Skocz do zawartości

Moduł happylightshow, info wypalanie dpf, doświetlanie zakrętów, światła do jazdy dziennej, follow me home, door to door, lead me to the car


Gość popencjusz

Rekomendowane odpowiedzi

Sygnalizacja dpf na chwile obecną jest traktowana jako nie działająca, z uwagi na problemy. Nie wiadomo dlaczego za każdym razem pojawia się "service" co nie jest pożądane. Narazie prace nad tą funkcją są wstrzymane, nighthunter chce dopracować to co działa.

Edytowane przez marti_ns

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość popencjusz

Czy zgłaszałeś ten problem? Wiem że trwają prace nad poprawą softu dla silników 1.9 120konnych

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, cały czas jestem w kontakcie z Norbertem. Testowaliśmy juz różne kontroli i nawet komunikat DF na wyświetlaczu i jakoś nie chce to działać tak jak powinno. Mogę też zdradzić że trwają prace nad wyeliminowaniem restarów przy włączonej tylnej wycieraczce.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

Racja, u mnie jak na razie od tygodnia na nowym sofcie zero restartów. No i mam temperaturę silnika na wyświetlaczu. Ja wyposażyłem swój moduł we wtyczkę OBD dla zwiększenia pewności styków.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na beta 9 jesteś? U mnie kilka restarów było. Nie występują regularnie i ciężko powiedzieć od czego zależą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

tak beta 9. Wersja 1.4 Te restarty spowodowane są najprawdopodobniej spadkiem napięcia w CIM w momencie załączania wycieraczki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja już w sumie mam dwa moduły, drugi ma większe kondensatory. Restarty są rzadziej. Teraz Norbert ma wziąć się za napięcie na procesorze, wynalazł jakieś rejestry i chce je wykorzystać. Ponadto ma zrobić spis klawiszy możliwych do zaadresowania, bo ta rolka jest denerwujaca.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

tak. Właśnie też z nim piszę bo dziś w trasie lało i na wszelkie sposoby chciałem wywołać restart modułu. Wszystko gra. Jednak zastanawiam się czy te spadki napięć nie powstawały na wejściu do modułu, tzn. na tych szpilkach. Ja kupiłem wtyczkę OBD gdzie styki mają kształt noży i ścisło wchodzą w gniazdo OBD.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co ja powyginałem nóżki że też ściśle siedzą, ale może coś w tym jest. U mnie dziwnie restart wystąpił tylko na wystudzonym aucie, po nocnym parkowaniu. Jak jest zagrzany to nic się nie dzieje

Podeślij foty tej twojej wtyczki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

Ja mam taką:

http://allegro.pl/wtyk-wtyczka-obd2-obd-2-obd-ii-obdii-eobd-plytka-i4995339363.html

Oczywiście nie mieści się w obudowie. Zależało mi na samej wtyczce więc gniazdo OBD w aucie zostało wymontowane z blachy która ją trzyma i zostało wraz z modułem położone żeby mieściło się pod plastikową osłoną gniazda. Samo wnętrze wokół gniazda wyściełane zostało taśmą izolacyjną by nie było zwarć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności