Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mietekforce

Nowy silnik 500zł, wstawienie 500zł zrobienie 30tyś i rozklekotanie się- bezcenne. Głowica 300zł planowanie 100zł, docieranie zaworów i nowe gumki ok 300zl uszczelka 100zł i spokój z czapą na następne 200tyś km. Możesz tez kupić wizualnie ładną głowicę i odpuścić sobie docieranie zaworów.

 

Do pierwsze j i drugiej opcji dojdzie jeszcze nowy rozrząd, płyny.

 

Możesz jeszcze naprawić starą głowicę ale to najlepiej samemu, jak u mechanika, to lepiej kupić używkę.

 

kolego 10 zaworów walnietych. Mój mechanik pow że prawdopodobnie koło zebate czy jak to się tam nazywa weszło na ząbki czegoś tam i zablokowało i dlatego pasek poszedł który wg niego był za bardzo naciągniety. a naprawa pow ze 1700zł a że to mój kumpel który w tym aucie robił wszystko oprócz wymiany rozrządu i przeważnie za psie pieniądze to raczej musze mu wierzyć bo w huja nie leci. teraz chyba lepiej inny silnik bo taniej mnie to wyjdzie, chociaż kupie kota w worku. teraz tak? admin mam pytanko. mam lpg. chyba wielkiego problemu nie bedzie z podłączeniem do tego drugiego silnika?

 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności