienei spalin czy powietrza sprezanego przez suszarke nie ma szans by spaliny przeszly po osce do czesci ziemnej. PRzeciez wiekszosc turbin nie ma ani uszczlek ani lozysk a na osce jest minimalny luz z racji iz jest wlasnie niwelowany tym ze olej podcisnieniem robi na nim film olejowy i luz jest kasowany.

Nie ma takiej mozliwosci by dym z czesci goracej przeszedl na strone zimna. Jak wirnik sie rozpadnie to jak dopalisz auto to nie ujedziesz nawet 50 metrow bo olej caly wytrabi a silnik bedzie tak pracowal jak sieczkarnia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli dym by tam się przedostawał to ile z nim oleju by szło? Takie sytuację to raczej tylko już wtedy jak wirnik się rozleci.

 

 

w moim przypadki spaliny dostają się do kabiny. jak jest u ciebie ?

@wesol w takim razie co może powodować to, że wylatują spaliny z łopatek ? widziałem to gołym okiem. co to może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności