Skocz do zawartości

Po odpaleniu samochód gaśnie


Gość sophia_z1

Rekomendowane odpowiedzi

zrób obejście filtra paliwa (czyli podłaczenie prosto z baku do pompy) i sprawdź co wtedy będzie, albo obejście z baku zewnętrznego jeżeli masz garaż.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Na forum jest obszerny temat z trudnym odpalaniem, poczytaj

http://forum.opel24.com/topic/1806-astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-dluzszym-postoju/page-26

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam ponownie.Mechanik leczył opla pod kątem zapowietrzania się ukł.paliwowego a prawdopodobnie przyczyna była całkiem inna.Jakiś symering w pompie paliwowej nawalił i łańcuch rozrządu gonił olej do paliwa (rzekomo ten symering to rzadka przypadłość,że tylko 2 razy w życiu mech.go wymieniał i nawet sam nie pomyślał o nim)Jutro odbieram autko i dam znać czy to było to.Mech. deklaruje się na 105% to jest ta przyczyna a nawet kupi mi nową pompe jeżeli się myli :rotfl: a swoją drogą to się dziwię,że silnika nie zatarło bo faktycznie sam dolałem 2L olejuZastanawiałem się co za przyczyna nigdy w życiu tyle oleju nie dolewałem nawet pomiędzy wymianami (co 10 tyś.)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam to co napisałem wyżej.Odebrałem autko z warsztatu i pali rewelacyjnie nawet na sekundę nie prychnie.Przyznał się mech.,że zgubiła go rutyna ale faktycznie na 100% objawy wskazywały na zapowietrzanie się układu paliwowego.Moja taka drobna rada,jeżeli zaczną dziać się dziwne rzeczy,że zapali od pierwszego i zaraz zgaśnie to trzeba moim zdaniem sprawdzić najpierw czy nie ma oleju w zbiorniku paliwa.Zaoszczędzicie dużo czasu na szukaniu nieszczelności w całym układzie paliwowym.Nie słuchajcie w ciemno stwierdzeń,że to napewno pompa paliwa bo się możecie zdziwić.Stara dobra zasada zaczynać od najtańszych robót-pompa na końcu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... ciesze się, że autko pracuje bez zażutu .. ale wiem jedno ... albo coś źle zrozumiałeś .. albo mechanik robi z Ciebie idiotę :-) .. a Ty się dajesz. Prosze o wskazanie mi miejsca, gdzie układ paliwowy w twoim silniku połączony jest z układem olejowym tak aby olej dostawał się do zbiornika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na trawersach wtryskiwaczy.Jedyne miejsce gdzie może olej zassać do paliwa.A z zimeringiem na pompie to kolega został na szaro zrobiony.Może się przez niego zapowietrzać ale nie będzie oleju ssać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka jest potoczna nazwa,a nazywa się to ,,Uchwyt zespolony dysza wtryskiwacza" A wygląda to tak:http://allegro.pl/wtrysk-wtryskiwacz-opel-2-0-dti-i3801941210.html.

 

Co prawda z wtryskiem jeśli o działanie chodzi to nie ma zbyt dużo wspólnego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności