Gość grzes08 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 zrób obejście filtra paliwa (czyli podłaczenie prosto z baku do pompy) i sprawdź co wtedy będzie, albo obejście z baku zewnętrznego jeżeli masz garaż.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Na forum jest obszerny temat z trudnym odpalaniem, poczytaj http://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-dluzszym-postoju/page-26   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sznurek Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Witam ponownie.Mechanik leczył opla pod kątem zapowietrzania się ukł.paliwowego a prawdopodobnie przyczyna była całkiem inna.Jakiś symering w pompie paliwowej nawalił i łańcuch rozrządu gonił olej do paliwa (rzekomo ten symering to rzadka przypadłość,że tylko 2 razy w życiu mech.go wymieniał i nawet sam nie pomyślał o nim)Jutro odbieram autko i dam znać czy to było to.Mech. deklaruje się na 105% to jest ta przyczyna a nawet kupi mi nową pompe jeżeli się myli a swoją drogą to się dziwię,że silnika nie zatarło bo faktycznie sam dolałem 2L olejuZastanawiałem się co za przyczyna nigdy w życiu tyle oleju nie dolewałem nawet pomiędzy wymianami (co 10 tyś.)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sznurek Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Potwierdzam to co napisałem wyżej.Odebrałem autko z warsztatu i pali rewelacyjnie nawet na sekundę nie prychnie.Przyznał się mech.,że zgubiła go rutyna ale faktycznie na 100% objawy wskazywały na zapowietrzanie się układu paliwowego.Moja taka drobna rada,jeżeli zaczną dziać się dziwne rzeczy,że zapali od pierwszego i zaraz zgaśnie to trzeba moim zdaniem sprawdzić najpierw czy nie ma oleju w zbiorniku paliwa.Zaoszczędzicie dużo czasu na szukaniu nieszczelności w całym układzie paliwowym.Nie słuchajcie w ciemno stwierdzeń,że to napewno pompa paliwa bo się możecie zdziwić.Stara dobra zasada zaczynać od najtańszych robót-pompa na końcu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 .... ciesze się, że autko pracuje bez zażutu .. ale wiem jedno ... albo coś źle zrozumiałeś .. albo mechanik robi z Ciebie idiotę :-) .. a Ty się dajesz. Prosze o wskazanie mi miejsca, gdzie układ paliwowy w twoim silniku połączony jest z układem olejowym tak aby olej dostawał się do zbiornika.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Na trawersach wtryskiwaczy.Jedyne miejsce gdzie może olej zassać do paliwa.A z zimeringiem na pompie to kolega został na szaro zrobiony.Może się przez niego zapowietrzać ale nie będzie oleju ssać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Na trawersach wtryskiwaczy co kolega ma na mysli .. bo słownictwo mi nie jest znane??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Taka jest potoczna nazwa,a nazywa się to ,,Uchwyt zespolony dysza wtryskiwacza" A wygląda to tak:http://allegro.pl/wtrysk-wtryskiwacz-opel-2-0-dti-i3801941210.html. Co prawda z wtryskiem jeśli o działanie chodzi to nie ma zbyt dużo wspólnego.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 nie za bardzo rozumiem jak to działa .. i gdzie tam olej leci i gdzie może łączyć się z paliwem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Wtrysk z trawersem łączy się pod pokrywą zaworową.Wtrysk jest umieszczony między zaworami,na to przychodzi tzw.trawersa która wychodzi z głowicy i do tego jest rurka dopiero dokręcana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.