Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość raziel88ck

Witam. Wczoraj mechanik wymienił mi manszetę osłaniającą przegub od strony silnika. Nie ten przy kole. Stara guma rozerwała się na pół. Jak do tej pory wszystko było ok, do czasu jej wymiany. Po wymianie stwierdził jedynie, że przeub od strony lewego koła ma luz. Tyle, że ten luz był niewielki. Nic nie hałasowało, ani nie hałasuje. Od warsztatu do mojego domu jest zaledwie parę minut jazdy. Dziś w połowie drogi do celu auto nagle przestało jechać. Jakby nie miało napędu.

 

Trochę to dziwne, że stało się to tuż po wizycie od mechanika. Tuż względem zrobionych kilometrów. Czy to oznacza, że mechanik spierniczył sprawę? Czy może poszło co innego?

 

Jeszcze twierdził, że ani kropla oleju ze skrzyni biegów nic wyciekła podczas tej wymiany.

Edytowane przez raziel88ck

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60796-problem-z-uk%C5%82adem-nap%C4%99dowym/
Udostępnij na innych stronach

Gość Gawlak

a wpadles na pomysl zeby sie polozyc i sprawdzic co nie tak ??

mozliwe ze poloska wypadla

jesli tak to mechanik spartolil

 

 

btw to uklad napedowy

a nie jezdny

jezdny to zawieszenie

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60796-problem-z-uk%C5%82adem-nap%C4%99dowym/#findComment-486025
Udostępnij na innych stronach

Gość Kacper

 

Jeszcze twierdził, że ani kropla oleju ze skrzyni biegów nic wyciekła podczas tej wymiany.

Bo może masz suchą skrzynię, albo nie wyjmował półośki.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60796-problem-z-uk%C5%82adem-nap%C4%99dowym/#findComment-486027
Udostępnij na innych stronach

Gość raziel88ck

No i tak. Auto zostało wzięte na lawetę do mechanika. Na lawecie zostały plamy czerwonej cieczy w okolicach tej półośki. Póki co nic więcej nie wiem, bo mechanik zajmie się tym dopiero jutro, bo pracowników odpowiedzialnych za te rzeczy dziś po prostu nie ma.

 

Tak jak się schylałem, to wszystko wyglądało ok, znaczy że na swoim miejscu. No chyba, że czegoś nie zdołałem dostrzec.

 

Opiszę sytuację jaką miałem. Ruszyłem z jedynki, wrzuciłem dwójkę i było ok. Potem wrzuciłem trójkę i auto straciło napęd. Wszystko odbyło się w całkowitej ciszy.

Edytowane przez raziel88ck

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60796-problem-z-uk%C5%82adem-nap%C4%99dowym/#findComment-486053
Udostępnij na innych stronach

Gość Gawlak

mamy zgadywac i strzelac ??

co moglo sie stac juz napisano

teraz czekaj na diagnoze z warsztatu

 

 

w najgorszym wypadku zmielilo satelite w skrzyni

a ze masz F18 to czesty przypadek

i niekoniecznie z winy warsztatu

w tym wypadku szukasz skrzyni

najlepiej D16 z deawoo

na forach modelu vectry opisano jej montaz

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60796-problem-z-uk%C5%82adem-nap%C4%99dowym/#findComment-486065
Udostępnij na innych stronach

Gość raziel88ck

Możliwe to? Przecież biegi zawsze świetnie wchodziły. O wiele lepiej niż w innych egzemplarzach. Gdzie ja znajdę drugą taką skrzynię w takim stanie? Oby to nie było to.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60796-problem-z-uk%C5%82adem-nap%C4%99dowym/#findComment-486076
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności